19. leht 26-st
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 19 Juul 2013 20:06
Postitas Lauri-L
Eks üks siduri surma põhjuseks on mu ema kellele meeldib vahest teisega kohalt minna ja üleüldse mosse sidurit libistada kuna "äkki ei lähe käima kui konna panna, vene auto ju ikkagi"
Aga nüüd ma ostsin talle audi millega oma suuremaid poe käike teha korra nädalas, ning eks ise liiklen ka sellega vajadusel.
Tööle käin ka koos töökaaslasega, hetkel too sõidab ka mossega kuna igapäevasel kone laiali
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 04 Aug 2013 23:09
Postitas Lauri-L
Tänasest siis kastikas korralikus voolu ja kanaliga garaasis, hommse päeva tööks on tali koht sisse ehitada ja keevitus muretseda ning kui jõuab siis õhtu poole hakkan juba vaikselt töödega pihta, mõne pildi saab ka vast homme.
Kombile saan ka vähe kasutatud siduri koos korviga tuleva nädala jooksul kätte, järjekordne naabrimees kusagilt naaber trepikojast tuli pakkuma kunagisest ajast jäänud mosse juppe ja tuli välja et tal siduri komplekt pakkuda 20€ eest
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 08 Aug 2013 11:56
Postitas Lauri-L
Kasti mosse oma uues kodus juba mõned päevad veetnud :
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 14 Aug 2013 15:24
Postitas MOSSETO
Jõudu ja jaksu,mis sellest autost saab kas lihtsalt sõiduks või rallitamiseks
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 14 Aug 2013 22:33
Postitas Lauri-L
Kastikas on talvine projekt, kere korda, tehnika korda ja ka natuke tuuningut.
Kombit hoian korras liikurina, ning eks mingi aeg tuleb póhja veidike keevitada ja siis peaks hea olema.
Kui kombi uue siduri saab, hakab too igapäeva sóiduki rolli täitma (sóidan üpris vähe).
Kastikas jääb hobi autoks millega talvel ei sóida.
Tänud heada soovide eest, tegemist on küllaga.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 02 Sept 2013 13:46
Postitas Lauri-L
Tuleval nädalavahetusel on plaan kombit natuke pimpida, nimelt kastika alt tagavedrud kombile ja kombi omad kastikale kuna kastika kõht läheb niikuinii vastu maad, esimestega sama plaan, võimalik et tõstan taga silla kastika alt ümber kuna too saab tugevama silla alla endale.
Sammuti peab kombi taga pidurite remondi ette võtma. Uus sidur ka veel külge ning võib üv ära teha.
Ehk siis valmistun vaikselt talveks. Millagil kui endale isikliku gaasi balooni saan siis saab jätkata kastika projektiga, tuttavalt see balooni laenutamine ei kõlba kusagile kui omanik ise ka vahet pidamatta keevitab. Kui kellegil keevitus gaasi balooni pakkuda siis ps, pakkuda saan nii mosse juppe kui ka raha.
Küsiks ka teie arvamust, mis oleks kui kombist rallikas teha, kohalikud talvised jääraja ja suvised kruusa raja võistlused on väga ahvatlevad.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 02 Sept 2013 14:47
Postitas sass
Kastika tagumised vedrud on lühemad (st. peaksid tegema uued kinnituspunkid), hakkab lõhkuma kere. Sõltub, mis sellega saavutada tahad, kas kõrgemaks või jäigemaks? Kui jäigemaks, siis alustad asja valest otsast, proovi jämedat stabilisaatorit või topeltstabilisaatorit ja korralikke amorte. Originaalvedru on kiireks sõiduks väga hea.
Rallika tegemisel pead ise teadma - ma võtaks midagi vähem tavalist, kombisid pole nii palju alles kui on näiteks uuematüübi 412 sedaane. Ja rallika puhul pead seda silmas pidama, et oma lõbuks on odavam sõita, aga kui natukenegi konkurentsi tahad mossega pakkuda, siis tuleb üsnagi palju investeerida. Alates korralikest amortidest (ei räägi maasturite ja pakiautode amortidest), piduritest, roolisüsteemi paikasaamisest, lõpetades võimsa mootori ja vastavate ülekandeosadega. Kõik see maksab üsna kõva raha. Muidugi elamus on väga vinge.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 02 Sept 2013 18:00
Postitas Lauri-L
Kõrgust soovin saada, kombi omad üsna väsinud/vajunud, kuna kastikas läheb madalaks siis mõtledin kombi omasi seal kasutada.
Topelt stabika ja uue amordi ringi plaan juba ammu, taga veel tehase amordid mida pole kordagi alt ära võetud.
Sõidaks pigem oma lõbuks, siin kandis neid nii mõnigi, peamine rõhk headel rehvidel ja natuke jäigemal vedrustusel, mootorit järgi ei aitaks, lihtsalt korralikult seadistada ja vb ägedam karpa.
Aga seoses kombi tõstmisega, kui palju oleks abi lisa lehtedest, hetkel seal 6 lehte, kastikal oli 8-9, täpselt ei mäleta.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 02 Sept 2013 21:50
Postitas 27151
Pane pealehe alla 1 Uazi leht ja auto tõuseb kohe. Minul kerkis küll, ennem oli 6 lehte nüüd on 8 lehte. Selline kõrgus on:
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 03 Sept 2013 09:22
Postitas Lauri-L
Peab otsima jah midagi juurde sinna.