Täna oli töökas päev, võtsin siis n.ö härjal sarvist ja tegin esiotsa tööd ära.Igasugu pisi asjade kõrval,tegin ka esisilla põllumajandusliku möksiga kokku. Ise asi,palju sellest seal kasu on aga miskit ikka ma loodan.
Haiseb nii,mis jube aga vanakooli mehed on seda asja kiitnud küll. Midagi targemat ka sinna panna ei oska.
Tagasild läheb ilmselt ka sellega kokku.
Parandasin ka väljalaske süsteemi lekke ära ja värvisin torud üle, kas sellel viimasel tööl oli mõtet on ise asi.Aga endal ilusam vaadata.
Prillid said ka kinni ja esiosaga eriti enam miskit teha pole.
Tagaluuk vajab veidi tööd aga sellega peaks ka varsti ühele poole saama.
Seega kokkuvõttes teha jääb veel:
- karterikaitse paigaldus, ei hakka ennem punnitama,kui saab kanali peale auto.
- esimesed rehvid vahetada, 100% töökoja laks, ise ei neid hakata kummi heeblitega vahetama on üsna mõtetu tänapäeval.
- värvi parandused teha.
- number paigaldada ja numbrituli
- aramtuur+ polstrid puhastada ja stange ka üle käija.
- tagasilla möksitamine+pidurivooliku vahetus
Lisaks avastasin täna,et roolikarbis oli vaid heal juhul 1/2 õli alles(ei olnud varem õlitaset kontrollinud), tundub,et alt vist tihend lekib või on lekkinud juba ammu. Valasin roolikarpi Tap17i õli sisse ja hea,asi peaks mõneks ajaks korras olema.