Eile oli siis uue kerega esimene võistlus. Jäärajasõit Noarootsis. Auto pidas ennast kenasti üleval kui välja arvata korra lahti tulnud kojamehehoovastik. Uued rehvid + LSD = super.
Kohtasi täpselt ei tea kuna sõitsime ruttu ära ja tulime ära ning tulemusi ka kuskil väljas ei ole.
See nädal sai ralliautoga Tallinnas käidud ja liigeldud. Näppisime natuke karbussi, kuid ega alt otsa, just stardi hetke ei saa vist kuidagi heaks, jõledalt uimane. Proovin veel teinekord ühe madala pöörde ( nimi samas tühikäigu düüs aga peaks töötama 1500-2000 pöördeni) düüsiga mängida. Samuti kuna peal jälle ajutiselt originaaljagaja, tehti seda ringi, et nii palju süüdet varasemaks ei keeraks. Ning täna sai ära regullitud esisild. Nüüd plaan siis selline et pühapäeval jäärada, järgmine laupäev Pandivere RR ja siis Uunikute Talveralli.
Pandiverest tagasi. Saime ilusti käidud. Mersu järgi kannatab vedada küll, ainult jääs tee peal tuleb jõle ettevaatlik olla.
Kokkuvõttes jäime rahule. Lisakatsed mega lahedad! Läänemaal kahjuks pole võimalust selliseid katseid teha nagu sealkandis. Ikka väga lahedad, tõsiselt! Legend kahjuks jällegi äärmiselt puudulik ning kuna sõit toimus võõras kohas, pidi vahepeal hoogu maha võtma sest kaardilugeja pidi ka nägemise järgi hakkama kõrval laulma
Autol on kõvasti talvepotensiaali, sest peale teist vooru olime saavutanud SU arvestuses 15 auto seast 3. koha, kaotades teisele kohale 13 sekundit ning edestades neljandat kohta 17 sekundiga. Siis aga hakkas pimedaks minema ning ühel katsel läksin liiga julgeks, lõpetasime oma ralli üheteistkümnendal katsel jääs valli otsas, kus istusime 47 minutit.
Arvesse läks seega 7 katset. Üks leht jäi katkestamise tõttu meile( aegasi kirja ei pandud, kuid neid uurides 8 katse oleks old 2. koht, 9 katse 6. koht, 10 katse 5. koht.) Noh, tagantjärgi kõik targad aga oleks ( oleks on ju hea poiss ) kolmanda koha julgelt välja sõitnud . Autosport, järgmine kord jälle ja targemini.