3. leht 36-st
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 28 Mai 2009 22:18
Postitas Killa
Miks hilja ega sa tervet seda värvi ära ei kasutanud- puur ja viil ja saad normaalsed augud, natuke kauem aega läheb kui alguses oleks teinud, aga tulemus jääb parem.
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 29 Mai 2009 18:15
Postitas Kombimiis
Eee, ülevaatluseks võtad maha eks?
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 29 Mai 2009 18:31
Postitas TiitS
no arvata võib
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 06 Juun 2009 16:43
Postitas TiitS
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 06 Juun 2009 22:27
Postitas TheoK
ILUS
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 14 Juun 2009 22:52
Postitas TiitS
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 14 Juun 2009 23:00
Postitas sass
Väga suur töö ära tehtud! Ilus! Millal tänaval näha võib?
Re: M 401 1955 TiitS
Postitatud: 14 Juun 2009 23:11
Postitas TiitS
Vot ei oska öelda, millal teda tänavatel näeb. Teha on veel nii mõndagi. Põhi üle käia ja mastiksiga katta. Mootor on suht kahtlane hetkel, mis sellega saab, selgub järgmisel nädalal. Elektrisüsteem vaja üle käia. Samuti on eemaldatud jupid vaja tagasi külge kruvida. Et suht tegevust jätkub
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 26 Juun 2009 20:28
Postitas TiitS
Tänase seisuga asi nii kaugel siis:
Seest on veel polstrid puudu. Põhi tegemata.
Mootoril sai korra küljekaan lahti võetud ning kontrollitud tõukurvarraste ja nukkvõlli vahelisi hülsse.
Polnud neil häda miskit
Kasu oli lahti võtmisest nii palju, et nüüd sai klapid korralikult ära regullida, sest nüüd oli võimalik hoorattal olevat ÜSS märki paremini näha.
Õudsalt tahaks originaal sirgeid stangesid külge saada, aga pole selliseid asju. Kui kellegil vedeleb võib teada anda
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 27 Juun 2009 21:12
Postitas Gun
Välimuse koha pealt sobiksid 401' le vist paremini 402/7/3 rattad alla, kuna 401 originaalid olid 16- tollised. Preagu tundub auto kuidagi hõljuvat imepisikeste rataste kohal
OT: see vana kellaplokk peaks põhimõtteliselt 412' le sobima? Kui kergelt selle loovutaksid?