MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401 1955 TiitS
Miks hilja ega sa tervet seda värvi ära ei kasutanud- puur ja viil ja saad normaalsed augud, natuke kauem aega läheb kui alguses oleks teinud, aga tulemus jääb parem.
Re: M 401 1955 TiitS
Eee, ülevaatluseks võtad maha eks?
Re: M 401 1955 TiitS
no arvata võib
Re: M 401 1955 TiitS
Nonii, ma arvan, et pildid kirjeldavad paremini seda, kus see Mokits 2 nädalat asus :
Kaugelt ilus ja läigib, aga väga lähedalt ei tasu vaadata. Kehv eeltöö annab ikka tunda . Ja värv on päriselus veidi teist tooni, mitte nii roosakas. Fotokas on lihtsalt selline, mis kõik punase vägisi roosaks tahab keerata.
Kaugelt ilus ja läigib, aga väga lähedalt ei tasu vaadata. Kehv eeltöö annab ikka tunda . Ja värv on päriselus veidi teist tooni, mitte nii roosakas. Fotokas on lihtsalt selline, mis kõik punase vägisi roosaks tahab keerata.
Re: M 401 1955 TiitS
Sai veidi sisustuse kallal nokitsetud. Varem oli armatuur kaetud pruuni nahaga ning kasutusel olid 2140 kellad:
See pruun nahk ei läinud ülejäänud punase sisuga kokku ning otsustasin teha väikesed ümberkorraldused:
katsin punase nahaga ja kasutusele läksid 408 kellad:
ilma tümmita ikka ei saa
See pruun nahk ei läinud ülejäänud punase sisuga kokku ning otsustasin teha väikesed ümberkorraldused:
katsin punase nahaga ja kasutusele läksid 408 kellad:
ilma tümmita ikka ei saa
Re: M 401 1955 TiitS
Väga suur töö ära tehtud! Ilus! Millal tänaval näha võib?
Re: M 401 1955 TiitS
Vot ei oska öelda, millal teda tänavatel näeb. Teha on veel nii mõndagi. Põhi üle käia ja mastiksiga katta. Mootor on suht kahtlane hetkel, mis sellega saab, selgub järgmisel nädalal. Elektrisüsteem vaja üle käia. Samuti on eemaldatud jupid vaja tagasi külge kruvida. Et suht tegevust jätkub
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tänase seisuga asi nii kaugel siis:
Seest on veel polstrid puudu. Põhi tegemata.
Mootoril sai korra küljekaan lahti võetud ning kontrollitud tõukurvarraste ja nukkvõlli vahelisi hülsse.
Polnud neil häda miskit
Kasu oli lahti võtmisest nii palju, et nüüd sai klapid korralikult ära regullida, sest nüüd oli võimalik hoorattal olevat ÜSS märki paremini näha.
Õudsalt tahaks originaal sirgeid stangesid külge saada, aga pole selliseid asju. Kui kellegil vedeleb võib teada anda
Seest on veel polstrid puudu. Põhi tegemata.
Mootoril sai korra küljekaan lahti võetud ning kontrollitud tõukurvarraste ja nukkvõlli vahelisi hülsse.
Polnud neil häda miskit
Kasu oli lahti võtmisest nii palju, et nüüd sai klapid korralikult ära regullida, sest nüüd oli võimalik hoorattal olevat ÜSS märki paremini näha.
Õudsalt tahaks originaal sirgeid stangesid külge saada, aga pole selliseid asju. Kui kellegil vedeleb võib teada anda
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Välimuse koha pealt sobiksid 401' le vist paremini 402/7/3 rattad alla, kuna 401 originaalid olid 16- tollised. Preagu tundub auto kuidagi hõljuvat imepisikeste rataste kohal
OT: see vana kellaplokk peaks põhimõtteliselt 412' le sobima? Kui kergelt selle loovutaksid?
OT: see vana kellaplokk peaks põhimõtteliselt 412' le sobima? Kui kergelt selle loovutaksid?