Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene
Postitatud: 22 Juun 2011 20:42
Kere on ära keevitatud ja põhja alt on kõik keretööd tehtud ja siiamaale on vastupidanud:)Edel kirjutas:Tõsiselt omapärane aparaat!
Kas kere ära ei lagune sellise kange mootori all? Standard kere ilma lisatugevdusteta ei kannataks sellist võimsust välja.
mario kirjutas:kõikidel autodel, mis on ehitatud enne 1.01.1970, ei mõõdeta heitgaase, seega seaduslik alus puudub, mis kohustab kasutama originaaltehnikat. Leivategija Pobeda on legaalne, Tiidu punane mosse on legaalne, hiljuti müügis olnud 3.0liitrise Opeli motoga hirve-Volga on legaalne... Ainult et üle mõistuse ei tohi minna, kui veered vana 403/407'ga ja V8 lörin käib järgi.
Mõistuse piires, sis ei sunni sind keegi kapotti avama. seega BMW mootor on igati legaalne seal, kui on esitatud dokumendid jne..
Küll aga on see M20 mootor natuke vale valik seal. Olen ise mitut OHC mootoriga R6 pidanud ja nende suur miinus on see, et karteri põhjas puuduvad ribid, mis õlivõtturi ümber õli hoiaksid, see on ka tegelikult BMW kirjutamata reegel, et need vanad motod ei sobi kiireks sõiduks. Isegi kasutasin oma relva lumerajal hullamiseks ja tulemuseks oli 3 järgnevat päeva kuvatav Öl.zustand veateade ning mootor kippus kolistama. Õnneks pääsesin saalte vahetusest.
M50 on juba teine maailm. 2 nukkvõlli, riknev Vanos, kõrgpingesüüde ja suht lollikindel materjal.. Küll on aga see natuke raskem. eelpool mainitud 2.8, ehk siis NikaSil mootor M52, on kõvasti kergem, 1kW rohkem, rohkem väänet ning väiksem kütusekulu kui sellel õnnetul 141kW'sel. Aga jah, juhtmete aretamine on paras jura ja uuemad mootorid on õrna immoplokiga.
Isiklikust vaatevinklist sobiks siia kõigeparemini 2.7eta mootor. Sigapalju väänet ja madal küttekulu. Ka BMW enda kere peal täitsa võimeline driftima..sisuliselt on vaja ainult plokki ennast ja alumist osa. Kaas on 2.5 oma.. ja madal 8,3:1 surveaste on üks madalamaid üldse vabalthingavatel ning ideaalne turbotamiseks. Kannatab ilma midagi ehitamata suht 400hj rattast.
mario kirjutas:rõngad peaksid heasti pidama.. mu m20 oli 400 000km odomeetril, kui lahti võtsin.. silindriseinad veel hoonimisjälgedega ning muid anomaaliaid ei leidnud, lasin teha vaid kaane enda kontrolli, muu jäi samaks..
pigem võib süüdistada õlivõtturit, mis kipub umbe minema, kui on pikalt vana õliga sõidetud või kasutatakse vaheldumisi erineva viskoossusega õlisid... või siis on tõesti pump kuluma hakanud ja ei suuda hõrendust tekitada piisavalt..
kui sul nagunii plaan uus mootor peale lükata, siis pigem hangi too juba valmis ja võta vana tükkideks. 2.3 on suht tagaotsitud mootor, selle saab kordatehtuna päris hea raha eest maha müüa.