17. leht 33-st
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 07 Juun 2013 20:51
Postitas hallarvi
Siis on selge, et lähebki harjumatult palju. Ei mäletanud enam, kuna viimati oli vene tehnika 25a. tagasi endal.
Järgneval pildil siis ventilaatori lülitus ja vee kontroll-lambi lülitus.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 07 Juun 2013 22:15
Postitas fokser
Kõik väga vinge! Silma jäi aga sinu teip millega juhtmed isoleerinud oled... see must kilest teip laguneb suht kiiresti ära, seda enam, et seal mootori juures kõigub temperatuur päris tihti. Külmaga muutub hapraks, kuumaga jälle vedelaks. Kasuta tekstiil (riidest) teipi, see peab tunduvalt paremini vastu ja kaitseb sinu juhtmeid tunduvalt paremini. Ma ise ostan seda Ehituse ABC`st, seal müüdav on üks parimaid ning on üksühele lääne autodes kasutatava teibiga. Natukene kehvem on Automaailmas müüdav.
Seda musta isoleeri kasutan ainult joodetud kontaktide isoleerimiseks, mille peale panen veel lisaks tekstiil teibi.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 07 Juun 2013 22:58
Postitas Lauri-L
Kõige parem oleks termo kahanev rüü, ajad selga, annad kuuma ja tõmbab ilusti juhtmele ümber, ise peamiselt/võimalusel seda ainult kasutangi, teine asi mida olen kasutanud on tavaline pool plastne juhtme kõri, et asi viisakam jääks ja kaitseb ka juhtmeid.
Muidu äge masin ja põhjalikult tehtud !!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 08 Juun 2013 08:16
Postitas hallarvi
Suur tänu kasulike nõuannete eest.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 12 Juun 2013 21:46
Postitas hallarvi
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 12 Juun 2013 23:22
Postitas fokser
Kui ei lubata, siis variant 2 on ukse muutmine... lõikad vastava tüki ukse seest välja ja keevitad selle auto külge.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 13 Juun 2013 07:58
Postitas hallarvi
Lugupeetud fokser, ehk täpsustad natuke lähemalt, et mida sa sellega silmas pidasid. Ega teisiti ju ei saa, kui tuleb esiuksele tükk vahele panna teisest uksest, post tahapoole viia ja tagauksest tükk välja ja see siis sinna taha auku kinni keevitada. Siis ju jääbki 2-he ukseline ja ei tea, kas nad sellisena arvele võtavad?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 13 Juun 2013 09:40
Postitas SanderV
ta mõtles vist seda et lõikad tagauksest selle tüki välja, mis hakkab poritiiva vastu käima ja selle keevitad kere külge, ehk muudad tagaukse kuju natuke
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 13 Juun 2013 09:49
Postitas fokser
Täpselt nii SanderV...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 13 Juun 2013 09:57
Postitas Lauri-L
Uuri kasutaja 401 käest kuidas ta endal uksed käima sai, tal ka ju korralikult laiemaks tiivad tehtud.