No nii,vahepeal väike paus siis selle ralli teema pärast....
Aga läheme kiirematelt katsetelt siis jälle aeglasemate peale..
Peale lõplikku mootori kokkupanekut sain siis asjad niikaugele,et panin selle jälle kauba-aluse peale püsti,Zigulli vana radikas ka kuidagi külge ja mõni saarepakk ka siia-sinna toeks. Mootori ehitus õnneks hea ja istub ilusti omal kohal. Suure löristamise tulemusena tuli natike aluse keskele tagasi nihutada aga see polnud suureks mureks. Mootori käimasaamisega on ka raskusi,kuna starterist kohapeal naljalt käima ei saa. Tuleb kavalused appi võtta. Neid nõkse soovitan ka teistele. Nimelt tuleb pihustid plokikaande esialgu lahti jätta. Seda selleks,et mootor saaks vabalt ringi käia. Kui surve peal,ei tule miskit välja,suitseta niipalju kui tahad,küte üles ei tule. Starteri võid ka maha põletada. Ketrasin siis mootorit niikaua,kuni pihusti torudest hakkas küte tulema. Ilma surveta ketrab starter ikka päris vihaselt mootorit ringi. Järgmisena keerasin torud ka kinni. Ketrasin edasi ja nägin,et hakkas ka pihusti ja kaane vahelt udu välja ajama. Alles siis keerasin pihustid mootori külge lõplikult kinni. Kui nüüd mootor oleks auto peal olnud,oleks pidanud teise autoga sikutama senikaua,kuni käima oleks saanud. See oleks ka tegelt kõige kavalam variant olnud. Kui aga mootor maas,ei jäägi muud üle,kui kavaldada....
Peale esimest käivitust esialgu mootor tsipa suitses aga kui oli juba soojenenud,kadus ka suits. Tuuritades ikka viskas sinist. Pidasin seda algul normaalseks asjaks,ikkagi sissetöötamata asi. Nüüd hiljem aga takkajärgi mõeldes oleks pidanud nagu rohkem asja tähele panema....
Kuna mootor oli valmis ja sõber ulatas lahkelt abi.....ei jäänudki muud üle,kui Perkins tõsta kaubikusse mida samuti vedas Perkins...ehk siis poeg vedas esivanemat...... ja sõit läks naabervalda... Moskvits aga sõitis hiljem ka omal jalal järgi. Enne bensumootori mahavõtmist proovisin ka mootori võimeid....sai tuurid ikka päris põhja aetud ja kõrv ootas kepsukolinat.....mis teadupärast jäi tulemata õnneks..... ikkagi korras asi.

Selle mootori jätsin siis tagavaravariandiks omale alles. Mine tea,kulub edaspidi marjaks ära.
Ah jaa,,,,üks näpunäide veel,kuidas "paadi" mootor käima saada.....teadupärast sellised mootorid on ka suurematel paatidel...... ja seal sama lugu,vea küna niikaua kui tahad,käima ikka ei lähe...

Piisab ka sellest,et lased eetrigaasi kollektorisse ja lased mootoril selle gaasi najal käia niikaua,kuni küte järgi läheb ja mootor tööle hakkab. Olen sedamoodi oma bussi eriolukordades käivitanud... see pole muidugi mootorile hea aga kui üksi teele jääd ja kedagi abis pole,päästab hädast välja. Teadupärast pole need vanad Perkinsid eriti käbedad käima minema peale kütte otsasaamist..... võib-olla isegi on läinud sõimusõnad liikvele Perkinsi aadressil....sellepärast.
Järgneb....