Kui tahad mõnest vanast rehvist vabaneda anna märku.Jeekim kirjutas:90% mitte- ikka välismaa tegijad enamuses. Kaks mosse rehvi kah leidsin-sarnased nagu need siin lingil tundusid olema kasutamata, kuid ühel jäi silma, et prott on pealt natuke lahti.
IZ 412 IE 1981 Jeekim
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Tere ja ead aastalõpu vaimustust!
jällegi siseinfo valdajana poetaks mõne märkuse.
Nimetet rehvidest osa on pärit meie põhjanaabrite juurest, kust ammustel aegadel sai autosid toodud ja nii mõnigi auto löödi maast laeni rehve täis, põder rahul- sai jama kaelast, meie rahul. Ainus aga, on, et need rehvid olid vanad (utiil) juba aastal 92/94 kui see tegevus aset leidis...
Mingi osa neist rehvidest tekkis hiljem ca 2001, kui toodi õuele 13" jalavarjudega isend, millega terve mägi "peaaegu uusi" rehve kaasa anti. Auto ise sai tehase rehvid alla ja kõik muu jäi ootele, sest arvati, et "äkki läheb vaja".
Minu arvamuse järele ei kõlba sellest kuhjast auto alla panemiseks, sõitmise eesmärgil ükski, ehk siis kaugelt vaatamiseks...?
ps. Need 2 "mosu originaali" on aegumatu klassika, ehk Kohtla-Nõmmel tegutsenud rehvide protekteerimise tehase toodang.
Muidu olid teised tublid tükid, aga vot jälle sama jama-sõita ei kõlband sugu mette... Viimane kogemus sellisega aastast ´94 kui 100+ kiiruse juures, rooli vibra sisse lõi. enne veel kui pidama sain, oli vibrast saanud hüppamine. Esi-paremast rehvist oli proti serva vahelt SUUR õhupall väljas... Proovi siis ratast vahetada, ehk isegi niplit lahti keerta, kui selline pomm kõrval ootamas...
Ehk siis ma oletan, et keegi oleks lausa rõõmus, kui see hunnik jalust minema saab, aga see vaid minu 5c.
terv,
a@milano
jällegi siseinfo valdajana poetaks mõne märkuse.
Nimetet rehvidest osa on pärit meie põhjanaabrite juurest, kust ammustel aegadel sai autosid toodud ja nii mõnigi auto löödi maast laeni rehve täis, põder rahul- sai jama kaelast, meie rahul. Ainus aga, on, et need rehvid olid vanad (utiil) juba aastal 92/94 kui see tegevus aset leidis...
Mingi osa neist rehvidest tekkis hiljem ca 2001, kui toodi õuele 13" jalavarjudega isend, millega terve mägi "peaaegu uusi" rehve kaasa anti. Auto ise sai tehase rehvid alla ja kõik muu jäi ootele, sest arvati, et "äkki läheb vaja".
Minu arvamuse järele ei kõlba sellest kuhjast auto alla panemiseks, sõitmise eesmärgil ükski, ehk siis kaugelt vaatamiseks...?
ps. Need 2 "mosu originaali" on aegumatu klassika, ehk Kohtla-Nõmmel tegutsenud rehvide protekteerimise tehase toodang.
Muidu olid teised tublid tükid, aga vot jälle sama jama-sõita ei kõlband sugu mette... Viimane kogemus sellisega aastast ´94 kui 100+ kiiruse juures, rooli vibra sisse lõi. enne veel kui pidama sain, oli vibrast saanud hüppamine. Esi-paremast rehvist oli proti serva vahelt SUUR õhupall väljas... Proovi siis ratast vahetada, ehk isegi niplit lahti keerta, kui selline pomm kõrval ootamas...
Ehk siis ma oletan, et keegi oleks lausa rõõmus, kui see hunnik jalust minema saab, aga see vaid minu 5c.
terv,
a@milano
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Mul on paari rehvi vaja veidi teisel eesmärgil aga eks räägin Jeekimiga sellest ise.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Räägi täpsemalt mis rehve ja mis eesmärgil vaja?
Kui lihtsalt kuhugile alla panemiseks siis praegu oleks ära anda kindlalt 2 rehvi, kuid nad on hetkel velgede peal, aga velgi ära ei taha anda.
Edit: Alla panemiseks mõtlen toestamiseks mitte autoga sõitmiseks.
Pilti kah nendest hädistest rehvidest:
Kui lihtsalt kuhugile alla panemiseks siis praegu oleks ära anda kindlalt 2 rehvi, kuid nad on hetkel velgede peal, aga velgi ära ei taha anda.
Edit: Alla panemiseks mõtlen toestamiseks mitte autoga sõitmiseks.
Pilti kah nendest hädistest rehvidest:
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ohh jah, kas rõõmustada või kurvastada, see on elu küsimus. Nimelt täna sai käidud ülevaatusel ja kuni selle ajani oli kõik väga rõõmus kui kätte jõudis maksmise aeg ja ülevaataja ütles süütul häälel, et ma ei tea mis selle õli lekkega saab. Nimelt tema nähes kukkus mõned piisad õli esisilla küljest maha. Kus kohast see õli sinna sai ei tea veel. Sain korduva, sest õli leke kvalifitseerub eriti ohtliku vea alla. Tule taevas appi, mida sa vene autolt veel tahad.
Isegi kruvisin karpast CO nii maha kui sai algul oli üle 7 (mis iganes ühikut) pärast mingi 2 või veel vähem, 4,5 pidi olema , Piduritega sain vähemalt ilusti läbi, aga krt need üksikud tilgad õli- see jääb mind elu lõpuni piinama. Muidugi oli näha, et ta otsis kohta millega norida ja läbi kukutada. Nägi ära, et noor tattnina, saab kergelt läbi kukutada. Krt ma ütlen.
Siit minu küsimus, kas kellegil oleks mõistliku hinnaga pakkuda karteri kaitset, et õli enam otse põrandale ei kukuks.
Isegi kruvisin karpast CO nii maha kui sai algul oli üle 7 (mis iganes ühikut) pärast mingi 2 või veel vähem, 4,5 pidi olema , Piduritega sain vähemalt ilusti läbi, aga krt need üksikud tilgad õli- see jääb mind elu lõpuni piinama. Muidugi oli näha, et ta otsis kohta millega norida ja läbi kukutada. Nägi ära, et noor tattnina, saab kergelt läbi kukutada. Krt ma ütlen.
Siit minu küsimus, kas kellegil oleks mõistliku hinnaga pakkuda karteri kaitset, et õli enam otse põrandale ei kukuks.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
See kukub kindlasti edasi kui karterikaitse on pilgeni õli täis !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Sai tehtud ka mõned ilu pildid:
Siin siis näha 2/3 meie tehnikapargist (Puudu veel üks toyota ja üks nissan)
Siin siis näha 2/3 meie tehnikapargist (Puudu veel üks toyota ja üks nissan)
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ta ei leki üldsegi nii palju, õli tase ei ole suvest saati langenud. Pigem oli see tingitud mu enda hooletusest, et enne ülevaatusele minekut ei pühkinud õli piisku ära. Ta lekib nii võrd vähe sealt, et mul lihtsam praegu mingi nipiga ülevaataja ära petta, kui mootori esiots lahti kakkuda ja seal tihendeid vahetada.partnermosse kirjutas:See kukub kindlasti edasi kui karterikaitse on pilgeni õli täis !
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Enne ülevaatust viska alati pilk alla, leemendav karteripõhi on halb märk. Tee karteripõhi vähemalt puhtaks, kaasa arvatud sillatala ja roolivardad (need lähevad ka koos karteriga õliseks) ja käid rahulikult ülevaatusel ära. Ega nii kiiresti õli nüüd välja ka ei imbu.
Ise olen iga kord nii teinud ning pole kordagi ühtegi märkust saanud.
Ise olen iga kord nii teinud ning pole kordagi ühtegi märkust saanud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Tubli töö oled oma auto kallal rohkem suutnud ära teha,kui mina enda oma kallal. Ma pean tunnistama,et mul on väike inspiratsiooni puudus,mida ma teha sooviksin.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981