AZLK 2140 1985.a 27151

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas stern100 »

Pane jah lihtsalt uus relee vahele nendele, palju lihtsam. Endal toimetasin samamoodi. Kui E tähist klaasidel pole, siis võib tõesti juttude järgi kordusülevaatuse saada. Endal igapäevaselt see risk peal, kuna mul kollasel ees neli vene udukat kus pole mitte ühtegi märgistust peal peale kirja "Halogen". Aga noh, ei tea kas need jutud ka täiesti tõele vastavad. Aga kindlasti politseionkelid võivad vinguma hakata kui sul pole nõuetele vastavaid tähiseid seal peal.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas moskiito »

minu masinal asub tulede relee vasaku tiiva ääre all mootori ruumis. esimene on kaugtulede oma ja teine lähi+gabariit tulede oma.

politsei ehk midagi ei ütlegi, kuid kahtlen kas ülevaatuse läbi saaksid. seal ju kõik "standaritseeritud"
Lisatulede jaoks peab ikka olema lisarelee ja lüliti
no ei tea, minul on otse pandud relee taha 100W kaugtuled, üks tuli paremale poole ja teine tuli vasakule poole, mitte kõik ühele liinile, ning pole häda midagi. Vahepeal tõrkusid kuid see oli tehase praagi viga. aga minu pandud skeem muidugi töötab kui on uuema mokitsa skeem, seal lähevad parema ja vasaku tulede pinge läbi eraldi kaitsmete, vanemal tüübil võivad tekkida ülepinge probleemid, kuid ei pruugi sest vend sõitis vana 412-ga kuni masina eluea lõppuni sedasi ringi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas 27151 »

marko kirjutas:Lisatulede jaoks peab ikka olema lisarelee ja lüliti :)
Plaanis ongi panna lisarelee ja lüliti. Aga ei teadnud, kus see relee asub, sest võtan selle relee nagunii pruuni pealt. Tulede relee peaks asuma täpselt aku taga ja juhipoolne?
Muidu tuledel on mingid E tähistused peal n: E11
moskiito kirjutas: politsei ehk midagi ei ütlegi, kuid kahtlen kas ülevaatuse läbi saaksid. seal ju kõik "standaritseeritud"
Praegu on plaan need tuled jätta kuni kevadeni. Kuna oma stanget ei tahtnud lõhkuda siis võtsin selle pruuni pealt, mis on mõningat matsud üle elanud ning roostes. Sellisega ei kõlba suvel ringi sõita kohe kindlasti.

Aga kas kaugtuled ja lähitule releel on mingi vahe ka?
Viimati muutis 27151, 18 Jaan 2012 23:04, muudetud 1 kord kokku.
Punane välk
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas moskiito »

27151 kirjutas:Tulede relee peaks asuma täpselt aku taga ja juhipoolne?
just seal, esimene kaugtuli, teine lähituli+parktuled
Aga kas kaugtuled ja lähitule releel on mingi vahe ka?
olen mõlemad lahti kiskunud ja erinevusi kl ei märganud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas 27151 »

moskiito kirjutas:
27151 kirjutas:Tulede relee peaks asuma täpselt aku taga ja juhipoolne?
just seal, esimene kaugtuli, teine lähituli+parktuled
Aga kas kaugtuled ja lähitule releel on mingi vahe ka?
olen mõlemad lahti kiskunud ja erinevusi kl ei märganud.
Kui erinevust ei ole siis hea!
Lisan veel ühe häguse pildi. Stangelt võtsin puhvrid ära, poldid lihtsalt ei ulatanud, kuna pidin stanget väljapoole tooma u~1cm jagu.
Pilt
Punane välk
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:Pane jah lihtsalt uus relee vahele nendele, palju lihtsam. Endal toimetasin samamoodi. Kui E tähist klaasidel pole, siis võib tõesti juttude järgi kordusülevaatuse saada. Endal igapäevaselt see risk peal, kuna mul kollasel ees neli vene udukat kus pole mitte ühtegi märgistust peal peale kirja "Halogen". Aga noh, ei tea kas need jutud ka täiesti tõele vastavad. Aga kindlasti politseionkelid võivad vinguma hakata kui sul pole nõuetele vastavaid tähiseid seal peal.
Mul VAZ-il ka nii aga selle erinevusega, et vahetasin tuleklaasid ära E-tähisega kaugtule omade vastu. Juhmima "pollari" petab ära :lol
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas 27151 »

Õnneks mul kõik E tähised olemas. Homme üritan tuled ära ühendada.Üks korralikum pilt ka.
Pilt
Punane välk
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas mario »

kuidas sa neid ühendad?
kas paned eraldi lüliti või mitte?
Kui on kaugtuled, siis ma eeldan, et need töötavad sul koos kaugtuledega nagunii...
Siis on vähe lihtsam variant - sul on vaja paari meetrit juhet, ühte 4 klemmiga releed (30, 85, 86, 87) ja kaitset ning jootetina ja -kolbi.
Ühest kaugtule juhtmest (pead teadma ainult kas see on toite juhe või maandus), mina olen tavaliselt raalinud ikka toitejuhtme välja, võtad ühe juhtme jupiga toite ja viid selle lisatud relee mähise otsa peale. Teine mähise ots läheb massi. Skeem on tavaliselt relee peal ka... 30 on pidev pluss akult ja see ühenda aku plussiga. 87 peaks olema nüüd see juhe, mis läheb tarvitini, ehk siis sealt vii üks juhe ühe tuleni ja kohe edasi järgmise tuleni. Tulede teise juhtme võid ühendada kohe kuskile kere külge massi, a vene tuledel vist oligi juba tule korpus massis kerega, vähemalt mingit Volga udukat ma veeretasin käe vahel, siis sinna läkski ainult üks juhe..
Ja ongi kõik.
Auto kaugtulede ahel juhib seda lisareleed ja lisatuled ei kaota volti, olen märganud, et otse ühendades langeb nende pinge kuskil 10-11V peale ja tuled on tumedad. Soovituslik ka tegelikult panna ka auto tuledele veel omakorda lisarelee, siis on tuled palju eredamad, põlevad kauem ja ohutus suureneb. Kaitse pane 15A ja pane kohe aku plussi juurde sellele juhtmele, mis ühendab + klemmi ja relee 30 klemmi. Siis on vähemalt migi ohutus tagatud. :)

Eraldi lülitiga on juhtme vedamist rohkem ja mis mõte sellel olekski, kui sa nagu nii kasutad neid koos kaugtuledega.

hea retro näeb välja. :)
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas 27151 »

mario kirjutas:kuidas sa neid ühendad?
kas paned eraldi lüliti või mitte?
Kui on kaugtuled, siis ma eeldan, et need töötavad sul koos kaugtuledega nagunii...
Siis on vähe lihtsam variant - sul on vaja paari meetrit juhet, ühte 4 klemmiga releed (30, 85, 86, 87) ja kaitset ning jootetina ja -kolbi.
Ühest kaugtule juhtmest (pead teadma ainult kas see on toite juhe või maandus), mina olen tavaliselt raalinud ikka toitejuhtme välja, võtad ühe juhtme jupiga toite ja viid selle lisatud relee mähise otsa peale. Teine mähise ots läheb massi. Skeem on tavaliselt relee peal ka... 30 on pidev pluss akult ja see ühenda aku plussiga. 87 peaks olema nüüd see juhe, mis läheb tarvitini, ehk siis sealt vii üks juhe ühe tuleni ja kohe edasi järgmise tuleni. Tulede teise juhtme võid ühendada kohe kuskile kere külge massi, a vene tuledel vist oligi juba tule korpus massis kerega, vähemalt mingit Volga udukat ma veeretasin käe vahel, siis sinna läkski ainult üks juhe..
Ja ongi kõik.
Auto kaugtulede ahel juhib seda lisareleed ja lisatuled ei kaota volti, olen märganud, et otse ühendades langeb nende pinge kuskil 10-11V peale ja tuled on tumedad. Soovituslik ka tegelikult panna ka auto tuledele veel omakorda lisarelee, siis on tuled palju eredamad, põlevad kauem ja ohutus suureneb. Kaitse pane 15A ja pane kohe aku plussi juurde sellele juhtmele, mis ühendab + klemmi ja relee 30 klemmi. Siis on vähemalt migi ohutus tagatud. :)

Eraldi lülitiga on juhtme vedamist rohkem ja mis mõte sellel olekski, kui sa nagu nii kasutad neid koos kaugtuledega.

hea retro näeb välja. :)
Tänud, sain rohkem teada ja arvatavasti homme lihtsam ka see ühendus. Lülitit vahele ei tule ikka. Tulede sees on maandus olemas.
Eks ta näeb nende tuledega huvitav välja jah :)
Punane välk
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Postitus Postitas 27151 »

Need tuled sobivad ikka väga hästi koos iluliistudega ette.
Pilt
Väike näide auto kõrgusest.
Pilt
Punane välk
Vasta