20. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Veebr 2015 00:47
Postitas Seenior
Loodame,et asi pidama jääb, omal on kogemus autoga,millel viga õlilekkega märku andis(hea,et pooltelg polnud käiguajal autost irdunud) ja süüdi oli pragu puksis,mis tihendi nahka pani,järelikult oli puksi siseava liiga väike olnud.Omal on viimased kogemused laagri-puksi vahetusest küll üsna ammused,aga puksi punaseks ajada ei lubatud(lubatud temp.kuskil 300 kraadi kandis)ja paika läksid üsna kergelt.Ega neid kõiki varuosatootjaid ka uskuda saa,vabalt võib tegu olla ka mõne suvalise treiali tootega(mõne kõlava nimaga kooperatiivi silt pakendil).

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Veebr 2015 10:14
Postitas Muhulane
Aeg näitab,kauaks see töö pidama jääb. Pakuti ka juba uuema tüübi tagasilda,et siis jääks selline nöök ära,võta komplektne ass ja viska sisse. No vähemalt on üks töö jälle ära proovitud :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Veebr 2015 20:36
Postitas Muhulane
Sai siis ette võetud spidokateema. Veerema hakates kukkus spidokas väga ebameeldivat krõbinat tegema,eks sai diagnoos pandud,et tross kutu. Spido poolne ots oli rohkem ümarapoolsem,kui kandiline. Vana tross maha ning tundus teine kuramuse pikk olevat. Varutross jupi maad lühem. Mõtlesin,et mis jama see on aga siis laksas ära - auto oli kunagi ju parempoolse rooliga ja trossi läbiviik oli paremal pool käigutunnelit. Ei hakanud uut auku ka tegema,vanast ajast oli keras GAZ 53 spidotross ja sai see paika pandud. Kabla kokku ja proovima. Aga krõbin ikkagi. No tonti küll. Priboorid maha jälle ja pulkadeks. Spidokas pesast välja,vaade siitpoolt ja teiseltpoolt ning surtsasin trossisisendist tiba lukuõli sisse. Lugu teine,krõbin kadunud. Kaudu minnes vahetasin pribooride kesta ka ära,enda omal oli ampermeetri tagune sulamisjälgedega ja kellu oli vildakalt. Hää,et teine võtta oli,sai korraliku kesta. Kellud külge,juhtmed külge,priboor paika ja testima. Kohe kena värk,häiriv krõbin kadunud :) Ja päev ka õhtusse märkamatult saanud.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Veebr 2015 22:58
Postitas Muhulane
Ja üllatused jätkuvad :)
Nimelt teatud pöörete juures läheb ampermeeter lolliks,hakkab plussist miinusesse tiksuma nagu seinakella pendel :) Ja sellega kaasneb ka tulede vilkumine. Lasen tühikäigule,ampermeeter jääb rahulikuks,laadivasse asendisse ja tuled ka ei vilgu.
Genekas?

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 07 Veebr 2015 23:00
Postitas Seenior
Vaata geneka harjad üle.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 00:04
Postitas Muhulane
Harjad ulatuvad ca 6mm oma pesast välja...vähevaata vist?

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 00:12
Postitas TALUPOEG TALUJA
No vaata kas harjad ikka ulatavad vastu kollektorit. See,et 6 mm. veel on,ei ütle midagi. Kõik oleneb olukorrast.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 00:19
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No vaata kas harjad ikka ulatavad vastu kollektorit. See,et 6 mm. veel on,ei ütle midagi. Kõik oleneb olukorrast.
Iseenesest peaksid mõõtmistulemuste kohaselt ulatuma nibin nabin.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 00:21
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No vaata kas harjad ikka ulatavad vastu kollektorit. See,et 6 mm. veel on,ei ütle midagi. Kõik oleneb olukorrast.
Iseenesest peaksid mõõtmistulemuste kohaselt ulatuma nibin nabin.
Pole siin mõõta midagi,torka harjad vastu kollektorit ja on ju tunda,kas surub harju või mitte.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 00:24
Postitas Muhulane
Olematult,kui nii võib öelda :)
Tühikäigul on kõik ok,pöörete suurenedes hakkab pendeldamine ja vilkumine pihta.