3. leht 4-st
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 30 Mai 2017 19:30
Postitas Kevin68
Minu kunagisel 1976a 2140nel spidoblokil olid need kriipsud samamoodi puudu.
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 31 Mai 2017 10:45
Postitas hamada
Mõned esimeste 2140de edevad eripärad.
Sumpsi kolmas pütt ja kroomitud summutiots:
Spetsiifiline 2140 uksepeegel:
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 01 Juun 2017 20:16
Postitas Edel
hamada kirjutas:Mõned esimeste 2140de edevad eripärad.
Sumpsi kolmas pütt ja kroomitud summutiots:
Jah ka mõni kataloog näitab kolmandat pütti
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/86889131 Ilmselt jõudis see vähestele isenditele, nagu ka tulede pesurid jms.
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 01 Juun 2017 22:59
Postitas Martti.S
Kas see käigukriipsudeta blokk ei või pärineda Armeenlaste kättemaksu ehk JerAZi pealt? See kasutas ju ka 2140 näidikuid.
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 01 Juun 2017 23:42
Postitas Muhulane
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 02 Juun 2017 11:01
Postitas Seenior
Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 03 Juun 2017 23:30
Postitas Edel
Seenior kirjutas:Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.
Olen vaadanud ja mõelnud, milleks vanematel 2140 plokkidel on kriipsud pikalt venitatud. Pilt ka juurde
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 Viirgude alumine serv kas: 1) on 408 mootoriga isendite max kiirused, või: 2) kriipsude vahemik on ebasoovitatav või ebaökonoomne (nagunii
) ala.
Kes on 408 mootoriga isendiga, millel on tahho peale intstallitud, sõitnud ja sealt näitusid vaadanud, klapivad esimene käik umbes 32km/h, teine 59-60 ja kolmas umbes 87? Arvestades 408 mootori max võimsuse pöörlemissagedust 4750, et mida kiirusenäidik nendel pööretel näitab?
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 30 Aug 2017 22:55
Postitas hamada
Mõningatel esimestel 2140-netel oli veel üks huvitav eripära, nimelt pealtpoolt tekstiiliga kaetud istmed.
Minu teada tehti neid nelja erinevat värvi: hall,
roheline,
oranž ja
punane.
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 10 Jaan 2018 21:21
Postitas Oliver
Kuna mul on üks 2140, mis on jube kahtlane, siis küsiks, et kas sellised istmed võivad olla originaalid? Kahtlane isend, mõned elite tunnused, aga puudu C piilari tuled.
Re: Esimesed 2140'd
Postitatud: 10 Jaan 2018 23:50
Postitas hamada
Oliver kirjutas:Kuna mul on üks 2140, mis on jube kahtlane, siis küsiks, et kas sellised istmed võivad olla originaalid? Kahtlane isend, mõned elite tunnused, aga puudu C piilari tuled.
Kummalised istmed. Lõiked ei sobi 2140ne omadega üldse kokku. Kui vaadata esiistmete taguseid, siis ise tehtud nad ka ei
saa vist olla (ähmaselt paistavad sulatustehnikas triibud) Lõigete poolest oleks nagu Luxi omad, aga peatoed on puudu???
Pildil 2140 ja luxi lõigete erinevused.