AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Ka endal kunagi selline juhus olnud..Kasutasin võimalust ära, natuke keevitust ja sai hoopis plokkdiffri.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Kuna talvel ei sõida siis plokkdiffrit vaja ei lähe aga ise mõtlesin et see telg korpuse külge kinni keevitada.
Viirusboy, see nädalavahetus oli lõpuks meeles, et soovisid 2141 birkast pilti, kus see täpsemalt asub seal? Garaazis oli kitsas, kapoti alla ainult pääsesin juurde vaevalt ja seal ei paistnud.
Viirusboy, see nädalavahetus oli lõpuks meeles, et soovisid 2141 birkast pilti, kus see täpsemalt asub seal? Garaazis oli kitsas, kapoti alla ainult pääsesin juurde vaevalt ja seal ei paistnud.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
ise selliste asjadega sellist pornituuningut teha ei soovitaks, kunaneed on asjad mis mineku korral jätavad teid tee äärde. Parem karta ja teha korralikult kui kuskil kaugel tee äärde jääda.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
See plekilatakas asub kapotilukust vasakul enne esituld. Kui silma ei jäe, pole võimatu, et ka sinu isendil see puudub.Martpoiss kirjutas:Kuna talvel ei sõida siis plokkdiffrit vaja ei lähe aga ise mõtlesin et see telg korpuse külge kinni keevitada.
Viirusboy, see nädalavahetus oli lõpuks meeles, et soovisid 2141 birkast pilti, kus see täpsemalt asub seal? Garaazis oli kitsas, kapoti alla ainult pääsesin juurde vaevalt ja seal ei paistnud.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Siin pildil on rokakihi all midagi paista isegi, poolpimedas garaazis ei jäänud silma Kui nädalavahaetusel meeles on, nühin puhtaks ja teen uue pildi.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Seesammune jep. Oskad sa öelda, mis võib käia sinna radika kohal oleva kaane alla?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Originaalis peaks seal olema kruvikeeraja ja mõned muud tööriistad veel.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Nii, töine nädalavahetus jälle seljataga. Reedel sain Manksi käest järgmise tagasilla ja pärast lahkamist ebameeldivaid üllatusi ei olnud. Enda auto tagasilda lahti võttes leidsin ühe katkise kattega klotsi. Ära lammutatud sillal tundus olevat hiljuti pidureid remonditud, paksu kattega klotsid olid ja silindrid tundusid ka värsked, pistsin sealt ühe korraliku klotsi sisse. Tundub et pärast kokku panekut jäi õli pidama ka, panin ainult silikooniga kokku.
Viirusboyle 2141 pilte:
Ei oskagi öelda kas kaks lahtrit olidki tühjad või kulus bensiinise lapiga puhastades maha, sisse löödud igatahes ei olnud midagi. Teistes lahtrites oli ilusti sisse löödud numbrid.
Laegas oli selline, seal sees oli ainult 13/14 võti, tundus et seal peaks üks võti ja kruvikas ka veel olema. Detailikataloogis ei olnud ka selle kohta midagi kirjas, pagassi käiv tööriistakomplekt oli sees ilusti
Viirusboyle 2141 pilte:
Ei oskagi öelda kas kaks lahtrit olidki tühjad või kulus bensiinise lapiga puhastades maha, sisse löödud igatahes ei olnud midagi. Teistes lahtrites oli ilusti sisse löödud numbrid.
Laegas oli selline, seal sees oli ainult 13/14 võti, tundus et seal peaks üks võti ja kruvikas ka veel olema. Detailikataloogis ei olnud ka selle kohta midagi kirjas, pagassi käiv tööriistakomplekt oli sees ilusti
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Pool laupäeva sai kõrvalistuja uksega jamatud, klaas kukkus alla ukse sisse ja Maril hakkas sõites külm Lahti võttes selgus et trossi pingutusrullik oli ära murdunud. Päris tükk tegemist oli, et tross õieti kõikide rullide peale ja veel poolile ka peale saaks, eriti kui täpselt ei teadnud kuidas see käib. Venna ja isaga kolmepeale saime lõpuks paika kuidagi, tundub et sai hästi. Kui keegi teab kuidas seda tööd tegelikult tegema peaks võib siin õpetusi jagada Juhiukse peaks ka lahti võtma, seal ilmselt see plastmassklõps, mis klaasi siini küljes kinni hoiab on ära murdunud ja klaas käib viltu üles kerides. Need plastmassklõpsud vist pudenevad ajaga ära, paar korda olen juba vahetanud neid.
Teise asjana sai paar nädalat tagasi muretsetud nõelklapp ära vahetatud. Vend käis ostmas seda Ülo ärist, väideti et sellele variandile nõelale tihendit ei käivatki. Karpat lahti võttes selgus et sees on täpipealt samasugune nõel, ainult et tihendiga Tihend oli veidi ära deformeerunud, vahetasin klapi ära igaksjuhuks aga ujukitase jäi päris kõrgeks ikkagi. Hiljem tegi seda mittekäivitumise-jama korraks jälle.
Viimasel ajal olen iga nädalavahetus iga vaba hetk Mosset nokitsenud ja pühapäeval lõpuks sõitma minnes tundus et hakkab jälle asja saama masinast, viimased hooajad olen ainult sõitnud ja igasuguste tekkinud vigadega ära harjuda üritanud lihtsalt Geneka laadimisega on vaja veel tegeleda, hetkel ei lae vist 13 voldigagi, isegi volüümi põhja keerates näitab natuke üle 5A laadimist, vahepeal harva viskab korraks laadimise põhja.
Teise asjana sai paar nädalat tagasi muretsetud nõelklapp ära vahetatud. Vend käis ostmas seda Ülo ärist, väideti et sellele variandile nõelale tihendit ei käivatki. Karpat lahti võttes selgus et sees on täpipealt samasugune nõel, ainult et tihendiga Tihend oli veidi ära deformeerunud, vahetasin klapi ära igaksjuhuks aga ujukitase jäi päris kõrgeks ikkagi. Hiljem tegi seda mittekäivitumise-jama korraks jälle.
Viimasel ajal olen iga nädalavahetus iga vaba hetk Mosset nokitsenud ja pühapäeval lõpuks sõitma minnes tundus et hakkab jälle asja saama masinast, viimased hooajad olen ainult sõitnud ja igasuguste tekkinud vigadega ära harjuda üritanud lihtsalt Geneka laadimisega on vaja veel tegeleda, hetkel ei lae vist 13 voldigagi, isegi volüümi põhja keerates näitab natuke üle 5A laadimist, vahepeal harva viskab korraks laadimise põhja.
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Ahjaa, selline asi tuli veel meelde et pagassilukk oli täiesti üle keeratud ja ei jäänud muud üle kui küljest ära kruvida. Kui kellelgi Võru või Tartu kandis koos võtmega lukku pakkuda on, andke teada.