AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Oh,palun ärge muretsege,sest minust mingit rallytajat ei tule..... ma pigem kulgen niisama.... Masin võtab ikka üle 90 välja ja kisub võibolla ka üle saja aga panin piirangud peale.... Mis ta lõhub põrguline.
Kõige mõnusam on sõita 75 km. tunnis. Siis ei käi kõrva peale ja mootor suriseb mõnusalt. 90-ga sõit on rohkem nagu juba kihutamine ja mootoril pöörded liiga üleval. 80-85 on ka päris hea. Tunnen puudust 5 käigu järgi. Mingid Fordi 5-sed käigukastid juba hankisin ja ülekanded sobiksid oivaliselt aga ümberehitused liiga suured ja ei pea hetkel mõistlikuks. Tuleks otsida puuduolevad osad,teha ümber sidurikoda,teha uus hooratas,vaheplaat,kardaan..jne. Aretamine võtab palju aega ja muidugi tuleb ka võibolla mootor maha võtta,et pääseda ligi...Pigem oleks targem järgmine Mosse ette võtta. Aga too läheb hetkel ulme valdkonda.... sest veel praegugi lakun eelmise ehitamisega seotud kulutuste haavu.... Ja pealegi mul sõitvate autode puudust majas ei ole. Võibolla katsetan veel kummidega ja tagasilla reduktoriga ja jätan asja nagu on. Eks tulevik näitab. Kui leian sobivama käigukasti siis võib-olla saan midagi lihtsamalt kokku sobitada. Vaja oleks siis 5 käigulist kasti millel oleks esiots koos sidurivõlliga sarnase ehitusega nagu Moskvitšil. Kui kellegil on mingeid käigukaste siis oleks huvitatud kasvõi piltidest. Piisaks ka ainult nägemisest. Sealt oleks võimalik siis edasi liikuda. Samuti huvitaks mõne sõiduki tagasilla reduktor mis oleks kiirem,kui 3.9 . Näiteks sobiks väga hästi 3.6. Tagasilla ümbertegemine oleks lihtsam,kui mootori kallal nökerdada...
Kõige mõnusam on sõita 75 km. tunnis. Siis ei käi kõrva peale ja mootor suriseb mõnusalt. 90-ga sõit on rohkem nagu juba kihutamine ja mootoril pöörded liiga üleval. 80-85 on ka päris hea. Tunnen puudust 5 käigu järgi. Mingid Fordi 5-sed käigukastid juba hankisin ja ülekanded sobiksid oivaliselt aga ümberehitused liiga suured ja ei pea hetkel mõistlikuks. Tuleks otsida puuduolevad osad,teha ümber sidurikoda,teha uus hooratas,vaheplaat,kardaan..jne. Aretamine võtab palju aega ja muidugi tuleb ka võibolla mootor maha võtta,et pääseda ligi...Pigem oleks targem järgmine Mosse ette võtta. Aga too läheb hetkel ulme valdkonda.... sest veel praegugi lakun eelmise ehitamisega seotud kulutuste haavu.... Ja pealegi mul sõitvate autode puudust majas ei ole. Võibolla katsetan veel kummidega ja tagasilla reduktoriga ja jätan asja nagu on. Eks tulevik näitab. Kui leian sobivama käigukasti siis võib-olla saan midagi lihtsamalt kokku sobitada. Vaja oleks siis 5 käigulist kasti millel oleks esiots koos sidurivõlliga sarnase ehitusega nagu Moskvitšil. Kui kellegil on mingeid käigukaste siis oleks huvitatud kasvõi piltidest. Piisaks ka ainult nägemisest. Sealt oleks võimalik siis edasi liikuda. Samuti huvitaks mõne sõiduki tagasilla reduktor mis oleks kiirem,kui 3.9 . Näiteks sobiks väga hästi 3.6. Tagasilla ümbertegemine oleks lihtsam,kui mootori kallal nökerdada...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kas sellist viiekäigulist kasti pole, mis sellise Perkinsi külge juba tehases istutati?
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kui katuseraamil käisin järel,rääkis see mees,et pani Lada 5-käigulise kasti mossele(408-le oli vist).Kui huvi,ma annan ta kontaktid. Räägib ise,mida kuidas tegi 

Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!

Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Lada kasti kohta ütleks nii palju, et korralikku on raske leida ja kallid on nad ka, võrreldes kasvõi Sierra või BMW kastiga (mida saab kilohinnaga). Mõlemad on samuti lihtsasti külge aretatavad.HendrikR kirjutas:Kui katuseraamil käisin järel,rääkis see mees,et pani Lada 5-käigulise kasti mossele(408-le oli vist).Kui huvi,ma annan ta kontaktid. Räägib ise,mida kuidas tegi
Lada kasti flantsi joonised mosse jaoks olen kunagi kuskile ka postitanud.
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kunagi oleksin lada 5se saanud 350 euri koos autoga ja 1.6se mootoriga.. krt praegu juba kahju et ära ei võtnud
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kas mitte viiestel, kolmestel, neljastel jne. pole too viimane käik otseülekanne? Lihtsalt rohkem lapata, aga maanteel pöörded ikka laes. Muhul on käigukasti viimase käigu ülekandearv alla 1,0.
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Lada viiesel kastil on viienda käigu ülekanne ikka alla 1.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1725
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
jah. 1:0,82.
kui ma väga mööda ei arvutanud, siis praeguse 75kmh asemel saaks samade pööretega 91-ga kihutada-rallitada-kupatada
kui ma väga mööda ei arvutanud, siis praeguse 75kmh asemel saaks samade pööretega 91-ga kihutada-rallitada-kupatada

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Alfa Romeo.. oli aga meie kanti selle osi vast pole sattunud ja seal hoopis teine sidurikoda jne... Ümberehitamine on möödapääsmatu nagunii ja pingutamine sellel teel ei ole otstarbekas.Aspelund kirjutas:Kas sellist viiekäigulist kasti pole, mis sellise Perkinsi külge juba tehases istutati?
Viimati muutis TALUPOEG TALUJA, 05 Jaan 2015 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Üks võimalus on tavalisele kastile planetaarülekanne sappa ehitada. Ameerikamaal pakutakse lausa universaalseid "Overdrive unit-eid". Aga sarnast süsteemi on näiteks kasutatud ka Volvo peal, kus viies käik saadakse planetaarülekandega. Kasti mark on M46. Tõsi, ümberehitust on rohkem kui rubla eest.


AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977