17. leht 20-st
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 08 Juul 2017 12:50
Postitas 13piisab
Sul on ju ikka E36 tehnika, millel peaks õlivarras olema? Kui nii, siis mis näit on viimasel pildil odomeetrinäidu all?
ma kirun alati naise E90-l õli vahetades seda vardata süsteemi: menüüs orienteerumine võtab aega ja ka masin mõtleb pikalt : mõttetu ajakulu lihtsa asja peale...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 08 Juul 2017 15:13
Postitas fokser
Õlivarras ikka täitsa olemas. Tegemist ikkagi vana E36`ga. Odomeetri all olevad rohelised-kollane-punane lamp näitab visuaalselt õlivahetuse intervalli, ehk iga 2000-2500 km (täpselt polegi jälginud) järel kustub ära üks roheline lamp. Kollase lambi süttides tuleks mõelda õlivahetusele.
Olen samuti uuemate bemmide menüüdes aegajalt kolistanud ja vahel tundub, et juhid tuumajaama.
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 14 Aug 2017 22:27
Postitas fokser
Mossest:
Mosseklubi Suvine Suursõit 2017 edukalt selja taga! Kahjuks päris viperusteta asi ei möödunud. Koju sõites hakkas vihma sadama, mis läks peagi üle paduvihmaks. Selle peale otsustasid Mosse kojamehed, et on kõige õigem aeg oma tööleping üles öelda ja pildil 1 olevasse asendisse jääda. Kuidas ülejäänud 150 km koduni sõidetud sai (nähtavus 0), ma siin parem ei räägi!
Kuid vägisi tulid meelde laulusõnad: "If you give this man a ride sweet family will die!" (
https://www.youtube.com/watch?v=HblzAL5twnM ).
Mis juhtus, oli mul tegelikult juba teada. Aastaid tagasi, kui BMW kojameeste süsteemi ümber ehitasin, sai keevitustööde käigus pildil 2 ringiga näidatud plastikust osa kannatada, ehk sulas veidi üles. Parandasin antud osa seest liimiga, kuid nüüd see liim siis laiali lendas. Tekkinud lõtkust läks antud varras ja kojameest liigutav hoov sirgeks (180 kraadi). Mootor ei saanud seda enam edasi lükata ja mõlemad kojamehed kiilusid kinni. Uus varras juba ammu riiulis olemas, kuid probleem selles, et selle osa vahetamine nõuab kogu armatuurlaua välja võtmist. Nüüd ei saanud enam sellest tööst kõrvale hiilida!
Armatuur välja võetud ja uus varras paigaldatud!
Kuna läks suuremaks lammutuseks, siis otsustasin kõik kruvide pead üle värvida, et nad nahaga ühte värvi oleks. Samuti tegelesin armatuurlaua ja keskkonsooli üleminekuga, kus oli vaja väike vahe ära peita. Selleks õmblesin nöörile naha ümber ja toppisin sinna vahele. Nüüd aga Mosse taas korras ja võib julgelt vihma kätte sõitma minna
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 19 Aug 2017 02:27
Postitas fokser
Täidan ära Suursõidul antud lubaduse!
Ja nimelt... küsitakse, et kuna järgmist autot ehitama hakkan ja mis masin tuleb. Paar kohtumist olen ikka jahunud, et järgmine masin kindlasti tuleb, kuid sellega läheb aega. Hetkel võtab kodu ehitus kogu vaba aja ära. Paljud teavad, et ma Moskvich 400/401 kastikast räägin, kuid ei osata seda isegi ette kujutada. Miks kastikas? Aga selleks, et siis saab lapsed ja naised kasti panna, endal hea rahulik sõita!
Hetkel toimuvad ainult väiksed ettevalmistused: otsin väärilist 400/401 kere ja sobilikku doonorit, et millele selline masin ehitada. Siin üks pilt, millisena ma seda masinat ette kujutan. Pilte veelgi, kuid ei saa kõik välja tuua, liiga vara veel...
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 20 Aug 2017 19:49
Postitas taaviw126
Väga lahe plaan. Ise mõtlesin kunagi et business coupe oleks ka lahe. Võibolla selline et ilma tiibadeta ja esisild kõik näha.
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 21 Aug 2017 10:17
Postitas marek
taaviw126 kirjutas:Väga lahe plaan. Ise mõtlesin kunagi et business coupe oleks ka lahe. Võibolla selline et ilma tiibadeta ja esisild kõik näha.
Idee hea aga ainult näitusepilli jaoks. Minuteada Eestis ilma poritiibadetta masinaid arvele ei saa (rattad peavad olema kaetud). Parandage muidugi kui eksin.
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 21 Aug 2017 10:46
Postitas wax
Lihtne ju. Peale arvelesaamist võetakse tiivad küljest. On varemgi tehtud, tehakse ka edaspidi.
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 21 Aug 2017 12:17
Postitas marek
wax kirjutas:Lihtne ju. Peale arvelesaamist võetakse tiivad küljest. On varemgi tehtud, tehakse ka edaspidi.
Ja TÜV minekuks kruvitakse jälle külge ja pärast küljest ära? Tean, et tuunitud Žiguliidega tehakse teinekord nii, et stanged ülevaatuse ajaks külge ja pärast jälle küljest ära. Et ilma stangedeta läbi ei saa. Sama käib ka mõne sportrooli kohta, et visatakse TÜV ajaks originaal rool peale. Selline tegevus päris popp ja räägitakse täitsa avalikult margifoorumis nendest lüketest TÜV jaoks.
Siin jääb muidugi risk, et mõni liiga agar kordnik võib kordusülevaatusele saata. Eriti kui vihmase ilmaga peaks katmata ratta alt suure kaarega sopajuga tema püha Škoda peale langema ja tähtsat operatiivsõitu segama.
Aga nagu ütlus käib, et jänesed shampust ei joo. Vastavalt iseenda julgusele võib igasugu asju autoga teha.
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 21 Aug 2017 22:41
Postitas fokser
Hr Taavi peab silmas vist midagi taolist. Vihmase ilmaga taolise masina taga sõita tõesti ei taha.
Aga miks mitte, kui huvi on! Iseehitatud masin läheb arvele kui "Üksikkorras valmistatud sõidukid." Mis see tähendab saab lugeda Maanteeameti kodulehelt:
https://www.mnt.ee/et/soiduk/soiduki-um ... d-soidukid . Piibel auto ehituseks on aga siin:
https://www.riigiteataja.ee/akt/116062011008 . Ei tule sind siis ükski agar kordnik tülitama. Auto tehnilises passis selgelt kirjas, et auto mark - omavalmistatud. Kus te minu masinal stangesid näete?
Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser
Postitatud: 22 Aug 2017 13:49
Postitas marek
Aga millegipärast neid poritiibu ikka arvelevõtmise ajaks külge pannakse. Ei usu et inimesed ei kasutaks võimalust kui ilma saaks. Oleks palju mugavam.
Stangede ja rooli teema oli näide just Ladadelt, mille korral inimesed tuunivad arvelolevat stock masinat, mis ei ole omavalmistatud.