19. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Juun 2010 01:07
Postitas TiitS
Lähiajal oleks vaja mossele hakata ketaspidureid paigaldama. Peasilindrina kasutan vazi oma, siis sellega seoses küsiks targemate käest, et kas 412-2140 mossede piduritorud on samat tüüpi otstega nagu vazidel?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Juun 2010 10:29
Postitas carrec
Minu mäletamist mööda on 2140-l piduritoru otsad sama mõõtu ja sama keermega kui vaz-il. Izevski 412-l ei ole piduritoru otsad aga samad mis vaz-il, tal on need millimeeter väiksemad. Piduritoru ise ka läbimõõdult väiksem terve 1mm jagu.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Juun 2010 11:56
Postitas TiitS
Selge. Siis on hea. Ketastega käändmikud mul 2140 küljest.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Juun 2010 16:03
Postitas Edel
TiitS kirjutas:Selge. Siis on hea. Ketastega käändmikud mul 2140 küljest.
Siin tulebki nüüd selline erinevus,et VAZ-l on 2 pidurivoolikut aga Mosse-2140-l neid 4. Kui kasutada VAZ-i peasilindrit ja Mosse kettaid,tuleks piduritorud ümber vedada ja "ämblik" vahele panna?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Juun 2010 20:45
Postitas TiitS
Seda jah. Plaanis on, ratta poolt alustades siis, üleminek voolikutest torudeks ja siis kolmik vahele ning siis ühe toruga peapumpa. Niimoodi siis mõlemil pool.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 18 Juun 2010 20:51
Postitas TiitS
Nüüd siis asi seal maal, et auto liigub, ja vajadusel pidurdab ka 8).

Enamus pidurisüsteemist sai välja vahetatud. Endiseks jäid ainult tagumised trummelpidurid. Ette said ketaspiduritega 2140 käändmikud. Sadula voolikud läksid üle piduritorudeks, mis koondusid kolmikusse ning edasi suubus üksik toru vazi peasilindrisse. Tagumise toru jaoks pidin tegema ülemineku 5mm torust 6mm-ks. Selleks kasutasin ära kahte vanat pidurivoolikut, millelt lõikasin ära otsad ning keevitasin need omavahel kokku. Siis viimaseks asjaks pidurite õhutamine. Proovisõidul kõik toimis nagu peab.

Pilt

Pilt

Pilt

Näidikuplokk tuleb selline, pole küll eriti stiilne, aga esialgu peab sellega leppima:

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 26 Juun 2010 21:54
Postitas TiitS
Asjalood on nüüdseks seal maal, et väljastpoolt on auto koos. Uued rattad said alla. Pole päris see tulemus, mis ma lootsin, rattakoopad on ikka liiga tühjad. Eelmiste rataste diameeter oli peaaegu sama, mis uutega. Peab ikka mingi aeg madaldamisega tegelema hakkama. Tuled ja viled töötavad. Mootor tahab ainult seadistamist veel. Süüde on vale arvatavasti, puterdab veidi ja minek ei ole see, mis peaks. Jahutus on kehva, kipub üle kuumenema. Kasutusel on üks oksüdeerunud ribidega Honda Civicu radikas, arvatavasti see ongi see kurja juur. Peab uue radika tooma ikka. Salongis on asjad pooleli alles. Vaja kõvasti mürasummutust kastitunnelile ja tulemüürile panna, kuna praegu on sõites ikka jube müra salongis.

Mõni pildike ja video ka:

Pilt

Pilt

http://www.youtube.com/watch?v=Fo3ru6Ds9WQ

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 26 Juun 2010 22:37
Postitas Martpoiss
Paarikümne sentimeetrist madaldust oleks veel vaja :burnout

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 26 Juun 2010 23:29
Postitas Talts
Ei, madalamaks enam lasta ei saa, auto naisi täis siis hakkab vastu maad kraapima. :)
Edu ja jaksu!

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 26 Juun 2010 23:57
Postitas TiitS
Siis ei tasu nii suuri naisi vedada :D