17. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 27 Dets 2014 17:24
Postitas priitvil
Mersul on soontega võru vända otsa pressitud, sooned lükkavad vedelikku tagasi. Saan esmasp. pilti teha kui tööle lähen...

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 27 Dets 2014 18:19
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tänan.
Tundub,et oleme jälle püha tõe juurde jõudnud- tuleb osta Mersu tagaotsa rasvanöör ja ongi asi lahendatud. Iseasi,kui ka mingi pood pakub spetsiaalselt minu Perkinsile uuemat tihendit. Niipalju,et minu väntvõllil on sooned sees,mis õli tagasi kakuvad ja maha ei käi ühtki võru. Peab siis uurima,kes ja kus pakub sellist kraami.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 30 Dets 2014 00:05
Postitas TALUPOEG TALUJA
Vaatasin termomeetrit õues.......juba -12 kraadi..... eks näis mis hommikul........ Plaan oli ju - 10-ga proovida käivitamist. Üldse pole aus.... maha magasin õige aja... :lol

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 30 Dets 2014 11:01
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nii,läheb -10-ga käima küll aga põhikannatajad on aku ja starter.... Paar korda sai 15 sek. väikseste vahedega kedratud ilma kütteta ja lastud elus tuli mootorisse. Peale seda esimesel katsel hakkas nagu lubama aga ei käivitunud. Ootasin tsipa ja proovisin uuesti. Pika ketramise peale läks pea-aegu juba käima aga jätsin asja pooleli. Ootasin pool min. ja siis ketramise peale mootor käivitus. Eetrikäivitus on ikka vaja peale sättida,nii igaks juhuks. Kui oleks viletsam aku,ei kõssakski,sest tavaliselt sellise külmaga lõpeb nali päris kähku.... Nii et plokisoojendus ikka järgi ja asi kindlam. Katse tehtud. Vähemalt nüüd on teada mis juhtub,kui auto lumehange jätta -10-ga.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Jaan 2015 21:43
Postitas TALUPOEG TALUJA
Hääd uut aastat!

Eila oli hea soe ilmake ja läksin kohe Perkinsi kallale. Tahtsin üles leida ühte väikest pläkutajat....kes mul hinge täis ajas.... :D
Nimelt juba algul,kui mootorile uued pihustiotsad külge panin,ilmnes vahete-vahel ja teatud pööretel pisuke jõnksutamine sõidu ajal ja mingid puterdamised... Pihusteid stendides oli ka näha,et üks ots ei olnud väga heas korras. Tookord muud üle ei jäänud,kui lõin uued otsad sisse ja lootsin paremat. Tellisin hiljem uusi otsi kaks tükki juurde ja stendisin ka need ära. Üks uutest natuke tilgub,ehk siis katsetamisel teatud seisus tekib pihusti otsa tilk....... Kontrollisin ära ka,et järsku tuleb mujalt aga ei. Samamoodi käitus ka see pihustiots,mille eemaldasin. Muidu pihustasid mõlemad enam-vähem hästi aga nõel ikka korralikult vist ei pea. No ma ei tea mida spetsialistid asjast arvavad aga minuarust sellist seisu,ei tohi olla vist,et tilk otsa peale ilmub... Teatud olukorras see muidugi normaalne...aga igapäevaselt,köh,köh... :D ei saa laste kuuldes rääkida....
Ma siin mõtlesin,et järsku lasta need otsad ultrahelivannist läbi ja uuesti proovida.....kas see aitab....võib-olla lihtsalt praak. Sõber ütleb ka vahest,et s....st saia ei saa,ära viida aega..
Kuna mul oli ka paar uut pihustiotsa sakslase traktori omad SD1ZD12 . ja üks nendest samuti tilkus veidi. Pihustamisnurk on neil sama aga seekord katsetama ei hakanud....jäävad riiulisse oma aega ootama. Saaks 4 tk.ühesugust kokku aga raske. Need juba kõik ära tarvitatud.
Eila ja täna tegin katseid ja tundub,et sain veast vist lahti...aga ma ei usu ennem,kui mõne aja sõitnud olen....järsku lihtsalt petekas.....

Täna käisid külas ühed tõsised diisel -Mosse mehed ja sain neile ka sõitu teha. Ühe lasin ka roolitaha..... teine oli rahul isegi sellega,et sai tagaistmel istuda.... Asi nimelt selles,et ta oli vanasti ise sõitnud ühe diisel-Maskvitsiga..... :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Jaan 2015 22:20
Postitas Manks
Täna sai teoks pikalt plaanitud reis Tommi juurde, koos Korstnapühkijaga. Ilmataat oli reisi natuke ekstreemseks teinud, aga sõit sujus hästi (aeglaselt). Kuna Korstnapühkija oli algselt diislimees (siiamaani tehnilises passis märkus: ümber ehitatud, bensiini mootor), sai rohkem Tommi mosset uuritud ja proovitud. Meie meelest on tegu päris mõnusa masinaga, mootor töötas väga hästi. Mootorimüra ei häirinud, Korstnapühkija soovitas isolatsioonimattide asemel korralikumat helisüsteemi, mälupulgaga :)
Proovisõidul oli auto hea juhitavusega, käikude vahed võiksid natuke pikemad olla. Raske esiosa aitab paremini teel juhtida, ka külg ees on juhitavus pärs hea. Auto salong soojenes ilusti, minu meelest väga hea talveralli auto, vähemalt on tegu unikaalse mossega :)

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Jaan 2015 22:50
Postitas partnermosse
1 asi kohe kindlasti ei sobi diisel-mossele ja see on igasugune talve-rally ja muud kiirruse testimise vormid :) ja põhjuseks lihtsalt diisel-mosse unikaalsus, neid kogu Eesti peale ehk 2-3 ongi .....edasi mõelge juba ise :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Jaan 2015 23:50
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:1 asi kohe kindlasti ei sobi diisel-mossele ja see on igasugune talve-rally ja muud kiirruse testimise vormid :) ja põhjuseks lihtsalt diisel-mosse unikaalsus, neid kogu Eesti peale ehk 2-3 ongi .....edasi mõelge juba ise :D
siin väheke parandan sind, talverally ei ole tegelt rally sest rõhk ei ole mitte kiirusel vaid trassi läbimine mõistliku kiirusega ja ristsõnal

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 05 Jaan 2015 01:20
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:
partnermosse kirjutas:1 asi kohe kindlasti ei sobi diisel-mossele ja see on igasugune talve-rally ja muud kiirruse testimise vormid :) ja põhjuseks lihtsalt diisel-mosse unikaalsus, neid kogu Eesti peale ehk 2-3 ongi .....edasi mõelge juba ise :D
siin väheke parandan sind, talverally ei ole tegelt rally sest rõhk ei ole mitte kiirusel vaid trassi läbimine mõistliku kiirusega ja ristsõnal
Vahet pole, on seal ristsõna või mitte ,rally on rally ja jääb hasartseks kiirustamiseks, mis pole selle isendile hea :D ! (lihtsalt seal juhtub igast jamasid, nagu läbi aja olen kuulnud näinud ) :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 05 Jaan 2015 09:57
Postitas Jossu
Mis te vingute, kiiremini ikka liigub kui mu Leyland eelmisel rallil :D