Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Postitatud: 08 Juun 2015 20:15
Mul vanaisal mingi vasene asi vedeleb garaažis, ma ei tea kas mosse oma ja kas kasutuskõlbulik, aga võin küsida ja uurida...
Ringi tehtud põlemiskamber, 12,5 surveaste, klapisüvendid ja väärakalt toimuv põlemine, keeratud kange nukkvõll. Ringi tehtud klapid ja klapipesad. Miskit nagu on tehtud, originaalseades süüte ja karpaga nagu enam ei sõida.partnermosse kirjutas:Kaugel?stern100 kirjutas:Mida on juba ülipalju tegelikult. Ja originaalist ikka on asi kaugelpartnermosse kirjutas:Nendel mootoritel (originaalis) on ettenähtud eelsüütenurk 51 kraadi.
Ära räägi, ikka miskit oleks See plokikaas mis nüüd mahakandmisele läheb, sinna on juba nii suured summad läbi aastate magama pandud et jube, saaks samapalju mossesi juurde kui mul praegu on. Aga see ei ole tähtis. Lihtsalt on isu sõita ja aretada, katsetada ja õppida.SanderV kirjutas:stern mitu S klassi sa selle raha eest oleks juba saanud kui sa poleks rallit sõitnud?
Eks ta nii kukkuski välja, et 1räägib aiast ja 2 aiaaugust ....stern100 kirjutas:Ringi tehtud põlemiskamber, 12,5 surveaste, klapisüvendid ja väärakalt toimuv põlemine, keeratud kange nukkvõll. Ringi tehtud klapid ja klapipesad. Miskit nagu on tehtud, originaalseades süüte ja karpaga nagu enam ei sõida.partnermosse kirjutas:Kaugel?stern100 kirjutas:Mida on juba ülipalju tegelikult. Ja originaalist ikka on asi kaugelpartnermosse kirjutas:Nendel mootoritel (originaalis) on ettenähtud eelsüütenurk 51 kraadi.
Ei piisa. Kaks järelpingutust ning viimane 105N, rohkem ei julge, siis tõmbab mossel tikud plokist välja.TALUPOEG TALUJA kirjutas:No ma vaatan,et kaan kehvasti pingutatud.... Käi ikka mitu ringi üle ja esimene kord pane üle.