Eks ma siin ise kirjutan koguaeg. Rallikal olid klapid peas käind ja seetõttu need ei pidanud ka... Löögist oli veel puruks läinud üks klapitaldriku ümber olev silindriline vedru fiksaator. Aga on lootus ruttu korda saada, et mootor uuesti kokku panna ja düno peal kõige magusam koht üles otsida.
Ehk siis mootor töötab. Oi kuidas me nägime vaeva et asi käima saada. Saime siis tutika jagaja kätte kus natuke käiku piiratud et süüdet asjata liiga varaseks ei tõmbaks. No ei lähe käima, paugub aint sumpasse ja sisselaskesse, sai juba kõiki asju proovitud ja vahetatud, ka nukka keeratud jne. Lõpuks selgus et viga on kas jagajas endas või kaanes vms, ühesõnaga taob süüdet suvaliselt sinna silindrisse kus tuju on...Oi nahka need kontaktivabad jagajad, juba teine mis pm uuest peast p*****s on. Ei ole just kõige odavam lõbu. Ei vea mul nendega, hetkel siis läks originaaljagaja peale tagasi. Põhjus miks üldse kontaktivaba kasutada sooviks on see, et sellega saavutab mootor rohkem pöördeid. Originaaljagajal võib juhtuda et teatud pöördel hakkavad kontaktid vibreerima ning see on pöörete "piirajaks". Ei pruugi, aga võib. Samuti kontaktivabaga on säde tugevam.
Igatahes nüüd natuke veel sättida, siis düno peale bensiini ja süüdet paika keerama ning näeme 6. Juuni Lääne- Eesti rahvarallil!
1977 aasta, soome paberitega. Täna sai roolikarp ära vahetatud kuna see oli laiali jooksnud. Nüüd tuleb karpad ära sättida ning masin jääb oma aega ootama. Raha vaja puuri jaoks