Nojah, miski venekeelse kirjanduse sain selle kohta, pole veel täpsemalt süvenenud (ilmselt siis kiilusoonte järgi tuleb paika sättida, sest hammakate peal märke pole). Praegu on probleemiks see, et nuka otsas olev tekstoliidist hammakas on ennast nii ilusti võlli peale kinni imenud, et ilma ära lõhkumata ära ei tõmba esimese hooga. Alates homsest tekib vist natuke vaba aega, saab pilgu peale visata jälle.
Oleks aeg hääled ära teha ja pidurite ning veermiku kallale asuda.
MZMA 401 1956 meelisrr
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
kontrolli hoorattast. tavaliselt vanematel masinatel on seal sidurikojal akken kust on näha märke hoorattal.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.