19. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 11 Juul 2011 13:52
Postitas mossejumal
Mina ei tea minul on silikoonist juhtmed mis käib lada samaral.ja kinnitub väga hästi ja käib nagu kellavärk.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 11 Juul 2011 14:18
Postitas MAZ
Osa seltskonnast on negatiivselt meelestatud aga võin öelda,et mul on analoogne juhtmete ja piipude komplekt ostetud Ladale ja töötab siiani. Võib olla õnnelik juhus aga ma usun,et need ka sitemad pole.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 13 Juul 2011 16:24
Postitas MAZ
Nädalavahetusel käis mul külas selle kasti mosse esimene omanik ja veendus,et auto korras ja hästi hoolitsetud. :beer Lisaks sain temalt ka ajakirjasid Za rujlom ning ka mõned Tehnika ja tootmine numbrid.Eriti väärtuslikeks pean just neid kahte ajakirja:
Pilt
Eks võite ise arvata miks. :D

Kuid, avanes ka võimalus kohalikus lammutuses vedelevat Izh 2715 puistata, tegu ilmselt 1988.a masinaga ja läbisõit ainult 50.000km. Kust pärit ja miks nõnda seisma jäänud ei tea.
Pilt
Selle pealt tõin endale peenikesi asju ning ühe tagaukse ja eriti rohkem sealt võtta polnudki midagi, karbid kõdud ning vesi salongis. Aga saadud osad lähevad sisuliselt kohe enda auto külge.

Täna võtsin kohustuseks tegelda lehtvedru puksidega, kuna need olid tõsiselt halvas olukorras.
Võtsin ette parempoolsed puksid, tükk jama oli kiiget alt ära saada,kuna paak takistas selle ära võtmist aga
suure häda ja vaevaga kätte sai ning siin ka foto,millised olid vanad puksid seal:
Pilt
Uued said asemele ja ohtralt grafiit määret ka vahele.
Pilt
Vasakpoolse kiige eemaldamisel tuleb otsida üles üks korralik 19 silmus võti, tavalise lehtvõtmega seda murtit liikuma ei saa. Seega see jäi täna nagu kiuste tegmata.
Pilt
Mürgitasin ka tulede võrud ning stange puhvrite sisemused ära.

Esmalt lõpetan lehtvedru pukside tegemise ära, loodan,et kasutaja marko ka lähiajal läbi astub siis saan ka pidurivooliku tagant ära vahetatud. Ning siis võiks tehniliste asjade remondi lugeda selleks korraks lõpetatuks. Tagaluugiga on vaja veel tõsiselt tööd teha,samuti kinnitused valmis meisterdada.
Ilmselt saan suur sõidu ajaks mosse küll napilt valmis aga, kuna TÜV raha hetkel pole siis jääb see aasta osalemine ära. :(

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 14 Juul 2011 12:55
Postitas MAZ
Pühapäeval eelmise omanikuga vesteldes kerkis pidurite küsimus päevakorda, nimelt arvas vana peremees,et vaakumvõimendajaga on miskit lahti? Miks? Kuna tema mälestuste järgi olid selle autol varem väga äkilised pidurid, peale esisillal tehtud pidurimansettide remonti aga muutusid pidurid jäigemaks. Mulle tundub,et sõites,vaakum toimib aga natuke jäiga võitu on pidur tõesti? Kasutaja marko arvas,et viga võib olla tagumises regulaatoris või kusagil süsteemis on õhk sees? Vedelik on vahetatud süsteemis ja kadu pole.
Pigem ma arvan,et probleem on roostes esipiduri ketastes,mille peab puhtaks sõitma. Kuid, vaakumi riknemine mossel on suht harv nähtus olen ma aru saanud aga mida teised kostavad.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 14 Juul 2011 14:04
Postitas tafi
Vaakumvõimendi rike ei ole üldse midagi ebatavalist.Kui muud asjad üle kontrollitud sh õhk süsteemis 100% väljas,siis mine võimendi kallale ;) Edu!

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 14 Juul 2011 14:08
Postitas MAZ
Muidugi üks kahtlusalune on ka tagumine regulaator, see kipub tihti moosi täis minema ja enam töötama ei hakka.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 15 Juul 2011 14:16
Postitas MAZ
Eile õhtul üritasin teiselt poolt lehtvedru pukse vahetada aga tulutu töö, pole võtit,mis läheks vahele ja tavaline 19 lehtvõti keerab vaid kandi maha aga mutter ei liigu. Igasugu kõverad võtmed ei aita, paak on täpselt ees ja võti otsa ei mahu. Peab minema poodi ja peenikese silmus 19 võtme ostma.

Tagaluugiga sai ka tegeldud ja seda puhtamaks nühitud,natuke on veel vaja teha ja siis saab selle üle värvida.
Lisaks tahab ka luugi lukustus süsteem remonti saada natukene.
Prillid said krunditud aga värv polnud veel hommikuks ära kuivanud, seega peab veidi selle värvimisega ootama.
Pilt
Auto juures vahetasin välja aknapesuri otsad. Uued otsad,mis tulid sellelt lammutuse autolt töötavad suurepäraselt(vanad olid väga kehvad) aga lülitiga on ikka mingi kala, sest vahepeal hakkavad kojamehed ise tööle,kui pesuri mootor on taha ühendatud. Ilmselt peab selle lüliti ka ära vahetama siis.
Pisi reguleerimis tööde kõrvalt leidsin ka aega ja kruvisin stange ette kinni, nüüd vaid see üle poleerida ja selle reaga peaks ka kõik olema siis.
Pilt
Tänu mustadele töökinnastele on nüüd auto ka pealt poolt must, tuleb vist võtta peale neid määrimis töid üks auto pesu päev ette 8)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 15 Juul 2011 22:17
Postitas Edel
MAZ kirjutas:Eile õhtul üritasin teiselt poolt lehtvedru pukse vahetada aga tulutu töö, pole võtit,mis läheks vahele ja tavaline 19 lehtvõti keerab vaid kandi maha aga mutter ei liigu. Igasugu kõverad võtmed ei aita, paak on täpselt ees ja võti otsa ei mahu. Peab minema poodi ja peenikese silmus 19 võtme ostma.
Kui pirukal on samasugune paak kui 412 või 2140 (tankimisava vaid teise koha peal) siis on see mõtekas üldse eest ära võtta. On ikka hulga parem toimetada,olles ise pagasnikus (sinul kastis) bensiinipaagist jäänud augus. Ise tegin täna oma 2140-l samamoodi ja tagumise vedrukiigele oli väga hea ligipääs ning kinnitusmutrid keerasin lahti padrunvõtmega.
Samas pääseb ka amordi kinnitusmutritele-poltidele ligi.

Edu!

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 15 Juul 2011 23:22
Postitas mossejumal
Pirukal on samasugune paak,ja amordi kinnitusmutritele pääseb ligi ka paaki maha võtmata.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 27 Juul 2011 19:06
Postitas MAZ
mossejumal kirjutas:Pirukal on samasugune paak,ja amordi kinnitusmutritele pääseb ligi ka paaki maha võtmata.
Tegelikult pole piruka mosse (Izh 2715) paak sama,mis 412 ja 2140l, tegu on samasuguse paagiga,mis Moskvich 426,427,433,434 mudelil. Erinevuseks on paagi kaela ja sissevalamise toru paiknemine vasakul küljel.

Vahepeal sai muude asjadega tegeldud ja mosse on täpselt nii kaugel,kus viimane postitus. Õige võti on nüüd ka leitud ja peaks saama vedrupukside vahetusega ühele poole.
Samuti tõin uued pidurivoolikud ning tagavara vaakumvõimendi. Samuti muretsesin korralikumad rehvid ette.
Seega tuleb leida vaba moment,et jälle edasi minna töödega.