MZMA 408 1964 MAZ
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Jah see ka võimalus aga juba ammu sai otsustatud,et masin läheb originaaliks igapäeva sõitmiseks või
as-it-is masinana võib hoopiski mõni vähe tavalisem moskvitš olla nagu 412,2140,2125,2715 jne.
as-it-is masinana võib hoopiski mõni vähe tavalisem moskvitš olla nagu 412,2140,2125,2715 jne.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Suvi käes sai siis nende probleemidega tegeldud, karburaatorit siis sai lahti võetud ja vaadatud kõik ok, panin ka uued tihendid karburaatori jala alla.
Selgus hoopis teine asi,et ilma asjata tegin endale peavalu!
Nimelt selgus,et pump ikkagi töötab , üks voolik vahelt oli hirmus mõrane ja kui pump käis nägin,et kupli alla tulevad hulgaliselt õhumulle. Võtsin selle mõranenud vooliku ära lähi ajal tuleb sinna uus koos korralike klambritega. Samuti võtan vaatan ka bensiinipumba kupli tihendi üle!
Sai siis üks video ka tehtud enne remonti: http://www.youtube.com/watch?v=h-SZeo3IcB4
Selgus hoopis teine asi,et ilma asjata tegin endale peavalu!
Nimelt selgus,et pump ikkagi töötab , üks voolik vahelt oli hirmus mõrane ja kui pump käis nägin,et kupli alla tulevad hulgaliselt õhumulle. Võtsin selle mõranenud vooliku ära lähi ajal tuleb sinna uus koos korralike klambritega. Samuti võtan vaatan ka bensiinipumba kupli tihendi üle!
Sai siis üks video ka tehtud enne remonti: http://www.youtube.com/watch?v=h-SZeo3IcB4
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Mootori remondi saaga ikka jätkub:
Vahepeal õnnestus saada ka see uuetüübi bensiinipump selgus,et tuttaval seisis riiulis ja lõpuks selgus,et seda vaja ei olnudki. Vahetasin mõranenud voolikud ära ja asi hoopis teine.
Kuid ikkagi midagi on valesti. Kuna 1 silinder sööb küünlaid, ehk siis mingil ajahetkel jälle küünal ei tööta.
Nii on umbes 7 küünalt juba ära kasutatud. Kuid juhtus veel midagi ,kuigi tühikäik on olemas siis mootor väriseb tühikäigul kuidagi liiga palju. Samuti on vändaga tõmmates mootorit tunda,et 1 silindri survetakt on olematu ehk siis põhimõtteliselt seda polegi.
Kahtlustan,et kas 1 silindri või kõigi 4 silindri klapid on valesti reguleeritud või siis on 1 silindri väljalaske klapp ära põlenud.
Kui keegi soovib oma tarkusega süütesüsteemi koha pealt nõu anda siis ütlen nii palju:
*Kontakti vahe on paigas
*küünlad on need, mis valmistaja ette näinud
*süüte järjekord on õige 1-3-4-2
*ilmselt ka ü.s.s võiks olla 8 kraadi kuid kahjuks asetsevad kõik märgid sellises kohas,et selleks,et
saaks täpselt süüte paika peab siis mootori maha võtma. Ja veel, väntvõllirihma seibil ei ole märke !
*Surveid pole mõõta saanud pole lihtsalt seda mõõtmise vahendit
Muud vead mis avastasin:
*õli üle libatud normi karteris võib olla ka õlirõngad on kinni jäänud
Vahepeal õnnestus saada ka see uuetüübi bensiinipump selgus,et tuttaval seisis riiulis ja lõpuks selgus,et seda vaja ei olnudki. Vahetasin mõranenud voolikud ära ja asi hoopis teine.
Kuid ikkagi midagi on valesti. Kuna 1 silinder sööb küünlaid, ehk siis mingil ajahetkel jälle küünal ei tööta.
Nii on umbes 7 küünalt juba ära kasutatud. Kuid juhtus veel midagi ,kuigi tühikäik on olemas siis mootor väriseb tühikäigul kuidagi liiga palju. Samuti on vändaga tõmmates mootorit tunda,et 1 silindri survetakt on olematu ehk siis põhimõtteliselt seda polegi.
Kahtlustan,et kas 1 silindri või kõigi 4 silindri klapid on valesti reguleeritud või siis on 1 silindri väljalaske klapp ära põlenud.
Kui keegi soovib oma tarkusega süütesüsteemi koha pealt nõu anda siis ütlen nii palju:
*Kontakti vahe on paigas
*küünlad on need, mis valmistaja ette näinud
*süüte järjekord on õige 1-3-4-2
*ilmselt ka ü.s.s võiks olla 8 kraadi kuid kahjuks asetsevad kõik märgid sellises kohas,et selleks,et
saaks täpselt süüte paika peab siis mootori maha võtma. Ja veel, väntvõllirihma seibil ei ole märke !
*Surveid pole mõõta saanud pole lihtsalt seda mõõtmise vahendit
Muud vead mis avastasin:
*õli üle libatud normi karteris võib olla ka õlirõngad on kinni jäänud
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Kui sul on võimalik suruõhku kasutada, siis keera küünal maha,
säti kolb survetakti lõppu,lase voolikust silindrisse surve sisse.Kui väljalaskeklapp on ebatihe on summuti otsast seda kuulda.Süüte seadmise märgid on ainult hoorattal.
säti kolb survetakti lõppu,lase voolikust silindrisse surve sisse.Kui väljalaskeklapp on ebatihe on summuti otsast seda kuulda.Süüte seadmise märgid on ainult hoorattal.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Seda võimalust mul pole aga mulle meenus,et kui mootor käib on sellist läbi susisemise häält kuulda, kuid ei saa aru kust see tuleb. Plokikaant ei maksa pakkuda ega ka kollektorit need on juba ära kontrollitud
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Aga vaheta küünlajuhtmed ka ära, mul endal oli sama jama, et tühikäigul lonkab ja, et mõnikord peale käivitamist oli üldse selline tunne, et käib 2-3 silindriga ainult, vahetasin siis küünlad ja juhtmed (mis pealtnäha olid täitsa korralikud, ei mingeid mõrasid ega midagi) ära ja voilaa, mootor tuksus nagu ema süda.Nii on umbes 7 küünalt juba ära kasutatud. Kuid juhtus veel midagi ,kuigi tühikäik on olemas siis mootor väriseb tühikäigul kuidagi liiga palju.
järjekordselt läbitud etapp minu poolt, ise arvasin ka, et märke ei ole kuskilt näha, aga ükspäev uurides leidsin ühe ava sidurikoja küljes, kust näeb hooratast ning hooratta peal asuvat sellist väikest muna, mis ongi ÜSS märk. Asub see ava õli jämefiltrist mõni sentimeeter tulemüüri poole. Nagu sa arvatavasti tead asub minu 408 mootor 401 kere peal, kus võrreldes 408 kerega ruumi ikka päris napilt, niiet ma arvan, et 408 kere peal peaksid sa sinna avale küll suht hõlpsamini ligi pääsema.ilmselt ka ü.s.s võiks olla 8 kraadi kuid kahjuks asetsevad kõik märgid sellises kohas,et selleks,et
saaks täpselt süüte paika peab siis mootori maha võtma. Ja veel, väntvõllirihma seibil ei ole märke !
Kas õhupuhasti oli maas sel ajal? Karbuss teeb ka päris tõsist imemise susinat muidu.kui mootor käib on sellist läbi susisemise häält kuulda
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Räägi lähemalt TiitS:
*Mis masina küünlajuhtmed sul praegu peal on, VAZ omad vist jäävad lühikeseks kas 2140 omad annavad mõõdus välja? Ise ka kahtlustan,et vanad juhtmed on kuidagi kahtlased!
*Seda sidurikorvi juures olevat märki näha on 408 juures raskem, minu meelest ,kuid ma üritan midagi teha, eks näeb, mis välja tuleb!
*See läbi susisemine on nagu läbi sutsumine, ehk nagu võtame 2 taktise mootori mille on silindripea kõver ja sealt susiseb läbi.
*Mis masina küünlajuhtmed sul praegu peal on, VAZ omad vist jäävad lühikeseks kas 2140 omad annavad mõõdus välja? Ise ka kahtlustan,et vanad juhtmed on kuidagi kahtlased!
*Seda sidurikorvi juures olevat märki näha on 408 juures raskem, minu meelest ,kuid ma üritan midagi teha, eks näeb, mis välja tuleb!
*See läbi susisemine on nagu läbi sutsumine, ehk nagu võtame 2 taktise mootori mille on silindripea kõver ja sealt susiseb läbi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Küünlajuhtmeteks ostsin ühe vist Gaz 52 või oli isegi zili või Gaz 53 juhtmekomplekti, täpselt ei tea. Pikkuse järgi vaatasin, et sealt komplektist saab sama pikad juhtmed nagu 408 vaja. Sobisid külge ilusti. 412 mootori omad jäävad lühikeseks, kuna tal jagaja samal pool mootorit, kus küünladki.
Minul on igatahes nii, et kui vändast keerad siis ta vahepeal peabki tegema väikseid sutsusid, kui klapid õhu/väljalaskegaasid silindrist välja lasevad, kui sa muidugi seda mõtlesid.
Minul on igatahes nii, et kui vändast keerad siis ta vahepeal peabki tegema väikseid sutsusid, kui klapid õhu/väljalaskegaasid silindrist välja lasevad, kui sa muidugi seda mõtlesid.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Eks ma siis lähen ja ostan poest siis need 53 juhtmed ilmselt ka uus jagaja kaan tuleb peale.
Eile üritasin siis mootoriga taas midagi ettevõtta, süütenurk on nüüd õigesti paigas, leidsin üles koha kust saab märke ikkagi näha.
Teiseks aga, 1 silinder ei taha üldse käija, võtsin ka küünlajuhtme ära,et näha kas seal viga ja
kas koos või ilma ikkagi ei käi! vahetasin küünlaid ja ikkagi tulemust ei anna mootor käib ainult kõrgetel tuuridel, mootor üle üldiselt jõuetu, ei suuda koha pealt keret liigutada. Siis jääb üle vaid osta survemõõtmise seade ja kõik silindrid uuesti üle käija.
Veel paar asja mida avastasin:
*Õli on üle normi mootorisse valatud!
*On ka võimalus,et õlirõngad on kulunud, kinni jäänud või puruks?
*Mootorisse tekib kondents? Seda nähtust ma näen esmakordselt huvitav on see,et seda kondentsi tekib klapikambri kaane alla, ei oska mõelda, mis siis nüüd veel olla saab?
Eile üritasin siis mootoriga taas midagi ettevõtta, süütenurk on nüüd õigesti paigas, leidsin üles koha kust saab märke ikkagi näha.
Teiseks aga, 1 silinder ei taha üldse käija, võtsin ka küünlajuhtme ära,et näha kas seal viga ja
kas koos või ilma ikkagi ei käi! vahetasin küünlaid ja ikkagi tulemust ei anna mootor käib ainult kõrgetel tuuridel, mootor üle üldiselt jõuetu, ei suuda koha pealt keret liigutada. Siis jääb üle vaid osta survemõõtmise seade ja kõik silindrid uuesti üle käija.
Veel paar asja mida avastasin:
*Õli on üle normi mootorisse valatud!
*On ka võimalus,et õlirõngad on kulunud, kinni jäänud või puruks?
*Mootorisse tekib kondents? Seda nähtust ma näen esmakordselt huvitav on see,et seda kondentsi tekib klapikambri kaane alla, ei oska mõelda, mis siis nüüd veel olla saab?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Selle kondentsi kohta.
Kunagi lugesin kuskilt, et see tekib siis kui autot pidevalt käivitad ja ilma sõiduta taas "suretad", ehk siis mootor töötab lühiajaliselt ilma maantesõiduta jne
Samas võibolla aitab õlivahetus.
Kas antud tekst on tõene või väär, seda võiks keegi targem öelda. See lihtsalt minu variant
TheoK
Kunagi lugesin kuskilt, et see tekib siis kui autot pidevalt käivitad ja ilma sõiduta taas "suretad", ehk siis mootor töötab lühiajaliselt ilma maantesõiduta jne
Samas võibolla aitab õlivahetus.
Kas antud tekst on tõene või väär, seda võiks keegi targem öelda. See lihtsalt minu variant
TheoK
Endine Super-Lux.