18. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 07 Mai 2015 07:25
Postitas SanderV
nagu ma ütlesin, armatuur ise on mis ta on, see on täitsa ok isegi mu arust, aga kellade asetuses midagi on angu mööda, ei tea mis aga midagi on nagu "valesti" kui nii öelda :D'

ise oleks midagi sellist teinud, erinevad värvid eri variandid, asetused pole 100% ei viitsind ajada nii tä'pseks
Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 07 Mai 2015 09:23
Postitas Lepik
Väga ok. See punane variant oli mul endal ka mõttes ,aga kui spidokas on täpselt rooli keskel ,siis käib kojamehe hoovastik talle pihta.
Seepärast on ta nihutatud veidi vasakule. Unustasin mainida,et armatuuri paksus esiklaasist salongi poole on vaid 3-3,5 cm.
Eks arusaamine kuidas parem oleks tulnud selgub alles siis, kui oled asja vussi keeranud. Kojamehe mootori oleks võinud tõsta paremasse
nurka,või viia ta üldse kapoti alla,siis oleks ka raadio saanud keskemale tuua. Variante on mitmeid,alati saab ju veits lõikuda ja otsast alustada.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 07 Mai 2015 10:22
Postitas väikevend
Mulle meeldib!
Ja mis puutub raadio paigutusse- tõsi jutt! 401 kokpit on nii väike, et ei ole mingi probleem seda teiselt poolt armatuuri käperdada.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 08 Mai 2015 11:04
Postitas fokser
Kahjuks mind isiklikult häirib just see, et spidokas pole rooli keskel. Jääb mulje, et roolivarras pärineb võõralt masinalt... mida ta muidugi ka on :)
Peab tunnistama, et Sanderi punane näidikute paigutus on päris hea.
Ise pooldan Jossu arvamust, mida vähem igasuguseid nuppe ja näidikuid näha, seda parem!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 08 Mai 2015 14:33
Postitas MAZ
Mõned suured näidikud saaks asendada ka märgulambiga ;) Olen ka seda meelt,et spidomeeter rooli keskel on klassikaline ja silmale meeldiv lahendus.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 23 Juun 2015 02:17
Postitas Lepik
Toredat jaanipäeva kõigile. Pole siia tükil ajal midegi postitanud ,aga tänaseks seis siis selline,et kere keevitustööd hakkavad valmis saama.
Uksepostid veits ümber tehtud, uksed keevitatud ja paika sobitatud,ukselukud ja klaasitõstukid remonditud , küljekarbid paigaldatud.
Homseks plaanitud mootor korraks peale tõsta,et radika alune tala ikka õigesse kohta saaks.Ja siis saabub paras peavalu koht- ,kuidagi tuleb
massin vanast värvist puhtaks saada. Liivapritsi hinnad viljandis nii mega,et võtab lausa vanduma. Töö eest küsiti rohkem , kui maksin eelmise
rohelise mosse värvi , laki ja kogu värvimise eest. Aga mõned pildid ka,et jutt väga igavaks ei läheks.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 08 Juul 2015 00:05
Postitas Lepik
Foorumis õige vaikseks jäänud, kas tõesti kõigil autod suvesõiduks juba valmis? Minu mosse areng on ka veits aeglane,aga nii ilusate ilmadega garaaži minna ,on tõeline eneseületus. Autole sai mootor ajutiselt peale tõstetud,et esi tala õigesse kohta ikka saaks,ka esi stange kinnituskohad said tehtud. kuna ilmad soojad, tuli see va esimene krundikiht ka autole peale lasta. Paras peavalu oli ka kogu esiots nii kokku saada ,et kõik klapiks,aga kokku ta sai.Eile sai radikas 13 cm kitsamaks ehitatud,sest max.radika laius mis sinna esiotsa mahub ,on31 cm.
Täna said ka radikale kinnitus kronsad aretatud,uuesti esiots ette igaks juhuks, asi klappis ,sellega peaks olema kere keevitustööd lõpetatud.
Tiibade ehitus tuleb siis kui kõik kere detailid krunditud saavad
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 09 Juul 2015 23:08
Postitas fokser
Selliseid pilte vaadates on ainult üks probleem... kadeduseuss hakkab vägisi närima, ei endal hetkel pole aega midagi ehitada! Jätka aga samas vaimu ;)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 10 Juul 2015 00:16
Postitas HendrikR
Hmm,sellise projekti ees küll müts maha :) Sellisele masinale sobiks võibolla pigem 407 laiendatud plekkveljed koos kroomitud ilukilbiga kui praegused Hiace'i(?) veljed.Lihtsalt minu arvamus ;)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 10 Juul 2015 01:15
Postitas 13piisab
ma vaatan jälle tegevuspaika - krundijärgne koormakate vihjab justkui, et Sa pihustad värvi samas suht madalas ja mitte just ülemäära suure pindalaga ruumis? Kas ka (tegelikult ropult tolmu tekitavat) metallitööd teed samas ruumis? Keevitusaparaat justkui vihjab...

kui nii, siis kergitan mütsi endisest veel kõrgemale - mu viimase põrnikaehituse (lõppkuju annab maaler) puhul kippus ka igas suunas ca 1,5 korda suurem ruum kole kitsaks jääma...