Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 08 Nov 2012 07:15
natuke segaseks jäi, kus see auk tekkis? kas mootoris või radikas?
r384n3 kirjutas:Pole ammu kirjutanud jälle. Suurt midagi vahepeal tehtud pole ka. Esiosa madaldasin kergelt(1.5 keerdu maha), taha see nv uued vedrupakid madaldatuna alla. Praegustel pakkidel juhi pool 1 leht pooleks ja auto jube lääpas ühele küljele. Jahutussüsteemis vahetasin ka kõik lõdvikud ära(ka salongiradika omad), kuid mootoriradikal oli korrosioon oma töö teinud. Nimelt, kui lõdvikut vahetades alumine väljund natuke väntsutada sai, pudenes see korrosioon sealt küljest ära, ning nüüd on selle asemel korralik auk. Eks peab jootetina juurde ostma ja nv tegelema sellega, kui jälle koju lähen. 2 nädalat tagasi päästsin ühe DAAZ 2101 karburaatori ka vanarauda minekust. Oli küll teine igatpidi räämas ning ainuke toimiv detail oli tooreklapp. Kiskusin selle molekulideks laiali, leotasin ja küürisin seda mitu tundi, suruõhuga ka kõik läbi, lappisin kokku tagasi ja voila. Nüüd vaid vaja timmi ajada. Siit ka küsimus, kui suured õhu/kütuse düüsid sinna normaalsed oleks? Õhudüüside suurusi prg peast öelda ei oska, aga kütusedüüsid on 162 esimeses ja 150 teises kambris praegu. Ainult esimese kambriga töödates jääks nagu segu lahjaks, aga põhjagaasiga ärkab ellu uuesti. Kõrgel pöördel hakkab tagasi ka peksma veits(süüde vale)? Hmmm, suunatule relee vahetasin ka tänapäevasema vastu, kuna tuli odavam ning originaal lõpetas minuga töölepingu. Valuvelgede tarvis on mutrid ja flansid olemas, vaja veel pikemaid tikkpolte(mingi evo omad pidid 1:1 istuma)? Velgi tahaks pulbervärvi ka saata haapsalu v läänemaa kandis, kuid pole kursis, kus seda teostatakse ja mis hinnaga. Anyway, eks laupäeval saab jälle auto kallale ja eks näis, mis teha jõuan. Praegu aga istun ühikas edasi, libistan oma õhtust õllekest edasi ja sügelen näppe, et jälle auto kallale saada. Seniks aga ilusat ilma, et veel viimaseid sõite teha enne talveJärgmise korrani
Radikas ikkamoskiito kirjutas:natuke segaseks jäi, kus see auk tekkis? kas mootoris või radikas?
Tikkpolte läheb vaid 10tk vaja. Nigulas, mis hinnaga?stern100 kirjutas:
Minu rallikal tõesti evo tikkpoldid all. 20 tükki maksavad 90 euriMustast metallist, 1.5 keermega, ehk sama mis mossel. Pulbervärv läänemaal on Nigulas.
Aga mingi muu auto omad ei lähe? mul originaalist ainult 10mm pikemaid vaja.stern100 kirjutas:
Minu rallikal tõesti evo tikkpoldid all. 20 tükki maksavad 90 euriMustast metallist, 1.5 keermega, ehk sama mis mossel. Pulbervärv läänemaal on Nigulas.
tanello2 kirjutas:r384n3, ma nüüd ei tea aga mulle tundub et meil tegu ühe pere autodega,värvi poolest siiss,ehk räägiks muga kust mis värvi parandamiseks kasutad,saaks ise ka vähe ilusamaks asjalood ....
stern100 kirjutas:Teiste markide omadega ei ole kursis, kuid kindlasti lähevad. tuleb maad uurida lihtsalt. Kui 1:1 ei istu on võimalik alati tikud kinni keevitada sinna ju.
Kui ei eksi siis ford transiti mutrid sobivad mossele aga tikkpoldid jäävad lühikeseks.Endal on sellised mutikad mis lähevad velje sisse umbes 5mm. Pilti kahjuks pole võtta praegu.r384n3 kirjutas:stern100 kirjutas:Teiste markide omadega ei ole kursis, kuid kindlasti lähevad. tuleb maad uurida lihtsalt. Kui 1:1 ei istu on võimalik alati tikud kinni keevitada sinna ju.
Midagi tuleb vast aretada jmh, kuna 45€ 10ne tikkpoldi eest on natuke paljuvõitu küsitud. Aga kui pikk on mosse originaal tikkpolt? Poldipeast keerme lõpuni?