Räägiks ka siis vahepeal, mis mokitsaga toimunud on.
Alustan siis sellest, et jahutuse probleem sai lahendatud uue radika paigaldamisega. Uus radikas sai ka veidi paksem, kui eelmine (26mm vs 16mm):
Samal ajal painas mootorit ka üks teine probleem. Nimelt siis, töösooja mootoriga ei jõudnud starter enam eriti mootorit ringi ajada. Probleemi lahendamiseks otsustasin vahetada starteri harjad ja puksid.
Aga kasu ei olnud sellest ikka mitte midagi. Sai siis ühte teist Boschi starterit proovitud (eelmine oli Delco toodang) ja ikka sama teema. Lõpuks sain tuttava käest ühe 3.0 r6 CIH veidi suurema jõudlusega Boschi starteri ja sellega nagu jõuab iga kord käima vedada mootori. Ei teagi milles see kala võib olla, et mootor nii tihkeks töösoojana läheb, külma mootoriga jõudis vedada küll kõigi starteritega.
Mingi aeg otsustasin, et tõstan siis nukkvõlli ketiratast hamba võrra varasemaks. Keerasin kõik 3 ketiratta polti ettevaatlikult lahti, et mitte mingil juhul mõni polt ketikambrisse ei kukuks. Ratas nõks tagasi keeratud, esimene polt kinni, teine polt kinni, kolmas polt kinni ja viimast polti pingutades see juhtuski - tegemist oli Torx poltidega ning keeramiseks kasutasin padrunotsikut, polti pingutades libises padrun poldi tagant ära ning kostusid mõned kilinad-kolinad ning lõpuks üks tuhmim kolks kuskil allpool mootorit. Võite aimata, mis mõtted mul peas käisid sel hetkel
. Kusjuures eelmist polti keerates just mõtlesin, et äkki peaks ikka sellele padrunile teibi ümber rullima, et äkki kukub otsast, aga mõtteks see ainult jäigi
.
Algul üritasin väikese traadi otsas magnetiga surkida seal ketikambris aga tulutult. Nii palju oli mul selle ketikaane maha võtmisel meelde jäänud, et ketikamber on ühenduses karteriga. Lootus oli, et äkki kukkus see otsik siis karterisse. Sai siis see alt kruvitud ja kuskilt väntvõlli ketiratta vahelt ma selle kurjajuure leidsin. Maksma läks see jama mulle umbes pool päeva mõttetut tööd
Aga igatahes see ketiratta hamba võrra liigutamine parandas mootori tööd märgatavalt.
Kuna rataste kaldenurgad tundusid kahtlased, liiga lääpas samuti oli ka juhitavus väga kahtlane, siis otsustasin täna asja üle vaadata. Mõtlesin, et äkki on kunagi liigselt vahetükke ülemise õõtsa vahele paigaldatud, aga ei olnud seal ühtegi. Siis jäid silma alumised õõtsapuksid, mis ei tundunud väga värsked enam ning olid suht tsentrist väljas. Sai siis kogu esisild tükkideks võetud ning päeva lõpuks oli seis selline:
Õõtsapuksid nägid välja siis sellised:
Ehk kellegil on mingeid huvitavaid nippe jagada mismoodi need puksijäänused sealt kõige paremini välja saaks