AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Süüdet oskan paika panna küll, aga kunagi ei ole ma seda tolle lambiga teostanud.
Krt, ma ei oska seletada ka kuidas ma teen seda.Võtsin nüüd targa raamatu kõrvale, too seletab üsna täpselt kuidas lambiga paika panna.
Kui veepumba vahetuseks läheb ja neid märke paremini näha on, siis sätin ka täpsemalt paika.Aga egas praegu ka paha ole, täitsa sõidab ja töötab
mingid pildid sain ka kombist tehtud, väheke kehvad on, kuna vihmas sadas ja ei tahtnud kaua fotokat õues hoida.Laupäeval prooviks paremaid pilte teha.
Üritasin teha täisraamist pilte, ei tea kas just kukkus hästi välja
Kere kõige hullem koht:
Rohkem Pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1230785
Täna kallasin tollele siis 10l kütet sisse, hakkasin üles pumpama.Ei tulnud.Tõmbasin siis ise, ikka ei midagi.Mässasin tükk aega sellega ikka, lõpuks kui olin pagassi taas laiali lammutanud, puhusin suruõhuga läbi toru,Kuulsin siis susinat, sealt kus voolik pagassist põhjaalla läheb.
Voolikul jupp maha ja tagasi.Küte tuli ilusti üles ning mosse ketras end taas käima.
Siis tegin algust karpa vahetusega.Peale läks DAAZ 2140
Võiks öelda, et need kaks on nagu öö ja päev.40ne omaga läheb poole paremini pöördesse ja käivitub ka paremini.
Laupäeval proovin veepumba vahetada ja piduritega tegeleda.
SL läks täna oma talvekorterisse, ei ole küll midagi luksuslikku, aga parem kui lageda taeva all seismine.Järgmine aasta peaks saama korraliku kuuri ehitus alguse.
Krt, ma ei oska seletada ka kuidas ma teen seda.Võtsin nüüd targa raamatu kõrvale, too seletab üsna täpselt kuidas lambiga paika panna.
Kui veepumba vahetuseks läheb ja neid märke paremini näha on, siis sätin ka täpsemalt paika.Aga egas praegu ka paha ole, täitsa sõidab ja töötab
mingid pildid sain ka kombist tehtud, väheke kehvad on, kuna vihmas sadas ja ei tahtnud kaua fotokat õues hoida.Laupäeval prooviks paremaid pilte teha.
Üritasin teha täisraamist pilte, ei tea kas just kukkus hästi välja
Kere kõige hullem koht:
Rohkem Pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1230785
Täna kallasin tollele siis 10l kütet sisse, hakkasin üles pumpama.Ei tulnud.Tõmbasin siis ise, ikka ei midagi.Mässasin tükk aega sellega ikka, lõpuks kui olin pagassi taas laiali lammutanud, puhusin suruõhuga läbi toru,Kuulsin siis susinat, sealt kus voolik pagassist põhjaalla läheb.
Voolikul jupp maha ja tagasi.Küte tuli ilusti üles ning mosse ketras end taas käima.
Siis tegin algust karpa vahetusega.Peale läks DAAZ 2140
Võiks öelda, et need kaks on nagu öö ja päev.40ne omaga läheb poole paremini pöördesse ja käivitub ka paremini.
Laupäeval proovin veepumba vahetada ja piduritega tegeleda.
SL läks täna oma talvekorterisse, ei ole küll midagi luksuslikku, aga parem kui lageda taeva all seismine.Järgmine aasta peaks saama korraliku kuuri ehitus alguse.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
mis aasta kombi ta sul on? põhi tundub olevat sama roostes nagu minu projekti kombil ehk siis ole valmis kõige hullemaks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
dokudes kirjas 1982
pindmist roostet on palju, läbivat siiani tuvastanud ühest kohast.
Plaan on selline, et kui SL läheb liivakasse siis kombi garaagesse ja hakkan põhja tegema vaikselt.Suurema rooste minema, roostesurm, krunt, värv ja mastiks.
Sildadega vaatab mis saab, kui võimaik käivad liivast läbi aga ei usu sellesse plaani just väga
pindmist roostet on palju, läbivat siiani tuvastanud ühest kohast.
Plaan on selline, et kui SL läheb liivakasse siis kombi garaagesse ja hakkan põhja tegema vaikselt.Suurema rooste minema, roostesurm, krunt, värv ja mastiks.
Sildadega vaatab mis saab, kui võimaik käivad liivast läbi aga ei usu sellesse plaani just väga
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Niisiis, kombi kallal üht teist taas korda saadetud.
Nimelt oli mingi hullemat sorti anomaalia kütuse jõudmisega bensupumpa.Nagu oleks toru umbes, aga see ei olnud viga.igatahes kolm korda tegi ta sellist tempu:
käis niikaua kuni karpa sai küttest tühjaks, suri välja
proovisin pumbata, ei midagi.Ei tule üles, puhusin kompressoriga läbi,paagis mulises küte, aga üles ikka ei tulnud.Võtsin kõik ühendused lahti ja puhusin läbi
ja küte tuli üles.
teine kord oli samamoodi, kolmandal korral vahetasin igaks juhuks ka ära benapaagist amortide juurde mineva vooliku.
Nüüd paistab toimima.
Üks imelik asi on veel.Nimelt täna lugesin mosse raamatut.Sealt selgus et süütejärjekord on 1-3-4-2, suuremal osal minu mossedel on 1-2-4-3
kuidas selline asi võimalik on?
ei saaa aru...
täna tegin algust siis 412ne lammutamisega,jõudsin moto maha koos kastiga.Siis sai viitsimine otsa.
mingiaeg ka pildid
Nimelt oli mingi hullemat sorti anomaalia kütuse jõudmisega bensupumpa.Nagu oleks toru umbes, aga see ei olnud viga.igatahes kolm korda tegi ta sellist tempu:
käis niikaua kuni karpa sai küttest tühjaks, suri välja
proovisin pumbata, ei midagi.Ei tule üles, puhusin kompressoriga läbi,paagis mulises küte, aga üles ikka ei tulnud.Võtsin kõik ühendused lahti ja puhusin läbi
ja küte tuli üles.
teine kord oli samamoodi, kolmandal korral vahetasin igaks juhuks ka ära benapaagist amortide juurde mineva vooliku.
Nüüd paistab toimima.
Üks imelik asi on veel.Nimelt täna lugesin mosse raamatut.Sealt selgus et süütejärjekord on 1-3-4-2, suuremal osal minu mossedel on 1-2-4-3
kuidas selline asi võimalik on?
ei saaa aru...
täna tegin algust siis 412ne lammutamisega,jõudsin moto maha koos kastiga.Siis sai viitsimine otsa.
mingiaeg ka pildid
Viimati muutis randoA, 28 Nov 2011 20:38, muudetud 1 kord kokku.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Seoses selle süütega siis mul ühel mootoril oli ka teisest erinev järjekord. Kui teise järgi panin siis paukus, panin vanatmoodi tagasi ja töötas ilusti.
Punane välk
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
no selge siis.
ma igaks juhuks proovin teist järjekorda ka homme
ma igaks juhuks proovin teist järjekorda ka homme
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Mossel ikka süüte järjekord 1-3-4-2 ... Vaata üle.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
ma tean et ma panin kombil 1-2-4-3
kolmel teisel on samamoodi, ja käivad ilusti. Aga homme viskan pilku veel siis
kolmel teisel on samamoodi, ja käivad ilusti. Aga homme viskan pilku veel siis
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Mismoodi sul auto niimoodi käis? Kas mossel saab ka jagajat 180 kraadi ringi tõsta nagu ladal, et siis tuleb ka küünlajuhtmed ühe/kahe võrra edasi tõsta...?randoA kirjutas:ma tean et ma panin kombil 1-2-4-3
kolmel teisel on samamoodi, ja käivad ilusti. Aga homme viskan pilku veel siis
Minu käest läbi käind ka ikka kümmekond mosset, ja kõigil on ikka mootor töödanud, kui süütejärjekord ikka 1-3-4-2
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Kolm teist mosset vähemalt käivad sama järjekorraga
vaatan homme asja üle veelkord.
vaatan homme asja üle veelkord.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis