20. leht 26-st
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 03 Sept 2013 09:29
Postitas sass
Pane originaallehed juurde, kui üldse midagi paned - lehtvedru on oma olemuselt üks keeruline tükk, tahab üsna täpset "seadistamist" saada. Teise auto (eriti raskema auto) lehed alla pannes võid auto kõrgemaks saada, aga igasugune vedrustus on nullitud. Lehtvedru on oma olemuselt nagunii aeglane, kui sinna veel mingi juraka suur leht külge pookida, siis on ta veel aeglasem.
Märksõnaks veel on vedrude pinnimine, see aitab pisut tõsta autot mõneks ajaks. Samas võid pealehe jätta kombil originaali ja ülejäänudest kompunnida korralikud vedrupakid kokku.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Postitatud: 03 Sept 2013 12:50
Postitas Lauri-L
Endal käis korrra peast läbi see mõte, et pealeht originaal jätta ja üle jäänud pakk kastika alt kombile tõsta ning kombi pakk kastikale.
Teine varjant oleks keerd vedru lisaks panna, mingi aeg olid siin müüa ka spets kronsad keerd vedru lisamiseks. See ka üks odavamaid varjante tagumiku kergitamiseks, materjal ja keevitamis võimalus endal olemas. Uued vedru pakid läheksid kindlasti kallimaks.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 20 Sept 2013 18:56
Postitas Lauri-L
Uuendust natuke siia.
Kombi ootab endiselt uut sidurit ja ÜV, üks siduri pakkuja kadus ära ja pole hetkel asjaga tegelenud, raha vaja ka mujale kulutada aegajalt.
Aga sellegi poolest olen suutnud vahe peal paar huvitavat aksesuaari mossedele muretseda.
Enne Elva minekut :
10 minutit peale tagasi jõudmist :
Siis veel sellised asjad kastika jaoks koju tassitud :
Ka ühe vene aegse punutud rooli katte sain, peab millagil peale venitama kombi roolile.
Peletis sai ka natuke värsket õhku nädalake tagasi :
Kastika põhi salongis :
Tööriist selle jama maha nühkimiseks (kohad mis eriti kinni olid, nende jaoks ajasin kuumaks tolle labida) :
10 minutit hiljem (ja nii ta minust viimane kord jäi kuna polnud nitro lahustit et lõpuni puhtaks teha) :
Kõrval istuja poole keevitasin ära sealt kust vaja, paar väikset lappi pidid panema. Juhi pool tundub olevat kõvasti paremas olukorras, ehk saab ühe lapiga hakkama (jalge all väike koht)
Üks küsimus ka, kas keegi on kunagi 2140 tagatulesi Pirukale proovinud ?
Küsin see tõttu et tahan kolmnurksed suunad ära kaotada ja eraldi tagurdus käigu tule panna.
Kastikaga sai ka muude asjadega tegeleda, mootori ruumi kallal jne, ning tegemist küll ja veelgi.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 21 Sept 2013 12:28
Postitas sass
2140 tuled istuvad ikka. Aga kas sa ei arva, et tagaots ilma kolmnurk suundadeta veidi plank jääb? See vaid minu arvamus... Oma kastikal sai kunagi photoshopiga vaadatud, kuidas jääks. Ei meeldinud.
Mis siduriosasid sul vaja on? Pane PS-i.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 21 Sept 2013 15:38
Postitas MAZ
Küsimus: mis sai kastika esiotsa plekkidest?
Katuseraam sobib nagu valatud kombi külge.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 21 Sept 2013 17:50
Postitas Lauri-L
Esitiivad rauas (stange juures olevad nurgad olid värv ning rooste pudi) ning põll ja kapott garaasis, leiavad vb kombi peal kasutust, kapott kindlasti, põlle arvatavasti vahetama ei hakka, kombil kapott kole mõlkis, kastika vana see eest ilus sile.
Katuse raam meeldib endale ka, vaja veel korra maha võtta, ära puhastada ning nähtavad metall osad värvida, siis peaks hea küll olema. Tagavara ratas ootab juba katusele minekut, ega tühja raamiga ringi sõita ei saa
Ei usu et taga osa planguks jääb, taga luugi sisse tuleb nr märgi koht, peaks ilusti tasakaalu jääma asjade paigutus. Aga eks seda vaatab veel, mul on paar ideed veel tagatuledele mida ma proovinud pole.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 28 Sept 2013 16:55
Postitas Lauri-L
Käisin kombit täna liigutamas, 2 nädalat seismist, küte üles, kaks ringi käiamist ning hääled sees.
Lasin soeneda, väike ring ning omale kohale tagasi, tuleval kuul ÜV tegema, siduri peaks ka selleks ajaks korda saama.
Sai ka kastika vana karpa lahti võetud ja ära puhastatud, kasutasin selleks home made sooda pritsi, ning suru õhu ja brake cleeneriga kõik võimalikud kanalid jms läbi käidud, vaja veel garaasist tööriistad tuua ja kombile peale panna, praegune omadega läbi, siibrid ebatihedad ning korpusele augud lausa sisse oksudeerunud.
Paar pilti ka karpast :
Segu reguleerimiseks on ainult 1 kruvi, asub too karpa soendus torude juures, üleval pool on mingi sugune düüs vms, ootan targematelt infot selle kohta.
Mille jaoks sellel pildil olev klapp vms vajalik on ? Ühenduses ujuki kambriga.
Liigutab seda mingil määral kiirendus pumba hoob. Sammuti pakub huvi pildil näha olev välja keeratav kruvi, nimelt tegemist mingisuguse düüsiga vms, teisel pool sama sugune, nr peal.
Düüsid karpas olid 125/170 esimene ja 135/190 teine kamber (õhuga võin natuke eksida), ning välja keeratavatel junnidel olid 40 ja 60 peal kirjas :
Ning siis veel selline asi jääb üle kuna endal ikkagi vaja ei lähe, tuttuus asi, korra proovisin kas häält teeb. Ostsin ta kasutaja Pantermosse käest. Varsti ka müügi kuulutus. :
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 28 Sept 2013 19:30
Postitas mossejumal
Üleval see segukruvi peal või mida sa mõtled on tühikäigudüüs
3 pilt see vast oli minu teada kiirenduspumpa värk
ja düüsidest võiks olla taolised 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
Kui just kütet 109 pole siis sobib ka 115
nende düüsidega ta käib edasi ja võtab kütet vähe
minul on 1-kamber: õhk-150 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
ja asi töötab
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 28 Sept 2013 21:29
Postitas Lauri-L
Aga miks neid 2 tükki on (tühikäigu düüs), mõlemal pool üks ? Puhtalt huvist.
Seda klapi värki võiks ka keegi selgitada.
Õhu kohapealt võin ka eksida, võimalik et olid väiksemad düüsid, bensu omad olid igatahes 125 ja 135.
Eks kui karpa peal on siis näeb kuidas käitub, kombi karpast saab veel ühe komplekti düüse vajadusel.
Kütte kulu hetkel rolli ei mängi, peamine oleks väga hea mootori töö ning erksus, käivitumine võiks ka võimalikult hea ja kerge olla.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 28 Sept 2013 21:51
Postitas Seenior
3.pildil olev klapp on kiirenduspumba värk,nagu mossejumal juba märkis ja konkreetsemalt on tegu kiirenduspumba membraaniga.Soojendustorude juures oleva kruviga saab seada tühikäigu segu koostist.