Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Postitatud: 06 Juun 2015 12:47
No ei taha see ralliauto kesta.. Üks katse ja valmis. Kaanetihend läind ja õli sumbutis.
Dünos oli lambda taga ja segu jälgisime hoolega, aga noh, rullidel tegime ka ainult teise käiguga. Katse ajal tuli deto kolmanda käigu lõpus, ehk siis äkki ikka jagaja tõmbab vihtidega süüte ikkagi liiga varaseks...ei tea. Igatahes kui dünos lõpetasime, oli eelsüütenurka väga palju, vist 45 kraadi pöörde peal või suts alla, ei mäletagi mis ta lõpuks jäi. Vähemaks ka ei saanud, siis kukkus jõud kolinal ära. Lambda ostmise jaoks omal raha ei ole, kahjuks, isegi selle lihtsakoelise jaoks. Ja noh, tegelikult oleks vaja vasest kaanetihendit ja kaaneliimi, millesse ma samuti pole raatsinud kunagi investeerida. Enam sellist, piiri peal kaant ei tee, pole lihtsalt mõtet. Katsetame natuke lahjemat nukka ja paksemat kaant, panustame sellele et saaks nukka hamba või poolteist varasemaks keerata, mitte nagu praegu, veerand hammast ( rohkem lihtsalt ei saa sest siis oleksid klapisüvendid nii sügavad et kolvipõhi jääb õhukeseks).canyondrift kirjutas:Soovitan investeerida Innovate wideband lambdasse kui rallisõiduga tegeleda, selle järgi on hea logida mis autoga reaalselt ka juhtus, või sõidu ajal toimub, kas viga on lahjas kütusesegus vms... Maksab see küll omajagu, aga eks ta väärt ka on, teine võimalus on lihtsakoelise lamda anduriga segu jälgida, ehk saad isegi mõnele kaanetihendi kärvamisele varem jaole. Kontaktivabast süütest on ka kindlasti võimalik mingisugune info välja võtta ja siis saad juba peenemat häälestust teha nii karburaatorile kui sättida ka süütenurka.
Mida on juba ülipalju tegelikult. Ja originaalist ikka on asi kaugelpartnermosse kirjutas:Nendel mootoritel (originaalis) on ettenähtud eelsüütenurk 51 kraadi.
Kaugel?stern100 kirjutas:Mida on juba ülipalju tegelikult. Ja originaalist ikka on asi kaugelpartnermosse kirjutas:Nendel mootoritel (originaalis) on ettenähtud eelsüütenurk 51 kraadi.