173. leht 243-st

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 07 Dets 2014 19:36
Postitas Seenior
See vast töökindlam,kui tigudiffer.Kas julged hinnanumbritest ka rääkida.....

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 07 Dets 2014 19:52
Postitas stern100
Seenior kirjutas:See vast töökindlam,kui tigudiffer.Kas julged hinnanumbritest ka rääkida.....
Teinekord kui kohtume, kindlasti ;)

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 21 Dets 2014 09:55
Postitas stern100
Nonii. Sai ju pikalt SLi ette valmistatud ja eile siis Kiltsi RS-il käidud.

Kõigepealt jamasime kohapeal kolm tundi karburaatori ja nõelklappidega, käies ujutas esimesse kambrisse lihtsalt megat kütet, vahet pole mis nõelklapi panid. Sai ka bensiinipumbale lisatihend pandud, kahtlustades, et toodab üle. Ei miskit, lõpuks saime mingi väga hädise teise karpa, et hädapärast üldsegi võistlus kaasa sõita. Noh, jõudu see karbuss ei tootnud ning seetõttu veeresimegi vennaga ürituse lihtsalt läbi :lol

Venna viimases voorus maksid kätte ka veel originaalmootoripadjad ( ei hakanud kunagi niva omasi panema, lootes et selleks ajaks on lumi maas ning siis niipalju asju ei vääna), mistõttu tulid lahti käigukastihoovad ja gaasihoob. :auto

Kahjustada sai veel stabikas millegipärast ning keset sõitu kukkus kellaplokk armatuuri sisse :lol
Koht minul siis 12, 15st.

By R.Ollema


Pilt

Pilt

Pilt


Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 21 Dets 2014 14:31
Postitas SanderV
no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 21 Dets 2014 14:44
Postitas stern100
SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi

Kuule...sõida ka paar korda tõsistelt väänates ja läbi aukude kiiret sõitu ja siis tule ütle uuesti. Mosse patjade pehmus on juba väga vana tõde. Tee peal sõida kaua ja palju tahad, aga raskemates oludes annavad nad megalt, kordan, MEGALT liikuma, niiet isegi käik hüppab kurvis ise välja kui hästi läheb.

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 21 Dets 2014 15:04
Postitas mossejumal
SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne :lol .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 21 Dets 2014 17:46
Postitas SanderV
mossejumal kirjutas:
SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne :lol .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
kui miskit vaja teha on? LOL erinevalt sinust on minu masinad puhtad ja korralikud mitte mingid roostekäkid, sest ei suudeta isegi keretöid ära teha... ja nagu ma ütlesin.. käis mul kogu kupatus vastu keret nii et max padja liikumine, kui seda üldse padja liikumiseks nimatada sai sest padi oli täiesti lahti... niiet jah

gaasihoovast olen vaid nii lahti saanud kui kännu taha olen pidurdanud.. aga sealgi aitab kronsa tuunimine, nii et see enam sealt vahelt välja ei tule

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 21 Dets 2014 18:25
Postitas mossejumal
SanderV kirjutas:
mossejumal kirjutas:
SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne :lol .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
kui miskit vaja teha on? LOL erinevalt sinust on minu masinad puhtad ja korralikud mitte mingid roostekäkid, sest ei suudeta isegi keretöid ära teha... ja nagu ma ütlesin.. käis mul kogu kupatus vastu keret nii et max padja liikumine, kui seda üldse padja liikumiseks nimatada sai sest padi oli täiesti lahti... niiet jah

gaasihoovast olen vaid nii lahti saanud kui kännu taha olen pidurdanud.. aga sealgi aitab kronsa tuunimine, nii et see enam sealt vahelt välja ei tule
Kus otsast sa võtad et roostekäkid on? Kui sa ainult ühte mu masinat näinud.Padi täiesti lahti olen ka ise sõitnud nii ja see pole inimlik sõitmine.
Ma ei viitsi suga siin vaielda

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 22 Dets 2014 15:49
Postitas stern100
Päev jälle korras! Kolm korda võite arvata mis ma endale tõin jälle :lol

Nimelt mosu järjekorranumbriga 19, mis käest läbi käib.

Tegu siis 88 aasta 2140ga, mille ostsin esimese omaniku käest. Kojusõites keeras kellale 84000. Autot on tarvitatud aastaringi ning hoolitsust ta eriti näinud ei ole. Vaatame, kas keegi tahab komplektselt või osadena, teema igatahes teen varuosade alla.
Kere vajab kindlasti tähelepanu.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster

Postitatud: 22 Dets 2014 19:32
Postitas Edel
Kui ma nüüd rehvide ja jälgede järgi lumel aru saan, jooksevad valgel rehvid tagurpidi all. S. t. et muster jookseb tagurpidi. Viska sinna pilk peale.