161. leht 242-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 08 Apr 2014 12:36
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:kas siis too LSD reduktor andis otsad?
Tekkis sama küsimus kuna eelmisest jutust muudmoodi aru ei saagi ....

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 08 Apr 2014 15:16
Postitas stern100
Eks me täna näeme kui lahti lähen võtma.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 08 Apr 2014 16:05
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:Eks me täna näeme kui lahti lähen võtma.
On siis LSD all ?

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 08 Apr 2014 17:02
Postitas stern100
.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Apr 2014 08:39
Postitas stern100
.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 13 Apr 2014 13:21
Postitas stern100
https://www.youtube.com/watch?v=2PZmbBaziLs

Meid näeb korraks minutil 2.10, 6.07, 6.33, 11.58, 12.25 Ehk siis rahvasprindilt kodus. Kokku oli meid 18, mina üheksas vend kolmeteistkümnes. Auto sai võimas ning avatud diffriga jõudu raske maha saada :lol Vastu pidas kenasti, kuid nüüd järgmine jama, kett jäi häält tegema. Pööret andes ragiseb kohe. Eks tuleb vaadata, kas pingutusega midagi valesti või lõi juba uue talla ribadeks. Nüüd natuke pikem paus enne järgmist sõitu, saab veel mõne lekke ära kaotada ja kõik hoolika pilguga üle vaadata. Rohkem pilte ja sisevideod varsti.

By Pille Russi

Pilt

EDIT

Sisevideo

https://www.youtube.com/watch?v=NO2VEyV ... e=youtu.be

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 14 Apr 2014 20:57
Postitas stern100
By Argo Nurs

Pilt

By Valeri Larionov

Pilt

Pilt

By Rain

Pilt

Kurvi läbimise kaks äärmust :D
Pilt
Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 14 Apr 2014 20:59
Postitas moskiito
mitu mosset sinust eespool ka oli? lugesin kokku et osa võttis koos sinu mossega tserka 7 masinat millest üks oli kastikas.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 14 Apr 2014 21:09
Postitas stern100
moskiito kirjutas:mitu mosset sinust eespool ka oli? lugesin kokku et osa võttis koos sinu mossega tserka 7 masinat millest üks oli kastikas.
Mina sõitsin Su klassis, seal oli minust eestpool 1 mosse ( Su-s oli tookord 4 mossega sõitjat). Kokku oli meid 18, ehk siis Su-s 4 mosset ja 14 siksi. Mosseliiga asjadest ma ei tea midagi, vist oli seal 9 masinat stardis..

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Apr 2014 21:50
Postitas stern100
Nonii... Kui võimalusi pakutakse, tuleb ju nendest kinni haarata. Ühesõnaga minust saab TKTK dünopingi operaator ka veel. Seega pinki kasutama õppides sai oma heleroheline üle rullide lastud siis. Mootor hetkeks sõitnud 200km, pingis üle 6200 pöörde lasta ei julgenud, karterituulutusest hakkas juba suitsu tulema :lol Ilmselgelt rõngad pole veel "valmis". Ja noh, peal on 1.2L lada (2105) karpa, all suuremad rattad, 3,9 differ ja alles sissetöötav mootor. Siis esialgu 42kW väga hea saavutus. (arvestades seda, et pea iga 10 aastat vana autoga saab dünos vähemalt 20kW väiksemad nrid, kui tehas paika pannud). Vaja rallikal ketijooks korda teha, siis saan ka selle numbrid teada. Ja kellel siis kunagi soovi, võtku minuga ühendust, saame kokku leppida.

Pilt

Graafik. Ülemine vääne, alumine kilovatid. Ja need jooned on rattast! Et saada mootori andmeid, tuleb arvestada 15% jõuülekande kadusid. Pikad jooned 2. käiguga, lühemad 3. käiguga. Seadistada ja midagi teha seal ei viitsinud, õppisin lihtsalt pinki ja programmi kasutama.

Pilt