Sai täna silikon juhtmed kombile ostetud, küünlad saan neljapäeval kätte, juhtmedi kahjuks enne peale panna ei saa kuna uutel juhtmetel vaja küünla otsas olevat väikest junni, vanadel aga läheb piip keerme peale, poolist jagajase mineva vahetasin ära ja juba oli kuulda paremat käimist, saab küünalde omad ka uued koos küünaldega siis peaks päris hea saama.
Sai ka kasti ja difri jaoks uus õli ostetud, TAD-17. Ja veel jätis keegi hea inimene mulle kojamehe vahele tutika geneka rihma
Kapoti all tegutsesin veel natuke, bensu pumba ja ploki vahele sai uued tihendid, vanad lekkisid, peaks ülevalt poolt leketega korras olema nüüd, alumise otsa veel ära peseme ja siis juba näha kas veel mõni vahetust tahab, üpris rokane on küll, kuid samas minu käes olemise ajal õli kadu nii väike et varda järgi aru ei saa et midagi üldse puudu oleks. Sammuti sain ka jahutus vedeliku kadumisele piiri peale, nimelt salongi soenduse vooliku kraan lekkis, uus tuli kastikalt
, sammuti ajas ühe lõdviku vahelt läbi, peale maha võtmist, lõdviku kontrolli ja korralikult tagasi panekut ei tulnud enam grammigi läbi.
Nädalake tagasi timmisin ka gaasi hooviastiku, nüüd siis avab mõlemad lõõrid korralikult, varem sõitis ühe peal
, minek nagu öö ja päev
Kui jõuan siis vahetan ka käigukasti hoovastiku enne suvesõitu välja, hetkel käik sees on siis kang töllerdab nagu tühikäigul
Esipidurid said ka värskendust juhi poolsete uute klotsidega ja trummliga, kõrvalistuja pool asjad nagu uued.
Kässarit pean veel näppima, juhi poolne tross kinni ussitanud ja nii kõvasti et liikuma ei saanudgi, kõrvalistuja poolne see eest korras ja käib nagu kellavärk.
Sisu ka veel igast si*ast ja pa*ast puhtaks küürima enne suvesõitu et kannataks üldse kedagi peale võtta.