19. leht 30-st

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 16 Mai 2011 14:03
Postitas mario
pfff.. :help häbi tapab :D
kujutan ette, et vana õli oli seal aastast "MM" ja ehk oli see isegi TAD17 laadne asi... No nüüd peaks kärama küll :D

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Mai 2011 19:52
Postitas risto626
Keegi targemvõiks nüüd sõna sekka öelda.
Kas käigukasti küljes olev mehhanism, mis kasti sees hammakaid liigutab, on lihtsasti eemaldatav (keeran vana lahti ja pistan uue asemele) või on sellega mingi kanitell?
Või on lihtsam kohe uus kast panna?

Mul lagunes midagi selles süsteemis ära ja nüüd pole tagumist käiku :waah Jube sant on ainult edasikäikudega majandada. Hetkel ainuke liikumisvahend kh. :uhoh

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Mai 2011 20:08
Postitas moskiito
kas kindel et selles viga, võibolla on varrastega midagi juhtunud

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Mai 2011 20:22
Postitas risto626
varrastega on kõik kombes, näha on, et just selle kulissi küljes on miskit katki

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Mai 2011 21:52
Postitas Edel
Vahetamine pole probleem. Peale õli väljalaskmist kullissi kaanepoldid lahti ja tuleb väljapoole ära. Muidugi peab eelnevalt käigukasti tala põhja küljest lahti laskma ja kast allapoole langetada. Kullissil on üks pikk võll küljes ja muidu ta küljest ära tulema ei ulatu,kardaanitunnel jääb ette.
Paigaldamisel tuleb enamasti ka uus tihend panna kasti ja kullissi kaane vahele.
Kui kaas maas,tasub kullissile ka uued tihendid-puksid panna. Neid peaks poest komplektina saada olema.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Mai 2011 22:20
Postitas risto626
Suured tänud, seda oligi vaja teada. :)

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Mai 2011 22:32
Postitas viirusboy
Selle kaane paigaldamisel peab ka teiselpoolt kasti ühe väikse kaane ära keerama. seal on üks vidin, mis tuleb kaane küljes oleva pika vardaga ära ühendada. Ma ise ka ei teadnud seda alguses kuniks vanaisa näitas.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 25 Sept 2011 11:56
Postitas risto626
Ehhee, kaevasin oma vana teema ka lõpuks välja.

Suvehooaeg läbi saanud ja enne kevadet Mosset tõenäoliselt ei liiguta. Selle aastaga kogunes Mossega kokku u 4000 km. Kindlustus lõppes septembri keskpaigas ja pikendama teda enam ei hakanud.

Järgmisel aastal peab kindlasti kässari üle vaatama, kuna sellest pole siiani õiget elulooma; tagasikäik uuesti tekitada ning tagurdustuled korralikult toimima saada ning tagumised porilapakad tagasi panna, kuna mädanesid mingi aeg tagasi küljest ära.

Enne talve tulekud on tarvis bensupump vahetada. Avastasin ühekorra, et pumba kaańe vahelt ajab kütet välja, kuid ühel kaanekruvidest oli keere maas ja pingutada ei saanud. Võtsin pagasnikus olevalt "tagavarapumbalt" komplektse pealmise osa ja panin külge. Et see kombo piuksugi ei teinud hakkasin kaant maha keerama. Töökaaslane tuli kh vaatama, et mida ma sääl ukerdan ja haaras kruvika. Niikui ta pumbale korra peale toetus, oli raks pumba korpus lõhki :kill . Leidsin garaazist ühe veel, nüüd tuleb mitmest üks töötav kokku aretada.

Küsimus: kas kässaritrossid on ühepikkused? Mul lihtsalt kahtlane tunne, nagu oleksid nad erineva pikkusega ja vale poole peale sattunud. Enne paigaldamist ei taibanud võrrelda kh krt.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 25 Sept 2011 12:45
Postitas moskiito
risto626 kirjutas:Küsimus: kas kässaritrossid on ühepikkused? Mul lihtsalt kahtlane tunne, nagu oleksid nad erineva pikkusega ja vale poole peale sattunud. Enne paigaldamist ei taibanud võrrelda kh krt.
mossel on kolm erineva pikkusega trossi aga alla lähevad mõlemad sama pikkusega. võibolla juhtus sull olema kaks erineva pikkusega trossi lihtsalt.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 07 Apr 2013 22:06
Postitas mario
nu sõps,
tarvis ikke teemat üleval hoida. :)

nagu jutust aru sain, siis Ristol endiselt R-alli käik puudu ja peab hakkama meelitama, et ta jalad alla võtaks ja garaaži suunduks. :D
varsti kevad käes, vaja mosset tuulutama hakata.