168. leht 243-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 19 Aug 2014 22:15
Postitas stern100
Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 22 Aug 2014 10:08
Postitas stern100
Eile sai siis helerohelisega ajaviiteks ülevaatuselt läbi sõidetud. Ühtegi viga ei leitud. Ainult kuna juba suvel piduripedaal vajus soojade ilmadega natuke läbi, siis ka seekord mosule ei meeldinud pikkamööda vaikselt vajutamine ning peale piduristendi jäi armatuuris punane tuluke põlema...ju lükkas seal ämblikus kuuli kuskile ette? Pidurid igatahes toimetavad ilusti. Noh jah peasilindri mansett tahaks vahetust, aga tulukese saab kustu alles siis kui see ämblik lahti võtta ja kuul paika lükata?

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 22 Aug 2014 11:52
Postitas SanderV
tulukese saab kustu nii et juhtmed tagant ära võtta

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 22 Aug 2014 15:57
Postitas fokser
Väga vinge pilt! Kus sellise huvitava tee leidsid?

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 22 Aug 2014 16:03
Postitas stern100
fokser kirjutas:Väga vinge pilt! Kus sellise huvitava tee leidsid?
Haapsalu külje all lihtne metsavahetee :lol

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 22 Aug 2014 18:20
Postitas SanderV
fokser kirjutas:Väga vinge pilt! Kus sellise huvitava tee leidsid?
Tallinnas selliseid ei leidu jah, ahah, paras :D

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 22 Aug 2014 21:04
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas: Noh jah peasilindri mansett tahaks vahetust, aga tulukese saab kustu alles siis kui see ämblik lahti võtta ja kuul paika lükata?
Kergem variant siiski, et vasaku ratta pidurisadula siseküljel olevad nipleid õhutad korda mööda kellegi abiga, kes vajutab aeglaselt pedaali põhja(süüde sees) ja näeb tulukest mil klõpsab nii, et tuluke kustub-kui üle vajutab, läeb jälle põlema, siis pead teist niplit õhutama kuniks vajutajal õiges asendis jalg peatub ja saad õhutusnipli kinni keerata asendis kus tuluke ei põle ! :)

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 23 Aug 2014 10:01
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas: Noh jah peasilindri mansett tahaks vahetust, aga tulukese saab kustu alles siis kui see ämblik lahti võtta ja kuul paika lükata?
Kergem variant siiski, et vasaku ratta pidurisadula siseküljel olevad nipleid õhutad korda mööda kellegi abiga, kes vajutab aeglaselt pedaali põhja(süüde sees) ja näeb tulukest mil klõpsab nii, et tuluke kustub-kui üle vajutab, läeb jälle põlema, siis pead teist niplit õhutama kuniks vajutajal õiges asendis jalg peatub ja saad õhutusnipli kinni keerata asendis kus tuluke ei põle ! :)
Tänan!

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 03 Sept 2014 16:54
Postitas stern100
Täna lasin ajaviiteks rallika kiirelt üle rullide siis. Noh, varjata pole midagi sest saavutanud ka ju midagi ei ole( arvestades, et tehase andmete järgi 55kW, mida pea ükski originaalmosu mitte kunagi välja ei anna). Seadistamise aega ei olnud, seda teeb teinekord
( mängime düüsidega, vahetame küünlaid jne ).
Põhimõtteliselt on mootori ehitus ju ennast ära tasunud :lol Alumine on mu helerohelise joon ja ülemine rallika oma. Need tulemused siis rattast. ( Et mootori oma saada, arvestada kadusi 0.15. Ehk helerohelisel mootorist 42 ja rallikal 50kw ).
Ülemine on vääne n/M(vist oli :lol :lol ) ja alumine kW. Peab kohe hooga hakkama uut mootorit tegema, kuid praegust nurka ei viska...eks teinekord sätib ja katsub natuke rohkem välja pigistada.

Ja kes sisevideosi vaadanud...siis tegelikult mineku üle ka ju kurta ei saa :D

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 04 Sept 2014 09:52
Postitas sass
Palju 0-100 km/h on? Selle järgi saab suhteliselt hästi aru, kas masin liigub või mitte. GPS-i järgi siis (nutiföönidel eraldi app-id selle jaoks, Link Androidi appile). Näiteks vöin tuua originaalmootoriga 412, uue tüübi kerega, kõik istmed polstrid sees ja juhikohal mitte kõige kergem tegelane, ülekanne 4,22 - ajaks tuli 15,54 sekundit... Ja võin öelda, et see mootor, mis seal peal oli, töötas tõsiselt hästi.

Kiirenduse graafik:

Pilt

(Üldiselt võib vast selle jaoks uue teema ka teha - muidu läheb Sterni teema väga offtopicuks, kui kõik hakkavad kiirendust möötma ja postitama).