Koha peal teise käiguga, pinnaseks oli betoon. 80 oli umbes sees. 27 sekiga kulus nii 5mm mustrit. Selle mootori kohta ime et jõudis.sass kirjutas:stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!
4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Aga pane eetrit ja bensiini segamini, siis jöuab kolmandaga ka veel rebida kohapeal.stern100 kirjutas:Koha peal teise käiguga, pinnaseks oli betoon. 80 oli umbes sees. 27 sekiga kulus nii 5mm mustrit. Selle mootori kohta ime et jõudis.sass kirjutas:stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha
"2140"
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha
Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ära ikka ennem kokku lase, kui ma ka sealstern100 kirjutas:Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha
Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
"2140"
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Studtbar??? Ja Taha??? Koopaplekkide külge??? Suudad sa ehk seda natuke täpsemalt seletada miks sellist vidinat jäiga tagasillaga mossel vaja läheb? Mossel pole sellist asja mitte kuhugile panna et sellest kasu ka oleks... seni pole seda kellegil vajagi läinud. (amordi ja vedru kinnitused põhja all...)stern100 kirjutas:
Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Aina huvitavamaks läheb Kuhu sa ette selle strutbari paned? Niisama kõvatamiseks pole ju mõtet panna... (polegi kuhugile panna) selle eesmärk on amordikanne omavahel toestada et need ära ei vajuks, seda siis raskemate mootoritega masinatel ja ralliautodel, et hüppest tulles oleksid kannud omal kohal.Talts kirjutas:Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
Stern100.. rallikas sul juba on, nüüd oleks veel amordikanne vaja, et asi tõene näiks.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Eks strutbari üks ülesannetest on hoida ka lansekaid, paha ta ei tee. Vabalt annab keevitada "kõrvad" lansekate külge. On ju olemas ka Ladale (tagavedused) lansekate tugi. Huvitav mispärast ta siis VFTS-idel peal oli? amordikanne kui selliseid ju pole või mis? Ja oma üleoleva käitumise võid omale hoida Hr. Mart
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ladal see asi ju natuke teistmoodi. Ladal kinnituvad amordikannud lansekate külge ning strutbariga on võimalik siis kannud omavahel mootoriruumi kaudu ühendada. Ainult lansekate ühendamisest ei ole ju midagi kasu, sest need on ju katmikuplekid.