Vaatan et siin juba vahepeal kõva arutelu käinud
Räägin siis veel üle. Jah, sissesõitu sai antud mootor täpselt 100km, mis on juba enam kui küll. Nimelt teada värk, et kähkusõidu mootoritel tehakse "lõtkud" suuremad, kui niisama sõitmiseks mõeldud mootoritel..Ei näe mitte mingit mõtet teha sissesõitu 2000km, eriti veel 4.55 ülekande ja 20l/100km kallite bensiinidega
Kui tähelepanelikult vaadata minu pandud saalede pilti, siis näete et 100km sissesõitu + 50 katsekilomeetrit + siis ülesõidud ei tee saaledele mitte midagi(vasakpoolne ehk siis 4. silinder). Sees on hirmkallis 10w60 Castrol Edge täissünt õli, mida ma juba selle 500km jooksul 3x vahetasin, ehk sissesõiduks, üheks võistluseks ja teiseks võistluseks. Küll mainiti mulle, et õlisurve peaks mul tunduvalt madalam olema. Ladaklubist Olaaf, kes ka minu mootorit aitas teha, ütles et nii kõrge õlisurve pole suure pöörde mootoril hea. Nimelt soojast peast tühikäigul 2,5 ja pööret andes jookseb 5 julgelt välja. See, et esimese silindri saaled otsa said, see on mingi viga lihtsalt. Oligi kas s*tatükk, praaksaaled või vänt kehvasti lihvitud. Eks panen uuesti kokku ja kohe näha ju. Sissesõitu saab ka uute saaledega julge 20-30km! Noh, oleks siis mosu tehnika selline mis kestaks, võiks ju vuristada ja töristada mootorit sisse sõita, aga kogemused näitavad, et mosse lihtsalt ei pea valule vastu ( eriti kui mootori ressurss on üsna väikene). Saad mootori kestma, siis vaheta käiguosas kogu aeg midagi välja ja vastupidi. Vene jupid on juba olemuselt sellised, et peab õnnelik olema, kui asi üldse sõidab. Hetkel tõesti veel viitsimist ja tahtmist on ise oma näppudega kõik ära teha, kokku panna ja lakse saada.
Aga ühesõnaga, kui kokku laon ja uuesti sõidan, küll muljetan
Hetkel oma taktikas midagi muutma ei hakka ja suurt sissesõitu ei kavatsegi teha( eriti veel nüüd kui vänt on juba natuke tööd saanud ja lähevad lihtsalt uued saaled )