MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
nagu ma ütlesin, armatuur ise on mis ta on, see on täitsa ok isegi mu arust, aga kellade asetuses midagi on angu mööda, ei tea mis aga midagi on nagu "valesti" kui nii öelda '
ise oleks midagi sellist teinud, erinevad värvid eri variandid, asetused pole 100% ei viitsind ajada nii tä'pseks
ise oleks midagi sellist teinud, erinevad värvid eri variandid, asetused pole 100% ei viitsind ajada nii tä'pseks
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Väga ok. See punane variant oli mul endal ka mõttes ,aga kui spidokas on täpselt rooli keskel ,siis käib kojamehe hoovastik talle pihta.
Seepärast on ta nihutatud veidi vasakule. Unustasin mainida,et armatuuri paksus esiklaasist salongi poole on vaid 3-3,5 cm.
Eks arusaamine kuidas parem oleks tulnud selgub alles siis, kui oled asja vussi keeranud. Kojamehe mootori oleks võinud tõsta paremasse
nurka,või viia ta üldse kapoti alla,siis oleks ka raadio saanud keskemale tuua. Variante on mitmeid,alati saab ju veits lõikuda ja otsast alustada.
Seepärast on ta nihutatud veidi vasakule. Unustasin mainida,et armatuuri paksus esiklaasist salongi poole on vaid 3-3,5 cm.
Eks arusaamine kuidas parem oleks tulnud selgub alles siis, kui oled asja vussi keeranud. Kojamehe mootori oleks võinud tõsta paremasse
nurka,või viia ta üldse kapoti alla,siis oleks ka raadio saanud keskemale tuua. Variante on mitmeid,alati saab ju veits lõikuda ja otsast alustada.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Mulle meeldib!
Ja mis puutub raadio paigutusse- tõsi jutt! 401 kokpit on nii väike, et ei ole mingi probleem seda teiselt poolt armatuuri käperdada.
Ja mis puutub raadio paigutusse- tõsi jutt! 401 kokpit on nii väike, et ei ole mingi probleem seda teiselt poolt armatuuri käperdada.
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kahjuks mind isiklikult häirib just see, et spidokas pole rooli keskel. Jääb mulje, et roolivarras pärineb võõralt masinalt... mida ta muidugi ka on
Peab tunnistama, et Sanderi punane näidikute paigutus on päris hea.
Ise pooldan Jossu arvamust, mida vähem igasuguseid nuppe ja näidikuid näha, seda parem!
Peab tunnistama, et Sanderi punane näidikute paigutus on päris hea.
Ise pooldan Jossu arvamust, mida vähem igasuguseid nuppe ja näidikuid näha, seda parem!
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Mõned suured näidikud saaks asendada ka märgulambiga Olen ka seda meelt,et spidomeeter rooli keskel on klassikaline ja silmale meeldiv lahendus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Toredat jaanipäeva kõigile. Pole siia tükil ajal midegi postitanud ,aga tänaseks seis siis selline,et kere keevitustööd hakkavad valmis saama.
Uksepostid veits ümber tehtud, uksed keevitatud ja paika sobitatud,ukselukud ja klaasitõstukid remonditud , küljekarbid paigaldatud.
Homseks plaanitud mootor korraks peale tõsta,et radika alune tala ikka õigesse kohta saaks.Ja siis saabub paras peavalu koht- ,kuidagi tuleb
massin vanast värvist puhtaks saada. Liivapritsi hinnad viljandis nii mega,et võtab lausa vanduma. Töö eest küsiti rohkem , kui maksin eelmise
rohelise mosse värvi , laki ja kogu värvimise eest. Aga mõned pildid ka,et jutt väga igavaks ei läheks.
Uksepostid veits ümber tehtud, uksed keevitatud ja paika sobitatud,ukselukud ja klaasitõstukid remonditud , küljekarbid paigaldatud.
Homseks plaanitud mootor korraks peale tõsta,et radika alune tala ikka õigesse kohta saaks.Ja siis saabub paras peavalu koht- ,kuidagi tuleb
massin vanast värvist puhtaks saada. Liivapritsi hinnad viljandis nii mega,et võtab lausa vanduma. Töö eest küsiti rohkem , kui maksin eelmise
rohelise mosse värvi , laki ja kogu värvimise eest. Aga mõned pildid ka,et jutt väga igavaks ei läheks.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Foorumis õige vaikseks jäänud, kas tõesti kõigil autod suvesõiduks juba valmis? Minu mosse areng on ka veits aeglane,aga nii ilusate ilmadega garaaži minna ,on tõeline eneseületus. Autole sai mootor ajutiselt peale tõstetud,et esi tala õigesse kohta ikka saaks,ka esi stange kinnituskohad said tehtud. kuna ilmad soojad, tuli see va esimene krundikiht ka autole peale lasta. Paras peavalu oli ka kogu esiots nii kokku saada ,et kõik klapiks,aga kokku ta sai.Eile sai radikas 13 cm kitsamaks ehitatud,sest max.radika laius mis sinna esiotsa mahub ,on31 cm.
Täna said ka radikale kinnitus kronsad aretatud,uuesti esiots ette igaks juhuks, asi klappis ,sellega peaks olema kere keevitustööd lõpetatud.
Tiibade ehitus tuleb siis kui kõik kere detailid krunditud saavad
Täna said ka radikale kinnitus kronsad aretatud,uuesti esiots ette igaks juhuks, asi klappis ,sellega peaks olema kere keevitustööd lõpetatud.
Tiibade ehitus tuleb siis kui kõik kere detailid krunditud saavad
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Selliseid pilte vaadates on ainult üks probleem... kadeduseuss hakkab vägisi närima, ei endal hetkel pole aega midagi ehitada! Jätka aga samas vaimu
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Hmm,sellise projekti ees küll müts maha Sellisele masinale sobiks võibolla pigem 407 laiendatud plekkveljed koos kroomitud ilukilbiga kui praegused Hiace'i(?) veljed.Lihtsalt minu arvamus
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
ma vaatan jälle tegevuspaika - krundijärgne koormakate vihjab justkui, et Sa pihustad värvi samas suht madalas ja mitte just ülemäära suure pindalaga ruumis? Kas ka (tegelikult ropult tolmu tekitavat) metallitööd teed samas ruumis? Keevitusaparaat justkui vihjab...
kui nii, siis kergitan mütsi endisest veel kõrgemale - mu viimase põrnikaehituse (lõppkuju annab maaler) puhul kippus ka igas suunas ca 1,5 korda suurem ruum kole kitsaks jääma...
kui nii, siis kergitan mütsi endisest veel kõrgemale - mu viimase põrnikaehituse (lõppkuju annab maaler) puhul kippus ka igas suunas ca 1,5 korda suurem ruum kole kitsaks jääma...
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid