3. leht 4-st
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 11 Sept 2013 20:30
Postitas partnermosse
Endalgi mosse pidurid paremad kui niiöelda hommikumaakal
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 11 Sept 2013 21:34
Postitas mario
siis on mul veel arenguruumi oma klassikuga, mul on pedaal põhjas, kui pidurid rakenduma hakkavad...
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 11 Sept 2013 21:38
Postitas stern100
Korras mosse pidurid võtavad üldjuhul ikka juba siis plokki kui paar kolm cm pedaali on vajutatud. Natuke väsinud vaakumi või peasilindriga( kuid samas ka nii, et sai kõik asjad uued pandud, isegi esimesed supportid ja sisse dot 4) võtab nii umbes poole pedaali käigu pealt.
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 11 Sept 2013 22:27
Postitas mario
nojah, mul on seal muidugi see piiritusehaisuga kraam.. olekski plaan see sealt välja pesta ja asendada normaalse inimese vedelikuga.. ja siis teha korralik õhutamine uuesti...
muidugi jah, mul on 4x trummel, aga sellegipoolest peaks ta hästi toimima ju..
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 12 Sept 2013 08:12
Postitas r384n3
mario kirjutas:nojah, mul on seal muidugi see piiritusehaisuga kraam.. olekski plaan see sealt välja pesta ja asendada normaalse inimese vedelikuga.. ja siis teha korralik õhutamine uuesti...
muidugi jah, mul on 4x trummel, aga sellegipoolest peaks ta hästi toimima ju..
Mul oli ka 4x trummel muidu
Ja need saab ka väga hästi pidurdama panna
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 24 Sept 2013 09:31
Postitas rally
Viga leitud!
Pidurivoolik oli umbes! loomulikult oli see viimane asi mis pähe tuli
aga viga leitud vähemasti!
Nüüd vaja ära õhutada kogu süsteem...mis ei ole ka kindlasti meelakkumine!
Ootaks soovitusi kuidas kõige parem õhku süsteemist välja saada!
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 24 Sept 2013 09:54
Postitas Seenior
Väga mugav on õhutada suruõhuga,selleks on mul ühele peapumba korgile külge pandud rehviventiil ja selle külge saab ühendada rehvipumpamise vooliku,mille kaudu lasen peapumba anumasse paari atmosfäärise surve.Anum peab eelnevalt olema vedelikuga täidetud,siis kork peale ja surve järgi,siis hakkan õhutama,jälgides,et peapumbas õli ei lõppeks.Kompressori puudumisel saab suruõhuallikana kasutada ka (varu)ratast, selle kasutamiseks-ühendamiseks on vaja voolikuga ühendada rehviventiil peapumba korgil olevaga.Kõige lihtsam on peapumba korgile panna veoauto rehviventiil,selle saab mutriga kinnitada.
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 24 Sept 2013 11:07
Postitas moskiito
Kõige parem on seda teha kahekesi, üks pressib pedaali ja teine keerab nipleid. Järjekord nagu ikka, alates kaugemast rattast.
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 24 Sept 2013 11:50
Postitas rally
seda kahekesi varjanti olen proovinud. aga kuna mul on kogu süsteem lahti kisutud ja kokku pandud on õhku palju süsteemis. ja nüüd kui pedaali pumpan hakkab õlianumas mullitama, aina õhku tuleb sealt.
Mida see tähendab? mõtlesin et proovin seda autopumbaga varjanti niplist õli sisse pumpama hakates. aga kas sellest on kasu kui peapumbas on õhk vahel?
enne remonti peapump töötas hästi ja pedaal oli poole pealt kõva juba. rattad võtsid asfaldilgi plokki(va. see mille voolik sis umbes oli)
Re: 21406 pidurite jama
Postitatud: 24 Sept 2013 14:35
Postitas moskiito
Mina olen sellisel juhul lasknud õhu jagajast välja ja seda tegi torusi lahti keerates. Pedaal põhja, toru ots natuke lahti, kui survet enam polnud, uuesti korrata kuniks anumas mullitamine läbi saab ja torust vedeliku tulema hakkab.