Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Postitatud: 07 Dets 2014 19:36
See vast töökindlam,kui tigudiffer.Kas julged hinnanumbritest ka rääkida.....
Teinekord kui kohtume, kindlastiSeenior kirjutas:See vast töökindlam,kui tigudiffer.Kas julged hinnanumbritest ka rääkida.....
SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
kui miskit vaja teha on? LOL erinevalt sinust on minu masinad puhtad ja korralikud mitte mingid roostekäkid, sest ei suudeta isegi keretöid ära teha... ja nagu ma ütlesin.. käis mul kogu kupatus vastu keret nii et max padja liikumine, kui seda üldse padja liikumiseks nimatada sai sest padi oli täiesti lahti... niiet jahmossejumal kirjutas:Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
Kus otsast sa võtad et roostekäkid on? Kui sa ainult ühte mu masinat näinud.Padi täiesti lahti olen ka ise sõitnud nii ja see pole inimlik sõitmine.SanderV kirjutas:kui miskit vaja teha on? LOL erinevalt sinust on minu masinad puhtad ja korralikud mitte mingid roostekäkid, sest ei suudeta isegi keretöid ära teha... ja nagu ma ütlesin.. käis mul kogu kupatus vastu keret nii et max padja liikumine, kui seda üldse padja liikumiseks nimatada sai sest padi oli täiesti lahti... niiet jahmossejumal kirjutas:Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
gaasihoovast olen vaid nii lahti saanud kui kännu taha olen pidurdanud.. aga sealgi aitab kronsa tuunimine, nii et see enam sealt vahelt välja ei tule