20. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 21:44
Postitas viirusboy
Edel kirjutas:
viirusboy kirjutas:Muret tekitavad pigem need nurgaliistud, mis kinnituvad metallklambritega.
Keermesta liistu kinnitusnagad ära ja pane mutter otsa. Kõvasti ära kinni keera,võib naga ära murda, see nimelt plastmassist. Endal tegin ja on kindlamalt kinni ka.
Eks ma pean seda vaatama. Sinisel mossel on sedasi tehtud see mutrisüsteem. Aga seal on need küljeliistud ka metallist.

Eile ei viitsind ma end eriti liigutada ja tehtud sai väga vähe. Juhiuks on nüüd lõpuks täitsa koos. Lisan siia paar pilti juurde puuritud aukuest.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Veidi kahtlane jäi see süsteem, aga klaas käib üles-alla ütleks et isegi kergemini kui vanal uksel.

Täna siis panin esitiivad külge ja regullisin paika ka, et kõik asjad ilusti jookseks. Peale seda aretasime sõberitega tagaklaasi ka külge.
Pilt

Pilt

Pilt

Natuke veel ja ongi valmis. Kui suudan leida ka esiklaasi tihendi üles, saab selle ka ette. Kui ei, peab seltsimees Sterni külastama.
Niisama ka paar pilti.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mida see kood tähendada võiks? Ise arvan et veneaja numbrimärk.. Aga miks klaasi küljes?
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:25
Postitas marko
Vene ajal oli esiklaas või üldse klaasid tefka värk ja maksis ka omajagu siis graveeritigi numbrimärk klaasile varguse vältimiseks :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:27
Postitas partnermosse
Olid kuumad ajad kui klaase polnud saada ja tihtilugu klaasid võtsid ise "jalad alla" ja jalutasid mõne teise auto külge.Ütleme siis nii,et graveeriti nii esi kui tagaklaasidele auto reaalne registreerimise number, et neid klaase ei võetaks.Miilits kontrollis vastavust kui kinni peeti ja siis hakkasid tulema igasugused küsimused....kuni selleni kuni võis varguse eest ka paragrahvi saada...Muideks, ka rehvidega tehti nii ;) :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:37
Postitas Edel
Kena Moskvitš :) Tagumised porilapid võiksid ka olla, kui neid muidugi veel pole.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:41
Postitas viirusboy
Edel kirjutas:Kena Moskvitš :) Tagumised porilapid võiksid ka olla, kui neid muidugi veel pole.
Nendele porilappidele tuleb kronsteinid teha või augud läbi puurida poltide tarbeks. Ei taha teised seal hästi enam all püsida.

Oiijahh.. Mida kõike nõukaajal ka ei varastaud. Ukse tagant kadusid matid ja kellanupud, jalast läksid püksid, autodelt peeglid ja klaasid.. Julm.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:44
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:
Edel kirjutas:Kena Moskvitš :) Tagumised porilapid võiksid ka olla, kui neid muidugi veel pole.
Nendele porilappidele tuleb kronsteinid teha või augud läbi puurida poltide tarbeks. Ei taha teised seal hästi enam all püsida.
Need originaalkronsad on jah nii õhukesest plekist,et lähema 10 aasta jooksul alates tootmise algusest,kipuvad need küljest ära pudenema. Ka oma Mossele tegin uued, vähemalt kindel, et lapid ära ei kao.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:51
Postitas SanderV
vb oleks pidanud aknaliistud enne panema kylge kui klaasi ette panid. Tagumine klaas siis. Enda kogumustest võin öelda et selle liistu ette panemine kui klaas juba ees on, on paras peavalu.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2011 22:57
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:vb oleks pidanud aknaliistud enne panema kylge kui klaasi ette panid. Tagumine klaas siis. Enda kogumustest võin öelda et selle liistu ette panemine kui klaas juba ees on, on paras peavalu.
Mul spets tööriist selle jaoks olemas.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 15 Aug 2011 10:53
Postitas SanderV
tee pilti sellest

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 18 Aug 2011 22:08
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:tee pilti sellest
Spets tööriist on siiski hallollus kahe kõrva vahel :) Asi käib nii, et esmalt määrid õli liistu soone sisse, siis surud samasse soonde voolujuhtme, üks üles ja teine alla. Ülemine ja alumine osa saavad kokku külje peal. Edasi võtad liistu ja hakkad esmalt nurki soonde suruma.. Kui need hakkavad paika minema, siis ka küljepealne osa.. Edasi on ühte jukut juurde vaja, kes juhet sikutaks.. Alguses ülemist (Ise pead samal ajal suruma liistu soonde) ja pärast alumist. Kui üks pool on paigas, tuleb paigalada lukustid (need väiksed jupid mis 2 liistu kokkusaamise kohapeale käivad) ja siis korrata toimingut teise poole liistuga. Kui see ka paigas, lükata lukustid omale kohale ja lapiga pühkida kokku laiali voolanud õli. Nii lihtne see ongi.

Mosse praegu nii kaugel.. Vaja tagaklaasile veel liist panna ja natuke juhtmeid ühendada.. Siis korralik sisepesu ja välispesu, ja valmis ta ongi.. Peaks homse päevaga hakkama saama.
Pilt

Pilt

Kui suurte väljaminekute aeg hakkab mööduma, siis ehk jõuan ka veljed liivapritsi viia ja valgeks värvida.