Re: 2xIZ 412 IE 1991 ja 1984; AZLK 2140 1988 stern100
Postitatud: 26 Veebr 2015 23:42
Jäta meelde et garaasis on ka 2 mosset + mersude taga näha kahte mossevrakki veel.Urukoer kirjutas:MB konsentratsioon ületab Mossede oma
Jäta meelde et garaasis on ka 2 mosset + mersude taga näha kahte mossevrakki veel.Urukoer kirjutas:MB konsentratsioon ületab Mossede oma
No vot, lammuta neid vrakke, aga universaal jäta esialgu ühte tükkistern100 kirjutas:Jäta meelde et garaasis on ka 2 mosset + mersude taga näha kahte mossevrakki veel.Urukoer kirjutas:MB konsentratsioon ületab Mossede oma
ma panin kirja foto põhjal.stern100 kirjutas:Jäta meelde et garaasis on ka 2 mosset + mersude taga näha kahte mossevrakki veel.Urukoer kirjutas:MB konsentratsioon ületab Mossede oma
Kas käigukastis on vastav spidomeetri "tigu" ka olemas, või kompentseeritakse "ülejääk" kõrgemate rehvidega? Kuidas Mossedel see erinevate taga reduktorite korral spidole õige ülekanne ongi?stern100 kirjutas:Aa ja 4,55 differ ka all
Volvo 240 tagasillad ootamas ning käigukast esialgu lada viiene või volvo/sierra oma, eks seda veel näeb. Sinna aega on.hard0 kirjutas:Lahe! On juba käigukasti ja tagasilla osas ka mõtteid? Originaalosade tugevusvarust tõenäoliselt ei pruugi piisata
Usun, et Sternil umbes samad mõtted - taha Hiace sild, kastiks Getrag (BMW) või Sierra oma. Need on lihtsaimad ja soodsaimad variandid. Mis pronksi kasutati valmistamisel?hard0 kirjutas:Lahe! On juba käigukasti ja tagasilla osas ka mõtteid? Originaalosade tugevusvarust tõenäoliselt ei pruugi piisata
Jään vastuse võlgu, seda võib Härra Olaafilt küsida.sass kirjutas:Usun, et Sternil umbes samad mõtted - taha Hiace sild, kastiks Getrag (BMW) või Sierra oma. Need on lihtsaimad ja soodsaimad variandid. Mis pronksi kasutati valmistamisel?hard0 kirjutas:Lahe! On juba käigukasti ja tagasilla osas ka mõtteid? Originaalosade tugevusvarust tõenäoliselt ei pruugi piisata
Edit: Volvo ka muidugi variant - arvestama peab ainult seda, et ülekanded ja lukud pisut kallimad.