Ütleme siis nii, et pirukas töötab!!!
Tõesti, kontaktide lihvimine oli kasuks, samuti tegin ka uue juhtme jagaja ja süütepooli vahele.
Eile õnnestus ka süütejärjekord valesti panna, ka põhjus miks käima ei läinud.Aga see sai korda täna ommikul.Kuid ikka, lubab ainult, käima ei jää.Lõpuks võtsin siis kombi pealt küünlad, keerasin pirukale ja poolest pöördest tuksus.
Mootor käib väga ühtsaselt ja vaikselt.Kui salongisoojendus töötab, siis pole mootorit kuuldagi.
Pidurid, tuled, kässar, kojamehed, ahi-kõik töötavad,Ei ole midagi ette heita.Ainuke halb asi on see, et pestes avastasin olematu juhipoolse karbi, õigemini selle tagaosa, mida hoidis koos värv.
Muude asjade kohapealt ei saa vinguda, kõik on nagu peab.
Proovisin õhtupoolsel päeval veel kongi maha võtta, uksed sain kätte.Ühe poole ülemisel hingel keerasin küll mõlemad poldid pooleks, aga vend lubas need sealt ise välja saada.
teise poole oma tuli kenasti välja.Kui siis nägin et pean 13 roostes 8st polti lahti saama siis kadusi igasugune tahtmine seda teha ja panin uksed ette tagasi
Problemaatiliseks kohaks on veel dokumendid.Nimelt mulle öeldi et saab arvele tagasi.
aga helistasin piruka endisele omanikule, siis kõlas vastuseks ei saa.
Nujah, ilmselt ostan kas kuskilt uued dokustaadid või hakkan beeži 412ga ülevaatusel käima ja siis kodus nrid ringi.
Üks väägade imelik rool, muidu ikka AZLK kirjas roolil, aga sel on AZIG
ja see siis kõige hullem koht siiani:
rohkem pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1233531