AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 26 Apr 2009 18:44
Käigukast on alt päris õline-lägane. Et mõõtevarras ei näidanud midagi,kartsin,et hakkab kohe kusagilt läbi jooksma,kui õli sisse kallan. Sai õli lisatud ca. 450g aga õnneks läbi ajama ei hakanud. Proovisõidul kast ikka viriseb, Ilmselt ikka mingi muu jama. Kast ise on vanat tüüpi,mõõtevardaga ja õli lisamine on ülalt salongist.
Mootor käivitus koheselt ja töötas päris kenasti. Tooreklapi nuppu pidi korralikult "vägistama" et see liiguks,tross sai pärast lahti võetud ja määritud. Nüüd toimib kergelt.
Summutajatoru kinnitus traadiga sai ka asendatud kummitükiga. Enne http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192591 ja pärast http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192689
No tundub,et nüüd ei tao miski enam vastu keret.
Ka parempoolsel tagarattal oli küljes porilapi kinnituskronstein. Selle võtsin ka ära ning huvitava asjaoluna ei olnud sellel ühtegi auku,kust porikumm kinni käiks http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192723
Uksetihendid on ka lootusetult ära väsinud.
Käiguvahetushoovastikku peaks ka regullima,kolmanda käigu asendis tahab tagurdustuli põlema jääda ning tagurpidi käigu sisselülitamisel läheb hoob üldse lüliti pealt üle. Võtsin käigukangi ümbert "mudru" ära ja avanes selline pilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192085
Tõmbasin sealt puhtamaks ja panin kokku tagasi.
Sammuti võtsin alt ära selle tagasitõmbevedru,mis käigukangi otseasendis hoiab. Pole seda vaja,ka kõikidel teistel minu käest läbi käinud Mossedel olen selle vedru esimesel võimalusel alt ära visanud,mulle on see ainult üks segav element.
Rool ei ole ka sõites otseasendis. Proovisin rooli küljest ära saada aga ei õnnestunud ja loobusin sellest. Teinekord mässan edasi.
Mootor käivitus koheselt ja töötas päris kenasti. Tooreklapi nuppu pidi korralikult "vägistama" et see liiguks,tross sai pärast lahti võetud ja määritud. Nüüd toimib kergelt.
Summutajatoru kinnitus traadiga sai ka asendatud kummitükiga. Enne http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192591 ja pärast http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192689
No tundub,et nüüd ei tao miski enam vastu keret.
Ka parempoolsel tagarattal oli küljes porilapi kinnituskronstein. Selle võtsin ka ära ning huvitava asjaoluna ei olnud sellel ühtegi auku,kust porikumm kinni käiks http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192723
Uksetihendid on ka lootusetult ära väsinud.
Käiguvahetushoovastikku peaks ka regullima,kolmanda käigu asendis tahab tagurdustuli põlema jääda ning tagurpidi käigu sisselülitamisel läheb hoob üldse lüliti pealt üle. Võtsin käigukangi ümbert "mudru" ära ja avanes selline pilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48192085
Tõmbasin sealt puhtamaks ja panin kokku tagasi.
Sammuti võtsin alt ära selle tagasitõmbevedru,mis käigukangi otseasendis hoiab. Pole seda vaja,ka kõikidel teistel minu käest läbi käinud Mossedel olen selle vedru esimesel võimalusel alt ära visanud,mulle on see ainult üks segav element.
Rool ei ole ka sõites otseasendis. Proovisin rooli küljest ära saada aga ei õnnestunud ja loobusin sellest. Teinekord mässan edasi.