19. leht 36-st

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 31 Juul 2012 18:21
Postitas SanderV
minu dif läks täpselt sama moodi
mingi 2012 mood vist
Pilt

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 31 Juul 2012 20:20
Postitas moskiito
sul on see pauk julmem olnud tõesti, kuid on ka näha kohe põhjust. nimelt üks auk on sul ellipsisse kulunud, sealt ka see pauk tekkida saigi. mina enda omal seda ei täheldanud ja ei tõttöeldes ei viitsi ka seda otsida, miks ta puru läks. Kui pooltelge eelmine nädalavahetus välja katkusin, siis juba oli aru saada et "midagi on mäda" kuna vabajooksu sellist takistas miski.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 01 Aug 2012 20:53
Postitas viirusboy
Kui kuullaagri separaator läheb katki/kulub ära ja siis selle tükid lähevad hammasratta vahele. Hammasrattad on karastatud, neile ei hakka viilgi peale. Seega jääb nõrgim koht see malm korpus satelliitidel. Ja kui miski võõrkeha peaks nende hammakate vahele jääma võite tulemust piltidelt vaadata. Kokku pannes tasuks neile laagritele tähelepanu pöörata.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 01 Aug 2012 21:54
Postitas Seenior
viirusboy kirjutas:Kui kuullaagri separaator läheb katki/kulub ära ja siis selle tükid lähevad hammasratta vahele. Hammasrattad on karastatud, neile ei hakka viilgi peale. Seega jääb nõrgim koht see malm korpus satelliitidel. Ja kui miski võõrkeha peaks nende hammakate vahele jääma võite tulemust piltidelt vaadata. Kokku pannes tasuks neile laagritele tähelepanu pöörata.
Minu teada on satelliidi hammasrattad ainult võlli peal,ilma laagrita, laagrid on ainult pooltelje hammasratastel.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 10 Aug 2012 21:52
Postitas moskiito
täna sai siis mosu ka ÜV tegema viidud. Pandi kordusele kuna tagumised pidurid olid liiga ebavõrdsed, jalgpiduril vasak pool ja käsipiduril parem pool.
ÜV ajaks panin alla naise masina all olevad LUAZ rehvid ning nende kohta öeldi et nendega ei tohiks ültse enam liigelda kuna puudub igasugune markeering mis tänapäeval nõutud. Muidu kõik oli ok ja CO oli ka korras.
Pöörded Lubatud max 1000, mõõdetud 820
CO lubatud max 3.5, mõõdetud 0.843
CH lubatud max 600, mõõdetud 242
Sõidupidurite üldefektiivsus 54%
rikkepidurite üldefektiivsus 12%

esmaspäeval tagasi, siis peaks ÜV ka paika saama.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 13 Aug 2012 19:49
Postitas moskiito
täna sai ametlikult ülevaatus ka fikseeritud, nüüd aastake taas mureta.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 29 Aug 2012 16:53
Postitas moskiito
viimasel ajal on tekkinud imelik vibra sisse tagasilda. Nimelt iga käiguga kindlatel mootori pööretel. Niipalju olen märganud et 4-daga liigeldes siis tekkib vibra kui seier saab just üle kuuekümne ja on seda niikaua kuni kiirus kasvab 64-65km/h. Vabahooga mittemingisugust vibrat.
Oskab keegi pakkuda mis asi võib vibrat põhjustada? ise ei oska isegi viga hakkata kuskilt otsima kuna selline olukord esmakordne.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 29 Aug 2012 17:41
Postitas partnermosse
rattad balansseeritud?

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 29 Aug 2012 17:47
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:rattad balansseefitud?
rattad on balanseeritud kl kuid see v2rin ei ole seotud rattastega, see on siis kui vedu on taga ja kindlatel mootori po"o"rete ajal ning iga k2iguga

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 29 Aug 2012 18:32
Postitas marko
moskiito kirjutas:
partnermosse kirjutas:rattad balansseefitud?
rattad on balanseeritud kl kuid see v2rin ei ole seotud rattastega, see on siis kui vedu on taga ja kindlatel mootori po"o"rete ajal ning iga k2iguga
Jõudu vea tuvastamisel :D Kui leiad põhjuse siis anna teada.Ma loobusin oma teisel mossel sellega võitlemast,polnud nagu enam midagi vahetada ja hullemaks järjest läks :D Minu masinal vibreerib muidugi ka lisaks vabajooksul seal 65-75 km/h kandis ka kergelt.Saja pealt pole nagu midagi enam arusaada :D