Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Saab originaalkastiga maanteel 8 liitriga ka hakkama, vat müra koha pealt võidab viiese kastiga küll rohkem kui küttekulu pealtSanderV kirjutas:viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Pole need Lada kastid ka nii väga tugevad... Paar eelist neil on mosse kasti ees: puudub hoovastik ja on olemas 5. käik. Tavasõidul ei ole vahet, kas Lada kast vöi Mosse kast - peavad mölemad vastu.
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Hmm... mina olen küll kuulnud, et lada kast ikka kõvasti vastupidavam kui mosse oma. Seda rääkind inimesed, kes omalajal ladade mossedega igapäevaselt sõitsid. Mosse kastid kuluvat ära ja hakkab käike välja viskama v. undama, aga tavasõidus lada oma läheb ainult siis peeti kui ilma õlita sõita. Muidu kestvat igavesti... Seda kuuldud inimese käest, kes 25 aastat igapäevatööna autosi remontind ja ju mingi tõetera ka sees.
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
4.22 diffriga sain mina näiteks mosseklubi kokkutulekul 1057 kmga umbes 67-69 liitriga hakkamaEdel kirjutas:Saab originaalkastiga maanteel 8 liitriga ka hakkama, vat müra koha pealt võidab viiese kastiga küll rohkem kui küttekulu pealtSanderV kirjutas:viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla
Nüüd panin veel helerohelisele alla 3.89 diffri ning tulevad 14 tollised rehvid, ehk võin veel võita.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
http://blog.dros.ws/article/faq_po_injektoru_na_uzam/
BMW M10B18 mootori sissepritse sobitamine. Joonised ja jutt juures.
BMW M10B18 mootori sissepritse sobitamine. Joonised ja jutt juures.
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Lisasin 1. postitusse sisselaske ja väljalaske flantsi joonised ja reg. nukaratta joonised.
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Mis sellega mötled?stern100 kirjutas:Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida
Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
Ilma selle lisa "kettata", mis sul selle pildi peal on kujutatud. Vastavalt nukkvõllile ja vajadusele augud ringjoones ära viilida, et vastavalt pärast keerata. Kui saad aru mis mõtlensass kirjutas:Mis sellega mötled?stern100 kirjutas:Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!