M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Ilu nõuab ohvreid Mul ka ühel autol tagurdustuld ei ole, saab hakkama ikka.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tere.
Vaat iluga ongi selline asi, et ilu on vaataja silmades ja igale kodanikule meeldivad erinevad asjad.
Mulle meeldib nii, nagu on, muidu poleks ju nii teinud.
Kes ära arvab, mille jaoks see kanalisatsiooni torust asi sai ehitatud, saab patendi endale.
Diffri pooltel poltidel olid keermed maas ja koos sellega ka sillal endal. Silla augud said ümber keermestatud M10 peale.
Loomulikul ka siis uued poldid ja seibid.
Vaat iluga ongi selline asi, et ilu on vaataja silmades ja igale kodanikule meeldivad erinevad asjad.
Mulle meeldib nii, nagu on, muidu poleks ju nii teinud.
Kes ära arvab, mille jaoks see kanalisatsiooni torust asi sai ehitatud, saab patendi endale.
Diffri pooltel poltidel olid keermed maas ja koos sellega ka sillal endal. Silla augud said ümber keermestatud M10 peale.
Loomulikul ka siis uued poldid ja seibid.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Eks alati saab teha asju teisiti ja paremini ja loomulikult ka kehvemini.
Mina ütlen et hakkan tundma kurvastust ja austust ja häbi, et ma ise pole pikkaaaega garaaži saanud. Aga teen seda nüüd ja kohe!.
Austus kiire arengu eest!
Tee endale meeltmööda auto.
Üks küsimus ka, kas auto on MNT-s arvel?
Jõudu ja Jaksu Martin !
Mina ütlen et hakkan tundma kurvastust ja austust ja häbi, et ma ise pole pikkaaaega garaaži saanud. Aga teen seda nüüd ja kohe!.
Austus kiire arengu eest!
Tee endale meeltmööda auto.
Üks küsimus ka, kas auto on MNT-s arvel?
Jõudu ja Jaksu Martin !
Re: M 401, 1955, hallarvi
ARK-is mul tuttav ja temaga kõik kooskõlastatud. Kui liikuma saan, siis otse tema juurde ning siis saan juba uued numbrid ja sealt edasi ülevaatusele. Sõber ARK-ist ütles ka, et kui ma teen kõik 412 sildade ja mootori peale, siis saame ka arvele, pole probleemi ja pärast seda tee või vanakuradit, peaasi, et ülevaatuspunktis kõik meestele meele järele oleks, kui kavatsen mootorit või sildasid vahetada.
See naljakas toru sai mul VAZ-i soojenduse peale õhu sissevõtu avaks ehitatud, sealt viin lõdvikuga siis kõrvalistuja jalgade juurest õue otsa.
See naljakas toru sai mul VAZ-i soojenduse peale õhu sissevõtu avaks ehitatud, sealt viin lõdvikuga siis kõrvalistuja jalgade juurest õue otsa.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Lihtsalt idee tulede suhtes: kasuta punast ja valget ning ehita ümber led-le, et punases tules gabariit ja pidur ning valges siis tagurdustuli ja suund Siit saad ideid
Re: M 401, 1955, hallarvi
Labe kirjutas:Lihtsalt idee tulede suhtes: kasuta punast ja valget ning ehita ümber led-le, et punases tules gabariit ja pidur ning valges siis tagurdustuli ja suund Siit saad ideid
Üks parimaid lahendusi
Re: M 401, 1955, hallarvi
ma arvan et hallravi-l tuleb teiste tuledega ka suht kobe välja. ootame tema tulemuse ära, eks siis saab tema mõttet komentaarida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Noh kriitikud, pange nüüd täis rauaga .
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tagumise osa kavatsed ikka õigeks ka ajada?
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: M 401, 1955, hallarvi
Lugupeetud 401, mida sa silmas pead tagaotsa õigeks ajamisega?
Täna tõin pikemad poldid ära ja said ka kohe tagasillale paika. Vahele lähevad 1 cm vaheplaadid ja kuna keere oli 1,25, siis said ka uued mutrid.
Kogu uus piduritorustik sai paika koos jaguritega.
Täna tõin pikemad poldid ära ja said ka kohe tagasillale paika. Vahele lähevad 1 cm vaheplaadid ja kuna keere oli 1,25, siis said ka uued mutrid.
Kogu uus piduritorustik sai paika koos jaguritega.