171. leht 242-st

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 09 Okt 2014 21:33
Postitas stern100
Nonii. Talve masin põhimõtteliselt valmis.

Tehtud sai:

Tagasilla vahetus terves tükis.
Uus kardaan.
Tagumised vedrud võetud endise rallika alt.
Tagumine ots keevitatud ja tõrvatud.
Kõik 4 uut amorti.
Ette uued piduriklotsid.
Uued filtrid.
Kulissis puuduolevad puksid sai tagasi pandud.
Siduri käiku reguleeritud.
Lagi lõpuks enamvähem kinni pandud ja üleüldse salong korda tehtud et tehnilisel vinguda ei oleks millegi üle.
Rullikuga turvavöö tavalise vastu vahetatud.

Vaja veel teha:

Mootori õlivahetus.
Käigukasti õli lisada.
Üks käigukasti varras/ selle puks välja vahetada.
Käsipidurit peale keerata.
Tulekustuti kinnitus panna.
Roolikarpi peale keerata.

Ning siis juba ootame jääd.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 25 Okt 2014 15:34
Postitas stern100
Esimesed 10km uue rallikaga sõidetud. Teha veel on, kuid sõita juba saab.

Masin sai siis kapitaalselt üle käidud, kõik tutikad sillaosad nii ees kui taga, mis sai ka tugevdatud. Ja üleüldse kõik sai ikka korralikult tehtud!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 25 Okt 2014 20:15
Postitas TALUPOEG TALUJA
No kas 900-sega ka üle lihvisid või läks värv kohe läikiva peale? Nagu ma aru olen saanud siis rallikaid eriti ei lihvita? Ma ise olen ikka arvanud,et kui kiiresti sõita,ei paista nigu mõlgid ja värviparandused ka eriti sima... :D Kas mingi kiirus ka paika pandud on,millest nagu aeglasemalt sõita ei tohi.... :lol Tavaliikluses on ju nii,et kui natuke vähem aeglasemalt sõidad siis oled mõrtsukas,teiste elu rikkuja jne.

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 25 Okt 2014 21:28
Postitas Martpoiss
See peaks nagu kõik ütlema juba:
stern100 kirjutas: Ja üleüldse kõik sai ikka korralikult tehtud!

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 26 Okt 2014 09:54
Postitas stern100
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No kas 900-sega ka üle lihvisid või läks värv kohe läikiva peale? Nagu ma aru olen saanud siis rallikaid eriti ei lihvita? Ma ise olen ikka arvanud,et kui kiiresti sõita,ei paista nigu mõlgid ja värviparandused ka eriti sima... :D Kas mingi kiirus ka paika pandud on,millest nagu aeglasemalt sõita ei tohi.... :lol Tavaliikluses on ju nii,et kui natuke vähem aeglasemalt sõidad siis oled mõrtsukas,teiste elu rikkuja jne.

Ikka lihvisin 900sega üle. Välja arvatud esipõll ja kapotialune, mis niikuinii kohe varsti koledad on :lol Meil just rallil on mureks et ladad ja moskvichid on juba liialt kiired (SU klassis) ning hakatakse kõike piirama. 2015 on viimane aasta kus lubatakse kasutada kruusarehvi ning sellest aastast alates on keelatud ka kerge hooratas, kuid nukkvõll on vaba niikaua kui nookureid ümber tegema ei pea.

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 09 Nov 2014 17:56
Postitas stern100
Laua peal mootorite kokkupanek tüütas ammu ära, seega sai kiiremas korras üks mootoripukk garaasi meisterdatud. Hetkel pukis üks põnev ja suur mootor. Ja kui endal veel paar asja ära tehtud, saan ka teistele remonditeenust hakata pakkuma ;)

Pilt

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 10 Nov 2014 01:05
Postitas canyondrift
Pukk on ainult mosse mootori jaoks siis? Muidu harilikult harjunud nägema, et mootor kinnitatakse sidurikoja poltidest ja reguleeritavate õlgadega, nii et saaks enamik motooreid pukki riputada.
Muidu hea töö, peaks omalegi puki keevitama... Tuleb vaid paar hammakat ja lukusti välja mõelda.

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 10 Nov 2014 08:53
Postitas stern100
canyondrift kirjutas:Pukk on ainult mosse mootori jaoks siis? Muidu harilikult harjunud nägema, et mootor kinnitatakse sidurikoja poltidest ja reguleeritavate õlgadega, nii et saaks enamik motooreid pukki riputada.
Muidu hea töö, peaks omalegi puki keevitama... Tuleb vaid paar hammakat ja lukusti välja mõelda.
Kui auk või paar juurde puurida kinnituskohta, siis istub ka lada mootor juba mootorikäpa kinnituskohaga ka pukki, esialgu rohkemate mootoritega tegeleda ei kavatse :lol Ja ma ei teinud mingid hammakate süsteemi, keerlevaks võlliks on vana pooltelg kahe rattalaagriga, lukustiks üks 12ne polt mille keeran vanasse tikuauku stopperiks. Mootorit liigutan käega, pole see nii raske midagi...kuigi jah üksi oleks mugavam hammasratastega süsteem.

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 10 Nov 2014 12:45
Postitas SanderV
iseasi kui tugev see 1 mootoripadja kinnitusest hoidmine on... suht suur mass suht väikese ala peale ja jõud on ka suht väänavad.. vaata et alla ei jää kui ära murduma peaks

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 10 Nov 2014 15:44
Postitas stern100
SanderV kirjutas:iseasi kui tugev see 1 mootoripadja kinnitusest hoidmine on... suht suur mass suht väikese ala peale ja jõud on ka suht väänavad.. vaata et alla ei jää kui ära murduma peaks
Pole esimene kes sellest kohast mootorit kinnitab, pealegi veel seal 3 polti ja nende ümber hoidvat "liha" küll. Volga mootorit näiteks Mati juures pukis vapsee kahe poldiga õli jämefiltri korpuse aukudest kinnitanud ning kõik püsinud terved siiamaani ;) Ja pealegi, ega rapsima sellega ei tohi niikuinii hakata, hülsse sisse pannes tuleb iga pukiga mootor ära toestada et ei vetruks jne.