17. leht 28-st

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Juul 2013 17:43
Postitas tanello2
mario kirjutas:pole ilmaasjata vaja teistele oma telefoni anda :lol
ma ei vasta oma kõnesidki sõidu ajal, rääkimata selle niisama hoidmisest...
sõber hakkab nüüd sulle autot kinni maksma selle eest? :D
jõudu ja jaksu - tundub, et veel on päästetav...
see jah loll värk,aga mu telefon oli ühendatud raadioga,et muusika mängiks,ennem oli nii et panin telefoni mängima ja sõidu ajal ei näppinud seda üldse,aga ma ei teagi mis mul pähe lõi et selle järele haarasin,sõber pole milleski süüdi,ma oleks pidanu koodi enne tema juurde minekut maha võtma.

Ma ise loodan ka et auto on veel päästetav,varsti keeran ninalt kõik jubinad maha ja hakkan vaatama mis värk seal toimub,aga kindel on see et mul läheb uut esisilda vaja ning roolikarp võib ka sodi olla,ülejäänud on nagu korras.Ma tean ühte kohalikku,kellel mossevrakke on,ehk seal all mõni korras esisild veel on võtta...aga õnne oli et auto kaldus vastassuunda,sest oma teepoolepeal olid ainult suured tammed rivis.ma just kardsingi et pauku pannes lendab auto uppi nagu SanderV siin näitas enda oma......

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Juul 2013 17:52
Postitas moskiito
sinu avarii meenutab minu naise tehtud, nimelt minu kaasa suutis sierra parkida samuti täpselt nii nagu sinagi. Teega paraleelselt, 3m kaugusel teest ja teekond sinna viis puude ja kivide vahelt läbi, kus igalt poolt jäi 5cm vaba ruumi. kahjud olid järgmised, kaks velge, radikas ja pamper.

aga muidu, põll sirgeks kopsida, uus tiib, uus sild ja minekut. pluss muidugi nippet-näppet nagu tuled ja esivõre, viimase saab ka sirgeks kopsitud.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 08 Juul 2013 17:46
Postitas tanello2
esivõre jah paindus äärmisel vähe,see vasak esitiib on omadega väga õhtal,aga täna kui ma keerasin alt tagumist purunenud rehvi ära on veel üks uus häda tekkinud juurde vist,nimelt oli velje siseküljel 0,3 l tagasilla õli ja ratta rumm ei käinud enam ringi,isegi kui seda täiest jõust pöörata üritasin,õrnalt ainult loksub,ning kui poldid maha keerasin siis ei tahtnud sindrinahk maha ka tulla,vb on avariist pidurid peale jäänud....

Pilt

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 08 Juul 2013 18:17
Postitas moskiito
arvatavasti lõi pooltelje kõrveraks. selle soovitan välja vahetada päris kindlasti, muidu võid teele jääda.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 14 Juul 2013 23:22
Postitas tanello2
sõber leidis ühe pakki saalesid,kuid naabrimees ütles et neid on nii palju erinevaid sorte,minul siis sellise sildiga ning saale peale on löödud 05
Pilt
oskab keegi öelda kas tegu on deforseeritud kolbide jaoks ning kas 05 tähistab remondi või mida komplekti ??? ??? ???

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 14 Juul 2013 23:32
Postitas Urukoer
saalede puhul pole tähtsust ,mis kolvid on.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 15 Juul 2013 00:00
Postitas partnermosse
tanello2 kirjutas:sõber leidis ühe pakki saalesid,kuid naabrimees ütles et neid on nii palju erinevaid sorte,minul siis sellise sildiga ning saale peale on löödud 05
Pilt
oskab keegi öelda kas tegu on deforseeritud kolbide jaoks ning kas 05 tähistab remondi või mida komplekti ??? ??? ???
Tähistab remontmõõtu see 0,5 mis paberil kirjas

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 15 Juul 2013 09:13
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:
tanello2 kirjutas:sõber leidis ühe pakki saalesid,kuid naabrimees ütles et neid on nii palju erinevaid sorte,minul siis sellise sildiga ning saale peale on löödud 05
Pilt
oskab keegi öelda kas tegu on deforseeritud kolbide jaoks ning kas 05 tähistab remondi või mida komplekti ??? ??? ???
Tähistab remontmõõtu see 0,5 mis paberil kirjas
ju siis slaavi kiri on talle natuke võõras.

Saaled on teine remontmõõt. esimene on0,25 teine 0,5 ja kolmas 0,75

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 26 Okt 2013 22:25
Postitas tanello2
nii, nüüd olen lõplikult saanud avariikurbusest üle ning aeg on hakata taastama seda, mille ma suutsin puru sõita.
22.10.13 Garaaž on igasugust sodi täitsa täis,õnneks olen ma öö inimene ning hakkasin kell 00:10 kola garaazist välja vedama 100 m kaugusel asuvasse ehitusjärgus olevasse saunamajja,seal ei sega see kola kedagi.
Pilt
Käisin kähku Tallinnas ära,ostsin garaazile võimsama luku ette,ei või kunagi teada.
23.10.13 kell 18:30 ajas naabrimees oma ENSV põka pöördesse ja mosse vinnamine vanast kuuriboxist tühja garaazi võis alata,vahemaad oli 200 m aga see on maa mida inimjõud läbida ei suuda.
3 kuuga oli rehv tühjaks läinud.
Pilt
siis tuli oodata kuni kell saaks 19:45,siis saabus mu hoovi peale üks sõber juurde,kelle abil me üheskoos inimjõuga selle katkise kurva auto tema tuppa lükkasime,ning kuna taga on piduritega mingi häda peal,ei sujunud auto lükkamine just kõige kergemalt,niisiis tuli appi võtta veel vana põka juht ka.
Pilt
lõpuks ühiste jõududega saime auto suure vaevaga tema õigesse turvalisse kohta
Pilt
kortsus pleki eemaldamine võttis tervelt tund .Lõpupoole avastasime veel et 2 mutrit asuvad auto salongis ka.
Pilt
Pilt
esipõlle eemaldamine võttis tervelt tund ja pool aega,lõpuks me ta ikkagi saime maha,siin pildi peal eemaldab sõber taastatavat tule hoiurõngast,mille me paneme uuele põllele peale.
Pilt
24.10.13 kell 22:00 oli sõbral aega mu autol kõik pidurid maha kookida,saame hinnata kõverusi või muid kahjusid.
Pilt

ning siin lõpetuseks kaks pilti mis näitavad hetke enne eemaldustööd ja lõputööd:
Pilt
Pilt

lisaks avastasin veel et kõigukast lubab ainult lülitada sisse 3 ja 4 käiku,kang ei lähe ei 1,2 ega tagurpidi käigu peale.
Lisaks on 3 kuuga sidurianum täitsa kuivale jooksnud ning algsest vasaku tagaratta sillaõli hädast on hoopis saanud piduriõli leke.

siinkohal ka paar küsimust:
1.kas moskvitch universaalkerega on võimsamad lehtvedrud kui on sedaanil?
2.kas unversaalkerega mossel on esivedrud jäigemad/suurema kandevõimega kui sedaanil?
3.kas universaali amortisaatorid erinevad millegipoolest sedaani omadega?
4.kas tagaratta võllipea (peal pole trummilt ja ratast ennast) võib õrnalt loksuda,kui seda jõuga väntsutada?
5.kuidas teha kindlaks kumb käändtelg on kõver,kui vasak mis osales kiviaiia otsas sõitmises ülemine ots on kaugemal rehvist kui parem mis sõitis lihtsalt mööda muru aga see-eest on käändtelje ülemine ots palju lähemal rehvile,kui seda on vasaku oma.....

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 27 Okt 2013 09:03
Postitas Manks
tanello2 kirjutas:
siinkohal ka paar küsimust:
1.kas moskvitch universaalkerega on võimsamad lehtvedrud kui on sedaanil?
2.kas unversaalkerega mossel on esivedrud jäigemad/suurema kandevõimega kui sedaanil?
3.kas universaali amortisaatorid erinevad millegipoolest sedaani omadega?
4.kas tagaratta võllipea (peal pole trummilt ja ratast ennast) võib õrnalt loksuda,kui seda jõuga väntsutada?
5.kuidas teha kindlaks kumb käändtelg on kõver,kui vasak mis osales kiviaiia otsas sõitmises ülemine ots on kaugemal rehvist kui parem mis sõitis lihtsalt mööda muru aga see-eest on käändtelje ülemine ots palju lähemal rehvile,kui seda on vasaku oma.....
Sedaan ja universaalkerega on orginaalis sama põhi all, pirukatel on ainult teistsugused vedrud taga.
Kas odavam pole otsida teine kere, mille peale masin üles ehitada?