Jah seda pilti vaatasin ise ka enne keevitamist Põhi selles kohas tegelikult sirge ei ole, tuleb vastav kumerus sisse teha ikka tükkidele...mul polnud parajat materjali ka et joonise järgi asja teha, seega sai lihtsalt kähku prooviks need vinklitükid alla keevitatud. Sõitma selle autoga veel niipea ei hakka ja suurt rallit ma ka ei sõida Eks näeme kuidas ennast õigustavad, kui õiget materjali saab siis pole mingi raskus seal see asi ümber teha.
Täna sai ajaviiteks ühed vedrupakid ka sinisele kerele valmis tehtud. Nagu ikka, ülevalt kolmas leht tagurpidi vahele, korralikud kinnitused külge ja homme jõuab ehk tagasilla autole alla visata.
Leht, mis on tagurpidi, selle kinnihoidmiseks kasutan kepsupolte, noh natuke pikad on aga nad on juba praeguse rallika all ennast väga hästi tõestanud. Ja kes tahab niisama oma auto perset madalamaks lasta, siis täpselt nii nagu ma tegin, tulebki teha ( ainult siis tuleb madaldus ja tõsine jäikus koos )
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 30 Mai 2014 15:51
Postitas sass
Ja lõhub päris palju kere... Rallikal pole vast väga vahet.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Juun 2014 09:39
Postitas stern100
Noh, raske rallipäev jälle seljataga. Tulemust seekord JÄLLE head ei saanud, kuna mosse ei suuda ju vastu pidada sellele valule. Kokku oli 11 kiiruskatset, kuid neljandal murdus kulissi küljest ära käigukang....Tükk jebimist et üldse auto all mingi käik sisse saada. 2 käiguga sai siis katse lõpuni veeretud ning 3 minut asemel tuli ajaks 9 minutit. Oligi ralli saatus otsustatud. Kuid siiski et mitte katkestada, sai kiirkorras kang ära vahetatud ja järgmise katse starti hilinesime ainult 26 minutit Ja edasi tuli üsna head ajad, kuid sellest enam ei piisanud. 15 alustas, 13 lõpetas SU klassis, meie siis 13.ndad. Mootor mootor mootor...no ei tea. Läksime juba esimesele katsele ragina kolinaga. Viimaselt katselt maha tulime endiselt ragina kolinaga, kuid märksa hullemaga. Ühtlaselt sõites terav hääl, mitte tume kolin, kiirendades vaikus, gaasi maha lastes vaikus, ainult ühtlaselt sõites teeb häält, kõvasti kohe, noh, vana kett sai ka külge pandud, peab selle üle vaatama. Samuti vahepeal pani jooksu generaatori alumise kinnituse polt, gaasihoob tuli lahti, sumpa läks pooleks jne Näpud valusad ja puruks ning nüüd tuleb jälle kõvasti remontida. Pilte ja sisevideod varsti
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Juun 2014 10:13
Postitas SanderV
mul teevad kepsusaaled niimoodi häält
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Juun 2014 17:29
Postitas stern100
EDIT:
Siin siis see kurja juur.. Teist korda elus juba sama asi. Esimest korda murdus siis, kui sai alla pandud lühemaks keevitatud käigukasti kaane küljes olevad hoovad. Teine kord nüüd, ehk keskmiselt 1 aasta kestab see junn.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Juun 2014 22:04
Postitas timo93
Palju selle lehe teistpidi viskamisega madaldust tuleb?
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Juun 2014 22:05
Postitas stern100
timo93 kirjutas:Palju selle lehe teistpidi viskamisega madaldust tuleb?
Põhimõtteliselt nii, et velg on koopaäärega tasa.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 11 Juun 2014 09:00
Postitas stern100
By A.Korpe
By J.Pipar
By VL
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 24 Juun 2014 16:11
Postitas stern100
Ega polegi jõudnud midagi teha. Helerohelisega vaikselt ikka sõidan, et ikka ülevaatuse ajaks oleks mootor sisse töötanud ja heitgaase üleliia ei oleks. Vaja vahetada radikas endiselt, ka kontaktid, aga no ei tasu veel näppida Niikaua kui sõidab, las olla.
Rallikat pole peale viimast rahvarallit absoluutselt puutunud. Järgmine sõid plaanis 26 Juulil saaremaal. Kui aega, võtame see nädal mootori maha ja piilume sisse, kas tõesti siis 400km ja saaled läbi. No hoiatati küll et nii hakkab olema, aga oma silmaga vaja ikka ju ära näha.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 24 Juun 2014 17:57
Postitas BergIE
See kõva kolin võib olla põhjustatud ka detonatsioonist. Ehk varajane süüde. Sõites ühtlaselt, viivad vihid süüte varajasemaks, sama teeb ka vaakumregulaator. Kui nüüd avad segusiibri lõpuni, alaneb vaakum sisselaskes ja süüde lastakse vaakumregulaatori poolt hilisemaks. Hilisemaks lastakse seepärast, et oodatakse rikkamat segu ja see põleb kiiremini. Gaasi maha lastes kaob nagunii dünaamiline surveaste. Tekib pigem olukord, et madalal survel kütus põleb aeglaselt ja plärtsub tagant. Teoreetiliselt on see nii.