Oh jah,kuidas ma küll ei märganud, et seda saab ka siitpoolt lahti võtta
niisiis seda ma ka tegin ja sain kogu sisu ilusti kätte !
BSK-st puhastades aga metalliotsast murdus "krõpsti" ära kummijulla koos mingisuguse metallist üliõhukese seibiga,kas see oli sinna liimitud w?
Ma küll aru ei saa,silm ei seleta, et see kummijulla on oma elu ära elanud,igaltpoolt täpselt samasugune,teed mis tahad mõrasid välja ta ei näita....midagi nagu puudu ka poleks,täpselt nagu uus, ainult see metallrõngas on kohutavalt ovaalne.....
Ning siis hakkas silma see kõige jubedam asi,seest on kõik ok,kuni ühes kohas on õrnalt kare roosteplekk,kraabi ja hõõru teda nagu loll ükskõik millega aga pärast puhastamist lükkad näpuga üle ja jääb täpselt seal roostepleki juures kinni(ilmselt tekib sama hõõrdumine ka sellel kummitihendil)
igaksjuhuks ostan Raplast uue ära kukkunud tihendi ning enne kokkupanemist tuleb lahti saada sellest laigust

see tihend tundub ok
niimoodi hoian mina oma autos juppidel korda,kes kuhu kuulub...
juba ostu päevast on mind häirinud see lekkiv pidurivõimendi,niisiis kookisin selle ka kohe maha,kuigi kui auto veel töötas ja õrnalt pidurile jala panid siis lükkas kohe kõik rattad blokki,iseenesest oli see väga julgustav teadmine aga, et see lekib mulle ei meeldi.

kui poldid tagant maha keerasin hakkas miski must asi aeglaselt välja tulema,jäin siis seda vaatlema kui korraga see kogu kuppatus laiali lendas ja laud valgus pidurivedelikku täis
ning lõpetuseks veel üks küsimus või arvamuse kinnitus :
see kaadervärk on mikromõrane eks,ehk siis vajab väljavahetamist ning põhjuseks ilmselt vanadus või liiga kuum jahutusvedelik?
