20. leht 242-st

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Apr 2010 20:57
Postitas stern100
sass kirjutas:stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!
:D :D :D Koha peal teise käiguga, pinnaseks oli betoon. 80 oli umbes sees. 27 sekiga kulus nii 5mm mustrit. Selle mootori kohta ime et jõudis.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Apr 2010 22:05
Postitas sass
stern100 kirjutas:
sass kirjutas:stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!
:D :D :D Koha peal teise käiguga, pinnaseks oli betoon. 80 oli umbes sees. 27 sekiga kulus nii 5mm mustrit. Selle mootori kohta ime et jõudis.
Aga pane eetrit ja bensiini segamini, siis jöuab kolmandaga ka veel rebida kohapeal. :hail

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 15 Apr 2010 16:47
Postitas A.Roosenberg
Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha :D

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 15 Apr 2010 20:08
Postitas stern100
A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha :D
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.

Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Apr 2010 22:33
Postitas A.Roosenberg
stern100 kirjutas:
A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha :D
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.

Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Ära ikka ennem kokku lase, kui ma ka seal :D

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Apr 2010 08:15
Postitas mart
stern100 kirjutas:




Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Studtbar??? Ja Taha??? Koopaplekkide külge??? :kill Suudad sa ehk seda natuke täpsemalt seletada miks sellist vidinat jäiga tagasillaga mossel vaja läheb? Mossel pole sellist asja mitte kuhugile panna et sellest kasu ka oleks... seni pole seda kellegil vajagi läinud. (amordi ja vedru kinnitused põhja all...)

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Apr 2010 08:20
Postitas Talts
Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Apr 2010 08:34
Postitas mart
Talts kirjutas:Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
Aina huvitavamaks läheb :D Kuhu sa ette selle strutbari paned? Niisama kõvatamiseks pole ju mõtet panna... (polegi kuhugile panna) selle eesmärk on amordikanne omavahel toestada et need ära ei vajuks, seda siis raskemate mootoritega masinatel ja ralliautodel, et hüppest tulles oleksid kannud omal kohal.

Stern100.. rallikas sul juba on, nüüd oleks veel amordikanne vaja, et asi tõene näiks. :D

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Apr 2010 10:07
Postitas Talts
Eks strutbari üks ülesannetest on hoida ka lansekaid, paha ta ei tee. Vabalt annab keevitada "kõrvad" lansekate külge. On ju olemas ka Ladale (tagavedused) lansekate tugi. Huvitav mispärast ta siis VFTS-idel peal oli? amordikanne kui selliseid ju pole või mis? Ja oma üleoleva käitumise võid omale hoida Hr. Mart

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Apr 2010 11:04
Postitas TiitS
Ladal see asi ju natuke teistmoodi. Ladal kinnituvad amordikannud lansekate külge ning strutbariga on võimalik siis kannud omavahel mootoriruumi kaudu ühendada. Ainult lansekate ühendamisest ei ole ju midagi kasu, sest need on ju katmikuplekid.