3. leht 9-st

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 10 Dets 2013 20:45
Postitas partnermosse
randoA kirjutas:valge nipukaga toru on lahti, proovisin jagaja torule, kuid mootor hakkas hirmsasti lonkama.
tühikäigu kruvi näpuvahel liikus ning puhudes samuti.
Pead süütemomendi üle vaatama, kas on ikka õige moment. Kas mootori klapid on reguleeritud? Kas jagaja süütenurk on õige ?

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 10 Dets 2013 21:05
Postitas randoA
Käivitub igatahes väga hästi ja käib ka, seega süüdet ei tahaks nagu sorkima minna,klappe mina regullind ei ole, kuid vaevalt et nendelgi miskit häda on.

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 10 Dets 2013 21:48
Postitas randoA
Aga vaakumiteema on mul natuke segane.Kuhu peab minema jagaja vaakum? Kuhu musta ja valge nipukaga voolikud?
hetkel oli jagaja vaakum seal musta nipukaga vooliku küljes.Kas on õige?

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 10 Dets 2013 22:19
Postitas Urukoer
valge nipukaga voolik vaja viia jagajasse.
musta nipukaga voolik ühendada 4 silindri sisselaske juures olevasse stutsi.(kust läheb jäme vaakumvoolik piduri võimendisse)
selle pöörete reguleerimise kruvi (see suur mutter mille keskel on vaakumi ots) vaakum vajalik selleks ,et tühikäigul oleks "klapp" avatud. sinu aastakäigu autol pole veel peal ekonomaiser süsteemi (seal see klapp vaakumiga reguleerib mootori pidurdamisel kütuse kättesaadavust karpal ) ja peab klapp olema koguaeg avatud,ehk siis kindlasti vaakum peale!
pane voolikud õigesse kohta ja korralikult kinni (hea kasutada spets vaakumi voolikuid ) ja vaata kuis siis karpa käitub.

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 10 Dets 2013 22:26
Postitas randoA
selge, tänud

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 11 Dets 2013 00:00
Postitas Jeekim
Urukoer kirjutas:valge nipukaga voolik vaja viia jagajasse.
musta nipukaga voolik ühendada 4 silindri sisselaske juures olevasse stutsi.(kust läheb jäme vaakumvoolik piduri võimendisse)
selle pöörete reguleerimise kruvi (see suur mutter mille keskel on vaakumi ots) vaakum vajalik selleks ,et tühikäigul oleks "klapp" avatud. sinu aastakäigu autol pole veel peal ekonomaiser süsteemi (seal see klapp vaakumiga reguleerib mootori pidurdamisel kütuse kättesaadavust karpal ) ja peab klapp olema koguaeg avatud,ehk siis kindlasti vaakum peale!
pane voolikud õigesse kohta ja korralikult kinni (hea kasutada spets vaakumi voolikuid ) ja vaata kuis siis karpa käitub.
Aga kui mul kasutusel '01 karpa, kus ei ole seda pöörete reguleerimise kruvi ja seega ei ole sinna ka vaakumit vaja ja karpas ei ole ühtegi ülearust vaakumi otsa kuhu jagaja vaakumvolla ühendada, kas siis peaks ju sealt neljanda silindri juurest saama jagajale vaakumi võtta? Vähemalt mul praegu on nii lahendatud. Kas töötab ei oskagi öelda :auto
Igatahes kui doonor auto pealt mootor maha sai võetud siis seal oli juba nii lahendatud asi, vast peab siis töötama.

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 11 Dets 2013 07:47
Postitas moskiito
Jeekim kirjutas:
Urukoer kirjutas:valge nipukaga voolik vaja viia jagajasse.
musta nipukaga voolik ühendada 4 silindri sisselaske juures olevasse stutsi.(kust läheb jäme vaakumvoolik piduri võimendisse)
selle pöörete reguleerimise kruvi (see suur mutter mille keskel on vaakumi ots) vaakum vajalik selleks ,et tühikäigul oleks "klapp" avatud. sinu aastakäigu autol pole veel peal ekonomaiser süsteemi (seal see klapp vaakumiga reguleerib mootori pidurdamisel kütuse kättesaadavust karpal ) ja peab klapp olema koguaeg avatud,ehk siis kindlasti vaakum peale!
pane voolikud õigesse kohta ja korralikult kinni (hea kasutada spets vaakumi voolikuid ) ja vaata kuis siis karpa käitub.
Aga kui mul kasutusel '01 karpa, kus ei ole seda pöörete reguleerimise kruvi ja seega ei ole sinna ka vaakumit vaja ja karpas ei ole ühtegi ülearust vaakumi otsa kuhu jagaja vaakumvolla ühendada, kas siis peaks ju sealt neljanda silindri juurest saama jagajale vaakumi võtta? Vähemalt mul praegu on nii lahendatud. Kas töötab ei oskagi öelda :auto
Igatahes kui doonor auto pealt mootor maha sai võetud siis seal oli juba nii lahendatud asi, vast peab siis töötama.
vaakumotsik jagajasse on igal karpal küljes, ainuke erinevus on selles et kas sinna tuleb voolik peale lükkata või vasktoru külge kruvida. vaata hoolega üle, ma arvan ise et sinu auto karpal just see viimane varjant.

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 11 Dets 2013 10:09
Postitas Urukoer
Kusjuures kui on algusaastate VAZ originaalkarpa 01...03 mudelile siis neil ei olnudki vaakumi otsa karpal. Ka jagaja oli vaid mehaanilise vihtidega regulaatoriga.(muutus mingi seitsmekümmnendate keskel)
Sellisel juhul kui ikka vaakumi väljundit karpal pole, siis pole karta ka sealt leket :)
Jagal lisaks vaakum regulaatorile ka mehaanilised vihid reguleerimiseks sees ja peaks sul ikka tööle hakkama.
Vahe neil selles ,et üks töötab pööretele ,teine lisaks reguleerib süüdet koormusele.

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 11 Dets 2013 18:11
Postitas randoA
Tulin just garaagest, tühikäik on saavutatud.Talitasin Urukoera õpetuse järgi ja lisaks ostsin ka uued voolikud.Töötab kenasti.
Ühtlasi sättisin veitsa paremaks esimest lisatulede raami ning asendasin ülemised töötuled kollaste udukatega.

Re: AZLK 412 1975 randoA

Postitatud: 12 Dets 2013 19:51
Postitas randoA
Nunii, mossu ka legaalne.

Sõitsin täna miskit paarkümmend km...noh, võrreldes volvoga on ikka väga jube.Spido näitab 100 ja gps näitab 83...kergelt valetab või nii :D
pöörded olid tahhoka järgi 4,2-4.5tuh, kuid tahhokas sai ka otsa, hakkas näitama tühikäigul 3000ndet.
alla sai pandud sli differ, kuid hirmsasti röögib mootor, miskine orginaal müramatt on veel tulemüüril, peaks nagu midagigi võtma kinni?
Kunagine punane SL mis mul oli, tollega võis 120ga lasta nii et salongis sai veel rääkida.
Antud auto puhul tuleb kõvemat häält teha et salongis juttu ajada.
eks peab hakkama müramattidele mõtlema